Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
20.08.12, 00:00   #26 (linkki)
milla
(Vierailija)

pitääkö pelätä ex-miestäni,onko alkoholi sekoittanut sen pään..?
  Vastaa viestiin
20.08.12, 00:24   #27 (linkki)
uteliaas
(Vierailija)

Milloinkahan minä tapaisin sen oikean miehen? Millainenkohan hän olisi...

Kiitos jos vastaat. :)
  Vastaa viestiin
20.08.12, 00:59   #28 (linkki)
Umbrella
(Vierailija)

Tuleeko suhdetta tai vipinää minut hurmanneen miehen kanssa?
  Vastaa viestiin
20.08.12, 01:03   #29 (linkki)
Katsotko
(Vierailija)

Miten käy asuntoasiassa ja milloin saan kokea tosi rakkautta?
  Vastaa viestiin
20.08.12, 08:04   #30 (linkki)
lila
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Voisin katsoa Näytä viesti
Katson muutamalla. yhteen kysymykseen
katsotko miten mieheni kanssa tulee jatkossa menemään...vauvaa toivomme...
  Vastaa viestiin

20.08.12, 08:28   #31 (linkki)
Kerron
(Vierailija)

-

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja zombie Näytä viesti
kyseessä lapsi,ei kuollut,mutta ei halua elää minun kanssa

Voin kertoa saman kokeneena ja edelleenkin,vuosien jälkeen jatkuvana, että sinä selviät. Kipua se on,mutta sinä jaksat. Mitä muuta voit? Lapsesi tarvitsee sinua,sinun olemassa oloasi, vaikkei sitä sanokaan.
  Vastaa viestiin
20.08.12, 08:33   #32 (linkki)
neiti47
(Vierailija)

miten jatkuu ystävyys/romanssini?
  Vastaa viestiin
20.08.12, 08:46   #33 (linkki)
Ihme ja kumma
(Vierailija)

katson:lle

Keitä nämä eiliset "lentävät" tyypit olivat, olivatko ilkeällä mielellä liikenteessä, vai vaan ohikulkijoita? Vaikuttivat jotenkin epäilyttäviltä... ja ihmetystä riitti omalta osaltamme!
  Vastaa viestiin
20.08.12, 09:16   #34 (linkki)
jos katselet
(Vierailija)

tänne kauas asti

niin mitä minulle ja kullalle on tulossa eteen? Siis noin ylipäätään, mitä meille :) ? Olemme jo +30 v. eli ei ihan "nuorukaisia" :) Kiitos.
  Vastaa viestiin
20.08.12, 10:36   #35 (linkki)
nektariini
(Vierailija)

Ulkomaalainen mies

Palaako tuttu ulkomaalainen mies elämääni enää, ja onko hänellä tunteita minua kohtaan? Mikä on syynä hänen joskus outoon käytökseensä minua kohtaan?
  Vastaa viestiin
20.08.12, 10:46   #36 (linkki)
Vaaleaverikkö
(Vierailija)

Hyvin toimineessa pitkässä suhteessa ollut nyt viime vuosina vastoinkäymisiä, myös meistä riippumattomia. Asiat ovat nyt taas menossa hyvään suuntaan. Ainakin siltä nyt näyttää. Millaista jatkoa näet pitkässä juoksussa?

Kiitos
  Vastaa viestiin
20.08.12, 10:50   #37 (linkki)
zombie
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kerron Näytä viesti
Voin kertoa saman kokeneena ja edelleenkin,vuosien jälkeen jatkuvana, että sinä selviät. Kipua se on,mutta sinä jaksat. Mitä muuta voit? Lapsesi tarvitsee sinua,sinun olemassa oloasi, vaikkei sitä sanokaan.

en minä vaan jaksa,ei ole yhtään mitään syytääkään.voinhan aina kuolla ja sitä minä haluan.
  Vastaa viestiin
20.08.12, 11:05   #38 (linkki)
Sinulle Zombie
(Vierailija)

Lainaus:
en minä vaan jaksa,ei ole yhtään mitään syytääkään.voinhan aina kuolla ja sitä minä haluan.
Masennukseen kannattaa hakea apua,,,jo vaikka tänään. Kukaan muu ei pysty muuta kuin tukemaan ja kuuntelemaan. Toteutus jää sinulle,,,yksi askel kerrallaan.

Joskus on parempi, että lapsi on entisen puolison luona, koska säästyy masennuksen näkemiseltä, josta voi rakkaudestaan huolimatta, tuntea selittömänä ahdistuksena.

Tapaamisoikeudethan sinulla on? Joten ilman muuta näet häntä. Ala pistää itseäsi kuntoon, niin säilytät välit hyvinä. En näe lapsi ei sinua haluaisi tavata.

Ilman masennusta et haluaisi kuolla vain siksi, että lapsesi haluaa asua muualla. Voit silti säilyttää lämpimät välit, mutta käytä tämä aika itsesi kuntoon saamiseen. Se on sinun lapsesikin edun mukaista.

Ensivaikeuksien ja hyväksymisen työn jälkeen tulet pärjäämään oikein hyvin. :)

Anteeksi, kun sotkeuduin toisen ketjuub, vaikka ohihan tämä jo taitaa olla,,,ehkä!
  Vastaa viestiin
20.08.12, 11:09   #39 (linkki)
zombie
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sinulle Zombie Näytä viesti
Masennukseen kannattaa hakea apua,,,jo vaikka tänään. Kukaan muu ei pysty muuta kuin tukemaan ja kuuntelemaan. Toteutus jää sinulle,,,yksi askel kerrallaan.

Joskus on parempi, että lapsi on entisen puolison luona, koska säästyy masennuksen näkemiseltä, josta voi rakkaudestaan huolimatta, tuntea selittömänä ahdistuksena.

Tapaamisoikeudethan sinulla on? Joten ilman muuta näet häntä. Ala pistää itseäsi kuntoon, niin säilytät välit hyvinä. En näe lapsi ei sinua haluaisi tavata.

Ilman masennusta et haluaisi kuolla vain siksi, että lapsesi haluaa asua muualla. Voit silti säilyttää lämpimät välit, mutta käytä tämä aika itsesi kuntoon saamiseen. Se on sinun lapsesikin edun mukaista.

Ensivaikeuksien ja hyväksymisen työn jälkeen tulet pärjäämään oikein hyvin. :)

Anteeksi, kun sotkeuduin toisen ketjuub, vaikka ohihan tämä jo taitaa olla,,,ehkä!
en ole hakemassa apua enkä aio huolehtia itsestäni,sillä minä haluan oikeasti kuolla,se on minun päämääräni.en ymmärrä tuota "hyväksymisen työn jälkeen"?
  Vastaa viestiin
20.08.12, 11:20   #40 (linkki)
Sinulle Zombie
(Vierailija)

Lainaus:
en ole hakemassa apua enkä aio huolehtia itsestäni,sillä minä haluan oikeasti kuolla,se on minun päämääräni.en ymmärrä tuota "hyväksymisen työn jälkeen"?
Ymmärrät varmasti, ettei lapsi silloin voi olla luonasi,,,sellaisessa ilmapiirissä.

Hyväksymisellä tarkoitan, että hyväksyt, että vastoinkäymisiä on (ollut) ja että olet masentunut. Rohkaistut hakemaan siihen apua kaikista ajatuksistasi huolimatta. Yrität, vaikket uskoisikaan siihen, että elämä voi olla myös ihanaa, kunhan tämän selätät.

Lapsesi tapaamiset jne. ovat ihan suorassa suhteessa sinun vointiisi. Jos et itsesi tähden, niin edes lapsesi. Hän ansaitsee äidin, joka seisoo hyvinvoivana rinnallaan hänen tulevan elämänsä tuiskuissa häntä tukien. :)

Pystyt kyllä. Mene vaikka väkisin!
  Vastaa viestiin

20.08.12, 11:24   #41 (linkki)
zombie
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sinulle Zombie Näytä viesti
Ymmärrät varmasti, ettei lapsi silloin voi olla luonasi,,,sellaisessa ilmapiirissä.

Hyväksymisellä tarkoitan, että hyväksyt, että vastoinkäymisiä on (ollut) ja että olet masentunut. Rohkaistut hakemaan siihen apua kaikista ajatuksistasi huolimatta. Yrität, vaikket uskoisikaan siihen, että elämä voi olla myös ihanaa, kunhan tämän selätät.

Lapsesi tapaamiset jne. ovat ihan suorassa suhteessa sinun vointiisi. Jos et itsesi tähden, niin edes lapsesi. Hän ansaitsee äidin, joka seisoo hyvinvoivana rinnallaan hänen tulevan elämänsä tuiskuissa häntä tukien. :)

Pystyt kyllä. Mene vaikka väkisin!
ei ole pystymisestä kiinni,en vaan aio tehdä mitään. ehkä lapselle parempi ettei minua olekkaan. enkä koskaan olisi masentunutkaan jos elämässä olisi ollut joskus jotain hyvää ja oikein. ei ne asiat masennuksen poistamisella miksikään muutu.
  Vastaa viestiin
20.08.12, 11:29   #42 (linkki)
Ninni
(Vierailija)

Mitä rakkauselämässäni näkyy?
  Vastaa viestiin
20.08.12, 11:38   #43 (linkki)
Sinulle Zompie
(Vierailija)

Lainaus:
ei ole pystymisestä kiinni,en vaan aio tehdä mitään. ehkä lapselle parempi ettei minua olekkaan. enkä koskaan olisi masentunutkaan jos elämässä olisi ollut joskus jotain hyvää ja oikein. ei ne asiat masennuksen poistamisella miksikään muutu.
Kuule kyllä ne muuttuu ja siksi, että koet ne toisin ja siitä saat voimaa ihan konkreettisiinkin muutoksiin. Olet siis päättänyt, ettei edes lapsesi ole tarpeeksi arvokas, että hakisit apua masennukseen? Vain sen jälkeen avautumat silmäsi näkemään paremmin asiaintilan. Se helpottaa myös hyväksymistä.

Anteeksi, tuo on vähän kärkevästi, mutta en löytänyt muuta tapaa ilmaista asiaa. Älä suostu oman elämäsi marttyyriksi! Hae sitä apua tosiaan vaikka pakottamalla. Se koituu hyväksesi.
  Vastaa viestiin
20.08.12, 11:39   #44 (linkki)
kaksonen
(Vierailija)

miten asuminen?

kiinnostaa asunnon myyminen ja tuleva asuminen, miten sen näet? kiitos
  Vastaa viestiin
20.08.12, 11:42   #45 (linkki)
zombie
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sinulle Zompie Näytä viesti
Kuule kyllä ne muuttuu ja siksi, että koet ne toisin ja siitä saat voimaa ihan konkreettisiinkin muutoksiin. Olet siis päättänyt, ettei edes lapsesi ole tarpeeksi arvokas, että hakisit apua masennukseen? Vain sen jälkeen avautumat silmäsi näkemään paremmin asiaintilan. Se helpottaa myös hyväksymistä.

Anteeksi, tuo on vähän kärkevästi, mutta en löytänyt muuta tapaa ilmaista asiaa. Älä suostu oman elämäsi marttyyriksi! Hae sitä apua tosiaan vaikka pakottamalla. Se koituu hyväksesi.

miten voisivat muuttua,kääntyykö aika taaksepäin ja kaikki tapahtunut peruuntuu? tuskin. on parempi lapselle ja kaikille muille ettei minua ole,saan vain tuhoa aikaan!
  Vastaa viestiin
20.08.12, 11:43   #46 (linkki)
zombie
(Vierailija)

eikä ole yhtään mitään mikä mieleni tulisi muuttamaan!
  Vastaa viestiin
20.08.12, 11:50   #47 (linkki)
sinulle Zombie
(Vierailija)

Lainaus:
miten voisivat muuttua,kääntyykö aika taaksepäin ja kaikki tapahtunut peruuntuu? tuskin. on parempi lapselle ja kaikille muille ettei minua ole,saan vain tuhoa aikaan!

Siksi kirjoitin siitä "hyväksymisestä". Itsellänikin on ollut aikamoisi juttuja, mutta vain tavallaan hyväksymällä ne osaksi, voi päästä eteenpäin, koska ei niitä voi koskaan muuttaa.

Jo tuon "tuhon" käsittely olisi tarpeen, koska nyt olet kääntänyt vihan itseesi ja se on masennuksen suurin nimittäjä tässä.

Toisilla ihmisillä tapetaan jopa kaikki läheiset ja perheenjäsenet silmien alla ja silti he jossakin vaiheessa pääsevät eteenpäin. Saavat apua ja hakevat asioiden käsittelyyn,,,,myös päästäkseen syyllisyydestä, että itse ovat elossa. Sinä kirjoitat asiasta juurikin toisin päin.

Masennuksen takia mittasuhteesi on hieman "sekoittunut" ja se on ihan mahdollista oikeisiin mittasuhteisiin.
  Vastaa viestiin
20.08.12, 12:12   #48 (linkki)
hohhoijakkaa
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sinulle Zombie Näytä viesti
Siksi kirjoitin siitä "hyväksymisestä". Itsellänikin on ollut aikamoisi juttuja, mutta vain tavallaan hyväksymällä ne osaksi, voi päästä eteenpäin, koska ei niitä voi koskaan muuttaa.

Jo tuon "tuhon" käsittely olisi tarpeen, koska nyt olet kääntänyt vihan itseesi ja se on masennuksen suurin nimittäjä tässä.

Toisilla ihmisillä tapetaan jopa kaikki läheiset ja perheenjäsenet silmien alla ja silti he jossakin vaiheessa pääsevät eteenpäin. Saavat apua ja hakevat asioiden käsittelyyn,,,,myös päästäkseen syyllisyydestä, että itse ovat elossa. Sinä kirjoitat asiasta juurikin toisin päin.

Masennuksen takia mittasuhteesi on hieman "sekoittunut" ja se on ihan mahdollista oikeisiin mittasuhteisiin.
Älkää ny tuhlatko aikaa tuohon "Zompiin". Selvästi feikki ja jauhaa samaa kaikilla palstoilla.
  Vastaa viestiin
20.08.12, 13:03   #49 (linkki)
Päiväperho
(Vierailija)

Lainaus:

Miltä näyttää rakkaurintamalla?
  Vastaa viestiin
20.08.12, 14:43   #50 (linkki)
hiljaista on
(Vierailija)

Lainaus:

Katsotko tähän yksinäisyyteeni. Saanko hänet jota mielin.
  Vastaa viestiin

Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku