|
19.08.12, 22:20
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | iltaseen
Tummin energioin tämä ihminen elämässäni. Milloin tämä jatkuva riitely ja vääntäminen loppuu hänen kanssaan? Miksi ei kuuntele minua tai mitä hän oikeastaan pelkää? Tietää että joutuu kohtaa nämä asiat edessään ja silti pahentaa tilannetta itsensä kannalta. Tiedän että hän on masentuneen oloinen,,, silti ihmettelen hänen käyttäytymistään ja ettei myönnä omia virheitään. Tämä tilanne on riistäytynyt käsistä ja tulee menemään virallista tietä.
Tausta kysymykseen auttaa. Katson kuvin ja kortein.
| |
| |
19.08.12, 22:33
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pari vaihtoa Tummin energioin tämä ihminen elämässäni. Milloin tämä jatkuva riitely ja vääntäminen loppuu hänen kanssaan? Miksi ei kuuntele minua tai mitä hän oikeastaan pelkää? Tietää että joutuu kohtaa nämä asiat edessään ja silti pahentaa tilannetta itsensä kannalta. Tiedän että hän on masentuneen oloinen,,, silti ihmettelen hänen käyttäytymistään ja ettei myönnä omia virheitään. Tämä tilanne on riistäytynyt käsistä ja tulee menemään virallista tietä.
Tausta kysymykseen auttaa. Katson kuvin ja kortein. |
Paljon on teillä riitoja. Onko kyseessä 2 miestä? autan jos ajatukseni ovat oikeita.
| |
| |
19.08.12, 22:49
|
#3 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Onni Paljon on teillä riitoja. Onko kyseessä 2 miestä? autan jos ajatukseni ovat oikeita. |
Yksi mies kyseessä. Miten tämä toinen nousi sinulle? Jos hän liittyy hänen kauttaa tilanteeseen?
| |
| |
19.08.12, 23:04
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
[QUOTE=ap;11286359]Yksi mies kyseessä. Miten tämä toinen nousi sinulle? Jos hän liittyy hänen
Tämä toinen mies on toisen kaveri, joka lietsoo ongelmia teidän välillenne. Nyt olisi aika puhua asioista, niin että istutat miehen pöytään ja kerrot mikä sinulla on mielenpäälläsi. Olen varma, että tällä toisella miehellä on paljon sinua vastaan, sitä en tiedä mikä se asia on mutta jotenkin vaan vaikuttaa teidän väleihin pahan ilman lintuna. Toiveita tilanteen muuttumiseen on, kunhan vain nostat kissan pöydälle ja puhut, puhut ja puhut
Onko tilanteessa lapsia mukana poikia sanoisin?
Onko tässä järkeä?
| |
| |
19.08.12, 23:16
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
[QUOTE=onni;11286366] Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ap Yksi mies kyseessä. Miten tämä toinen nousi sinulle? Jos hän liittyy hänen
Tämä toinen mies on toisen kaveri, joka lietsoo ongelmia teidän välillenne. Nyt olisi aika puhua asioista, niin että istutat miehen pöytään ja kerrot mikä sinulla on mielenpäälläsi. Olen varma, että tällä toisella miehellä on paljon sinua vastaan, sitä en tiedä mikä se asia on mutta jotenkin vaan vaikuttaa teidän väleihin pahan ilman lintuna. Toiveita tilanteen muuttumiseen on, kunhan vain nostat kissan pöydälle ja puhut, puhut ja puhut
Onko tilanteessa lapsia mukana poikia sanoisin?
Onko tässä järkeä? | Mukana on lapsia,,ei tosin poikia. Lapset vaikuttaa tähän paljon ja heidän hyvinvointi.
Laita myös oma kysymyksesi, katson sinulle =)
| |
| |
19.08.12, 23:27
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) |
[QUOTE=ap;11286368] Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja onni
Mukana on lapsia,,ei tosin poikia. Lapset vaikuttaa tähän paljon ja heidän hyvinvointi.
Laita myös oma kysymyksesi, katson sinulle =) | Nousee vain, että keskustele miehen kanssa, niin asiat voivat vielä ratketa. Varmasti tuntuu, että ainaista tappelua on, eikä hänen kanssaan voi mistään puhua. Jos haluat tilanteeseen muutoksen niin pistä herra pöydänääreen istumaan. Suosittelen tekemään selvät sävelet. Tällä tarkoitan ,että sinä sanot ensin mikä on ongelmana ja hän sitten, ilman että kumpikaan loukkaantuu tilanteesta. Ehkä nuo lapset tulivat poikina juurikin tämän miehen kaverin vuoksi. Hänellä saattaa olla 2 poikaa.
Minun kysymykseni koskee taloutta ja työpaikkaa.
Minulla on ollut jo 1 vuoden ajan taloudessa ongelmia. Nyt kuitenkin näyttää paremmalta, miten sinä näet asian, tarviiko stressata rahasta.
Toinen asiani on työni. tykkään todella työstäni ja haluan jatkaa siinä. Työpaikallani on menossa isot uudistukset, joten jännittää jatkuuko työni. Jatkoa minulle on lupailtu mutta en jotenkin uskalla täysillä luottaa siihen, ehkä siksi etten luota ikinään mihinkään ennun, kuin paperit on allekirjoitettuina.
| |
| |
19.08.12, 23:41
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) |
[QUOTE=Onni;11286378] Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ap
Nousee vain, että keskustele miehen kanssa, niin asiat voivat vielä ratketa. Varmasti tuntuu, että ainaista tappelua on, eikä hänen kanssaan voi mistään puhua. Jos haluat tilanteeseen muutoksen niin pistä herra pöydänääreen istumaan. Suosittelen tekemään selvät sävelet. Tällä tarkoitan ,että sinä sanot ensin mikä on ongelmana ja hän sitten, ilman että kumpikaan loukkaantuu tilanteesta. Ehkä nuo lapset tulivat poikina juurikin tämän miehen kaverin vuoksi. Hänellä saattaa olla 2 poikaa.
Minun kysymykseni koskee taloutta ja työpaikkaa.
Minulla on ollut jo 1 vuoden ajan taloudessa ongelmia. Nyt kuitenkin näyttää paremmalta, miten sinä näet asian, tarviiko stressata rahasta.
Toinen asiani on työni. tykkään todella työstäni ja haluan jatkaa siinä. Työpaikallani on menossa isot uudistukset, joten jännittää jatkuuko työni. Jatkoa minulle on lupailtu mutta en jotenkin uskalla täysillä luottaa siihen, ehkä siksi etten luota ikinään mihinkään ennun, kuin paperit on allekirjoitettuina. |
Kiitos. Tilanne nostetaan pöydälle ja ulkopuolinen on tässä mukana. Toivottavasti murtuminen/läpimurto tulisi tässä keskustelussa ja tilanne avautuisi erilailla tälle miehelle.
Sinulle:
Talous on menossa parempaa suuntaa, kuten itsekin olet huomannut ja nyt takana on ne tiukimmat ajat.
Tämä aika on vienyt sinulta paljon voimia ja energioita. Nyt tuntuu olevan sellainen latautumisvaihe ja olosikin alkaa helpottua.
Numeroina tulee 10 ja näkisin tämän sinun takana olevana. 10kk tiukkaa kuukautta. Tämä tiukka kierros on hoidettu kunnialla loppuu ja rahallisesti näin tiukkaa ei tulossa sinulle.
Ei siis tarvitse enää stressata tätä ja kun toista samanlaista jaksoa ei ole sinulle näkyvissä.
Työ tuo myös pysyvyyttä talouteen. Näen sinulle jatkuvuutta työssäsi ja saa sopimuksen käteen. Nämä lupailut sinulle ei ole siis tuulesta tempaistuja ja sinuun ollaan tyytyväisiä työssäsi. Luota siis rohkeasti itseesi ja huomaa, että sinua arvostetaan kyllä työssäsi.
Taidat myös olla pidetty ihminen, koska näkyy ihmisiä viihtyvän seurassasi ja tulet toimeen erilaisten ihmisten kanssa.
Onko tämä sopimus tulossa ennen syksyä. koska näkyisi sellainen kuva.
| |
| |
19.08.12, 23:45
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) |
[QUOTE=ap;11286394] Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Onni
Kiitos. Tilanne nostetaan pöydälle ja ulkopuolinen on tässä mukana. Toivottavasti murtuminen/läpimurto tulisi tässä keskustelussa ja tilanne avautuisi erilailla tälle miehelle.
Sinulle:
Talous on menossa parempaa suuntaa, kuten itsekin olet huomannut ja nyt takana on ne tiukimmat ajat.
Tämä aika on vienyt sinulta paljon voimia ja energioita. Nyt tuntuu olevan sellainen latautumisvaihe ja olosikin alkaa helpottua.
Numeroina tulee 10 ja näkisin tämän sinun takana olevana. 10kk tiukkaa kuukautta. Tämä tiukka kierros on hoidettu kunnialla loppuu ja rahallisesti näin tiukkaa ei tulossa sinulle.
Ei siis tarvitse enää stressata tätä ja kun toista samanlaista jaksoa ei ole sinulle näkyvissä.
Työ tuo myös pysyvyyttä talouteen. Näen sinulle jatkuvuutta työssäsi ja saa sopimuksen käteen. Nämä lupailut sinulle ei ole siis tuulesta tempaistuja ja sinuun ollaan tyytyväisiä työssäsi. Luota siis rohkeasti itseesi ja huomaa, että sinua arvostetaan kyllä työssäsi.
Taidat myös olla pidetty ihminen, koska näkyy ihmisiä viihtyvän seurassasi ja tulet toimeen erilaisten ihmisten kanssa.
Onko tämä sopimus tulossa ennen syksyä. koska näkyisi sellainen kuva. |
Kiitos tosi paljon. On tulossa enne syksyä :) Toivon sinulle onnea keskusteluihin :)
| |
| |
20.08.12, 10:19
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) |
Tämäisen päivänkin vaihtoa,,
| |
| |
20.08.12, 10:51
|
#10 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja pari vaihtoa Tummin energioin tämä ihminen elämässäni. Milloin tämä jatkuva riitely ja vääntäminen loppuu hänen kanssaan? Miksi ei kuuntele minua tai mitä hän oikeastaan pelkää? Tietää että joutuu kohtaa nämä asiat edessään ja silti pahentaa tilannetta itsensä kannalta. Tiedän että hän on masentuneen oloinen,,, silti ihmettelen hänen käyttäytymistään ja ettei myönnä omia virheitään. Tämä tilanne on riistäytynyt käsistä ja tulee menemään virallista tietä.
Tausta kysymykseen auttaa. Katson kuvin ja kortein. | Etene jämäkästi. Ei jossittelua vaan suoraa toimintaa. Jos sovitte asiasta hänen kanssaan, älä lipsu vaan mene eteenpäin sovitun mukaisesti. Siten homma alkaa toimimaan.
Miten tämä vuosi työpaikallani menee? Lähteekö joku, kuka?
| |
| |
20.08.12, 11:08
|
#11 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja minä vainen Etene jämäkästi. Ei jossittelua vaan suoraa toimintaa. Jos sovitte asiasta hänen kanssaan, älä lipsu vaan mene eteenpäin sovitun mukaisesti. Siten homma alkaa toimimaan.
Miten tämä vuosi työpaikallani menee? Lähteekö joku, kuka? |
Kiitän.
Sinulle:
Työpaikkaan nousee ristiriitoja ja voimakkaita tunteita. Vanhempi mies nousee kuvaan ja hänen negatiivisia tunteita. Näyttäisi poistuvan paikalta ja jättäen työpaikan.
Yritetäänkö sinua jollain tapaa saada mukaan johonkin juoneen tai tämän tyyliseen, kun korteista nousee tälläistä ja neuvoa, ettet antaisi periksi. Toimit tilanteessa epäitsekkäästi ja nousee sitoutuminen erilailla työhösi. Annetaanko sinulle enemmän vastuuta tai kun tälläinen isompi sopimus/sitoutuminen näkyy.
Työpaikan puhdistamista ja ilmapiirin parannusta tulossa.
| |
| |
20.08.12, 11:18
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) | iltaseen Lainaus:
Tausta kysymykseen auttaa. Katson kuvin ja kortein. | onkohan kyse avioliittoon liittyvästä asiasta tai kahden ihmisen välisestä sopimuksesta tällaisesta näyttäisi olevan kyse.itsenäisyyteen sinua kehoitetaan ottamaan omat ohjat käteesi ja sinä menet läpi harmaan kiven mutta näyttäisi että oletko hiukan kostonhimoinen :-) tämä ei pahalla mutta kun tulee näin omituisesti tähän olet suuttunut asiasta.mutta usko maailmankaikkeus huolehtii siitä että väärintekijä maksaa itse tekosistaan eli turhaan "kostat" mutta puolesi pidät ja hyvin käy.olenkohan nyt oikeassa ihmisessä?
energioita syksyyn unelmia ja toiveita paljonkin?
| |
| |
20.08.12, 11:36
|
#13 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja energioita onkohan kyse avioliittoon liittyvästä asiasta tai kahden ihmisen välisestä sopimuksesta tällaisesta näyttäisi olevan kyse.itsenäisyyteen sinua kehoitetaan ottamaan omat ohjat käteesi ja sinä menet läpi harmaan kiven mutta näyttäisi että oletko hiukan kostonhimoinen :-) tämä ei pahalla mutta kun tulee näin omituisesti tähän olet suuttunut asiasta.mutta usko maailmankaikkeus huolehtii siitä että väärintekijä maksaa itse tekosistaan eli turhaan "kostat" mutta puolesi pidät ja hyvin käy.olenkohan nyt oikeassa ihmisessä?
energioita syksyyn unelmia ja toiveita paljonkin? |
Kiitos. Liittyy kyllä avioliittoon ja sopimukseen. Osittain olen kyllä kostonhimoinen ja yrittäen saada toisen avaamaan silmänsä tilanteelle. Yrittänyt olen keskustella ja tilanne on pahentunut. Puhetta ei ole ja lapsellisuus tullut toisen puolelta kuvioon. Se saa kyllä omat kiukut nousee pinnalle ja oma ilkeys noussut miekakseni.
Eniten toivon valheiden oikaisua ja kaltoinkohtelun loppumista.
Sinulle:
Ensimmäisenä kuvaan nousee kaksi kaverusta. Naisia ja jotka juhlistavat jotakin. Keveää tunnelmaa ja iloa hyvässä seurassa.
Kuvaan nousee keveys ja elämän iloitsemisesta. Kauneus ja yltäkylläisyys pienista elämän iloista.
Kuva on todella positiivinen ja on vaikea sanoin kuvata näkyä. Kuin nauttisit kaikesta pienestä ja olet kiitollinen yksinkertaisistakin asioista. Et ole murjottamassa, vaan nousee iloa ja naurua.
Et maininnut oletko parisuhteessa,, mutta kuvan ja korttejen mukaan sellainen on nousemassa. Rakkauden tärkeys on läsnä.
Voi myös olla kyseessä vanhan ihmissuhteen korjaamisesta, koska tämä on kuvassa rakennelman laittamista pystyy tai sitten ihmissuhde rakennetaan alusta asti vahvaksi.
Työ myös nousee kuvaan. Oletko miettinyt mitä tosiaan tahdot tehdä ja mikä on sinulle tärkeää? Valintoja uusin askelin,
| |
| | | | |