|
16.07.12, 16:22
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | hei ystäväiset
JOs joku jaksaisi kanssani vaihtaa, tuntuu että nyt tarvisen näkemyksiänne tilanteeseemme.
Mieheni kanssa ollaan kovasti tässä eripuraisia ja riidelty, arki perheessämme on ollut rankkaa. Miehelläni on ollut huoltajuuskiistoja, h'än on menettänyt kaksi poikaansa tässä ja pahaolo purkautuu tietysti minuun ja lapsiinikin.
Tuleeko meille jotain helpotusta, kivaa uutista tai selviämmekö? Miten rakkaat pienet kullannuppuseni, näkyykö pojalleni ja tyttärelleni jotain erityistä?
Kovasti kiittäen, valoa ja aurinkoa kaikille.
Niin ja Mielelläni tässä katson sitten teille.
| |
| |
17.07.12, 11:15
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja EM-MI JOs joku jaksaisi kanssani vaihtaa, tuntuu että nyt tarvisen näkemyksiänne tilanteeseemme.
Mieheni kanssa ollaan kovasti tässä eripuraisia ja riidelty, arki perheessämme on ollut rankkaa. Miehelläni on ollut huoltajuuskiistoja, h'än on menettänyt kaksi poikaansa tässä ja pahaolo purkautuu tietysti minuun ja lapsiinikin.
Tuleeko meille jotain helpotusta, kivaa uutista tai selviämmekö? Miten rakkaat pienet kullannuppuseni, näkyykö pojalleni ja tyttärelleni jotain erityistä?
Niin ja Mielelläni tässä katson sitten teille. |
olisiko joku tänään paikalla vaihtoon kanssani
| |
| |
17.07.12, 11:39
|
#3 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja EM-MI JOs joku jaksaisi kanssani vaihtaa, tuntuu että nyt tarvisen näkemyksiänne tilanteeseemme.
Niin ja Mielelläni tässä katson sitten teille. | Tätä riitaista ja raskasta aikaa vielä jonkin aikaa, mutta valoa alkaa näkyä. Elokuun alussa jotakin pientä mukavaa tiedossa joka antaa uskoa tulevaan. Tarkasti en näe mitä se on. Lapsukaisesi näen punaposkisina ja innokkaina, odottavat jotakin uutta (?), heillä on sellainen hyvä fiilis. Te selviätte, teette jotakin aivan arkisia asioita yhdessä, joka luo yhteenkuuluvuutta ja lämpöä välillenne lisää. Arjen ilot tuovat voimaa sinullekin.
Näen sinut keltaisten lehtien keskellä ja kovasti siellä hymyilet, eikä syksyn sateet sinua rasita.
Minua askarruttaa arjesta selviäminen ja raha. Väsymys, yksinäisyys ja tiukka talous raastaa sieluani. Tiedän ja tunnen että muutoksia odottaa nurkan takana, mutta miten tämä loppukuukausi sujuu? Mitä tähän tilanteeseen sinulle annetaan välitettäväksi minulle?
| |
| |
17.07.12, 11:41
|
#4 (linkki)
Niin ja Mielelläni tässä katson sitten teille. | EM-MI,
tähän on hieman hankala katsoa, mutta jos sallit niin yeen parhaani. Miehen pahaolo heijastuu koko perheeseen, se kanavoituu täysin väärin nyt. Mies on kuin höyrykattila johon höyryä kasautuu ja kertyy kunnes räjähtää... siksi olisi tärkeä saada terveellä tavalla purettua paahaanoloa. Urheileeko miehesi tai liikkuuko luonnossa? Niitä kanavia tulisi käyttää, niinkään keskustelija mies ei ole.
Tilanne kyllä rauhoittuu mutta vaatii kärsivällisyyttä. jouluna on jo tasaisempaa. Sinä olet lastesi aurinko, he saavat turvansa sinulta. mitään pahaa ei tapahdu.
Olen treffaillut miestä...miten seuraava tapaaminen sujuu? Siihe vähän latautunut ja itselläni ristiriitaiset fiilikset nytbetukäteen....
| |
| |
17.07.12, 11:54
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | kiitos sinulle <3 Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kiira Tätä riitaista ja raskasta aikaa vielä jonkin aikaa, mutta valoa alkaa näkyä. Elokuun alussa jotakin pientä mukavaa tiedossa joka antaa uskoa tulevaan. Tarkasti en näe mitä se on. Lapsukaisesi näen punaposkisina ja innokkaina, odottavat jotakin uutta (?), heillä on sellainen hyvä fiilis. Te selviätte, teette jotakin aivan arkisia asioita yhdessä, joka luo yhteenkuuluvuutta ja lämpöä välillenne lisää. Arjen ilot tuovat voimaa sinullekin.
Näen sinut keltaisten lehtien keskellä ja kovasti siellä hymyilet, eikä syksyn sateet sinua rasita.
Minua askarruttaa arjesta selviäminen ja raha. Väsymys, yksinäisyys ja tiukka talous raastaa sieluani. Tiedän ja tunnen että muutoksia odottaa nurkan takana, mutta miten tämä loppukuukausi sujuu? Mitä tähän tilanteeseen sinulle annetaan välitettäväksi minulle? |
Voi sinua, tunnen tuskasi. Kuin löyhässä hirressä eloa päiväsä toiseen. Sinusta pidetään huolta nyt oikein olantakaa. Enkelisi johdattelee, lohduttelee. Et ole yksin, vaikka siltä tuntuu.
Tästä kuusta selviät kyllä, niin kuin ennenkin. et saa rahoja riittämään kaikkeen tarvitavaan, mutta osa pystyy odottamaan.
voi että, enempää en jostain syystä nyt sinulle näe. eikö sitä haluta kertoa tai välillä saan tällaisen totaali pimennöksen : ) . Mutta yritän jatkaa sinulle vielä illemmalla, palaan asiaan ja ajattelen sinua.
EM-MI
| |
| |
17.07.12, 12:00
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | kiitän sinua <3 Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pyörylä EM-MI,
tähän on hieman hankala katsoa, mutta jos sallit niin yeen parhaani. Miehen pahaolo heijastuu koko perheeseen, se kanavoituu täysin väärin nyt. Mies on kuin höyrykattila johon höyryä kasautuu ja kertyy kunnes räjähtää... siksi olisi tärkeä saada terveellä tavalla purettua paahaanoloa. Urheileeko miehesi tai liikkuuko luonnossa? Niitä kanavia tulisi käyttää, niinkään keskustelija mies ei ole.
Tilanne kyllä rauhoittuu mutta vaatii kärsivällisyyttä. jouluna on jo tasaisempaa. Sinä olet lastesi aurinko, he saavat turvansa sinulta. mitään pahaa ei tapahdu.
Olen treffaillut miestä...miten seuraava tapaaminen sujuu? Siihe vähän latautunut ja itselläni ristiriitaiset fiilikset nytbetukäteen.... |
rakkaus asiaa. Lautaus näkyy vielä välillänne, olette molemmat hieman varpaillanne. en vain näe, miksi? Onko joku välissänne, joku ihminen kenties sanonut jotain tästä ihmisestä ?Joku pidättelee. Vahvasti sanotaan, että menet nyt avoimin mielin. Älä ajattele näitä negatiivisuuksia, nauti treffeistä ja pystyt päättämään jatkosta sitten paremmin.
Treffit näen kuitenkin ihan ilahduttavan sinua, kepein askelin tulet kotiin.
| |
| |
17.07.12, 12:01
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) |
Saitko katsontani minun ketjustani? Sinun tilanteesi antoi todella paljon erilaisia tuntemuksia ja kaikesta en saanut kiinni. Haluatko että katson uudestaan ja tämän kysymyksen mukaan? tässä on enemmän taustaa jne. jos saisin paremmin kiinni :)
| |
| |
17.07.12, 13:33
|
#8 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Miriaz* Saitko katsontani minun ketjustani? Sinun tilanteesi antoi todella paljon erilaisia tuntemuksia ja kaikesta en saanut kiinni. Haluatko että katson uudestaan ja tämän kysymyksen mukaan? tässä on enemmän taustaa jne. jos saisin paremmin kiinni :) |
hei Miriaz
kiitos, minun pitikin sinulle vastata eilen, että hyvin osuvaa tekstiä kirjoitit. Kuvasti hyvin tilannettamme.
Jos jaksat, mielelläni kuulisin sinulta enemmänkin, ja kysy sinäkin jotain voisin tässä katsoa sinulle.
Meillä on uusperhe, miehelläni on koko ajan ollut jatkuvaa huoltajuus kiistaa, mikä tietysti on hyvin rankkaa. Tässä on ollut tuloksenaa mm se, että hän on menettänyt kaksi poikaansa, koska äiti on puhunut niin paljon pahaa pojille isästään. Mieheni on hyvin järkyttynyt, suree ja on ymmällään. Miettii mitä pojat ajattelevat hänestä, ottavatko koskaan yhteyttä.
Itse olen tässä yrittänyt olla avuksi, mutta raskasta alkaa olemaan. minulla on edellisestä liitosta kaksi lasta, joita kovasti aina ikävöin (heidän ollessa isällään) ja kannan suurta huolta, vaikkei mitään näkyvää syytä olekaan. Eroakaan en ole kunnolla käsitellyt, mikä sekoittaa mieltäni.
Miestäni rakastan lujaa. Hän rakastaa minua, on valmis tekemään kaikkensa minun eteen. Arkemme on vain niin haastavaa. Pelko on tullut, miten selviämme ja jaksammekaan.
terveisin EM-MI
| |
| |
17.07.12, 14:06
|
#9 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja EM-MI hei Miriaz
kiitos, minun pitikin sinulle vastata eilen, että hyvin osuvaa tekstiä kirjoitit. Kuvasti hyvin tilannettamme.
Jos jaksat, mielelläni kuulisin sinulta enemmänkin, ja kysy sinäkin jotain voisin tässä katsoa sinulle.
Meillä on uusperhe, miehelläni on koko ajan ollut jatkuvaa huoltajuus kiistaa, mikä tietysti on hyvin rankkaa. Tässä on ollut tuloksenaa mm se, että hän on menettänyt kaksi poikaansa, koska äiti on puhunut niin paljon pahaa pojille isästään. Mieheni on hyvin järkyttynyt, suree ja on ymmällään. Miettii mitä pojat ajattelevat hänestä, ottavatko koskaan yhteyttä.
Itse olen tässä yrittänyt olla avuksi, mutta raskasta alkaa olemaan. minulla on edellisestä liitosta kaksi lasta, joita kovasti aina ikävöin (heidän ollessa isällään) ja kannan suurta huolta, vaikkei mitään näkyvää syytä olekaan. Eroakaan en ole kunnolla käsitellyt, mikä sekoittaa mieltäni.
Miestäni rakastan lujaa. Hän rakastaa minua, on valmis tekemään kaikkensa minun eteen. Arkemme on vain niin haastavaa. Pelko on tullut, miten selviämme ja jaksammekaan.
terveisin EM-MI | Miehesi tosiaan suree paljon tätä tilannetta ja se vaikuttaa hänen arkeensa paljon.Sinä tunnet sen myös ja siitä kärsii koko perhe.
Haastetta tässä on miehelle, mutta hän löytää kyllä siihen ratkaisun ja loppujenlopuksi tämä kääntyy hänen,teidän hyväksi.
Näkyy ratkaisuja ja asioiden korjaamista, joka vaikuttaa elämää pitkälle ja tulevaisuus on teille valoisampi.
Hänen entinen luulee pitävänsä naruista tiukasti kiinni, yrittää alistaa miestä ja hänen ailahtelevaisuus vaikuttaa kovasti mieheen. Tämä puristaa miehen pinnaa kovasti ja ei tiedä miten vääntelehtelisi pois tuosta tilanteesta.
Lapsilla on kuitenkin oikeus tavata isäänsä ja nainen ei sitä voi kieltää milläänlailla. Mustamaalaaminen pitää saada pois ja minusta tähän nousee ulkopuolisen apu. Ex-nainen lopulta jää "häviölle" ja hänen on pakko muuttaa käytöstään. Hyvinkin mustasukkainen taitaa olla lapsistaan,ex-miehestään ja ei siedä ajatusta teitä onnellisena perheenä.
Nainen on katkerana ja siksi käyttäytyy hyvinkin lapsellisesti.
Mieheesi nousee tässä tilanne, että hän lähtee "taistelemaan" itsensä puolesta ja on selkeä päätöksissään.
Raskasta tämä taistelu on. Siinä koetellaan paljon erilaisia tunteita ja näkökantoja. Miehesi tuntee olevansa ikävässä välikädessä ja tietää sen itsekin, mutta päättänyt tehdä kaiken voitavansa. Oikeus on tässä avain ja se myös toteutuu.
Hän tulee kertomaan isänä, mitä hän haluaa ja haluaa oikaista vääryyksiä. Hänen lapsensa ovat ristiriitaisessa tilanteessa. Eivät tahdo suututtaa äitiään ja eivät uskalla siksi olla yhteydessä isäänsä. Äiti on hyvin pirullinen tällähetkellä ja siksi lapset eivät halua tehdä mitään tilanteelle, ettei tuli pääse irti. Sisimmässään tietävät isänsä, ikävöi häntä ja vain tilanne on nyt mahdoton yhden ihmisen takia.
Kyllä hekin kärsivät tästä tilanteesta ja kun heiltä otettu väkisin elämästään isä pois, vaikka he ei sitä olisi tahtoneet.
Tästä naisesta nousee hyvinkin agressiivia energioita ja ei näe kokonaisuutta tämä energian alta.
Tilanne kyllä tulee muuttumaan. Oikeus, sitä tässä sanotaan ja miehesi saa apua tässä asiassa.
Sinun tilanteesi ja sinun ex-miehesi: Miehestä nousee valtava suru ja tämä tuntuu ohjaavan hänen elämäänsä. Hän on tunteiden,ajatuksia kanssa ristiriidassa. Hän tulee kyllä löymään rauhan sisäänsä ja löytää tasapainon. Silloin teidän tilanteenne alkaa toimia paremmin ja saat myös luottamusta häneen takaisin.
Sinä olet huolissasi lapsistasi, koska olet ollut heidän kanssaa paljon ja olet ihmeissäsi uudesta kuviosta. Äitinä sitä on vaikea ymmärtää monesti, että lapset "joutuvat"olemaan erossa itsestään ja tämä on jo sellainen tunne sisällä, mikä vie aikaa tottua tilanteeseen. Sinulla on paljon huolta ja murhetta, on vaikea lähteä purkamaan sitä sisältään.Sinulla on liian paljon taakkaa nyt kannettavana ja se vie voimia myös sinulta kovasti. Muista levätä välillä. Älä anna ulkopuolisten viedä energiaasi ja yritä puhdistaa itsesi negatiivisista energioista, joita ympäriltäsi imet itseesi. Olet luonteeltasi hyvinkin ajattelevainen, haluat auttaa toisia paljon ja jos et löydä keinoa, sekin taitaa syödä sisimpääsi.
Teidän tilanteenne kyllä alkaa aueta.Valoa on näkyvissä ja tämä synkkä pilvi alkaa väistyä päältänne. Usko ja luota siihen, että elämääsi nousee valoisa ja tasapainoinen aika.
Voisitko katsoa minulle tähän mieheen, minkä näit minulle.. Onko hän entuudestaan tuttu tai jotain erityistä tuntomerkkiä hänestä?
Tai mitä yleensä tästä nousisi :) Kiitos.
| |
| |
17.07.12, 14:41
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) | Hei Miriaz Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Miriaz* Miehesi tosiaan suree paljon tätä tilannetta ja se vaikuttaa hänen arkeensa paljon.Sinä tunnet sen myös ja siitä kärsii koko perhe.
Haastetta tässä on miehelle, mutta hän löytää kyllä siihen ratkaisun ja loppujenlopuksi tämä kääntyy hänen,teidän hyväksi.
Näkyy ratkaisuja ja asioiden korjaamista, joka vaikuttaa elämää pitkälle ja tulevaisuus on teille valoisampi.
Hänen entinen luulee pitävänsä naruista tiukasti kiinni, yrittää alistaa miestä ja hänen ailahtelevaisuus vaikuttaa kovasti mieheen. Tämä puristaa miehen pinnaa kovasti ja ei tiedä miten vääntelehtelisi pois tuosta tilanteesta.
Lapsilla on kuitenkin oikeus tavata isäänsä ja nainen ei sitä voi kieltää milläänlailla. Mustamaalaaminen pitää saada pois ja minusta tähän nousee ulkopuolisen apu. Ex-nainen lopulta jää "häviölle" ja hänen on pakko muuttaa käytöstään. Hyvinkin mustasukkainen taitaa olla lapsistaan,ex-miehestään ja ei siedä ajatusta teitä onnellisena perheenä.
Nainen on katkerana ja siksi käyttäytyy hyvinkin lapsellisesti.
Mieheesi nousee tässä tilanne, että hän lähtee "taistelemaan" itsensä puolesta ja on selkeä päätöksissään.
Raskasta tämä taistelu on. Siinä koetellaan paljon erilaisia tunteita ja näkökantoja. Miehesi tuntee olevansa ikävässä välikädessä ja tietää sen itsekin, mutta päättänyt tehdä kaiken voitavansa. Oikeus on tässä avain ja se myös toteutuu.
Hän tulee kertomaan isänä, mitä hän haluaa ja haluaa oikaista vääryyksiä. Hänen lapsensa ovat ristiriitaisessa tilanteessa. Eivät tahdo suututtaa äitiään ja eivät uskalla siksi olla yhteydessä isäänsä. Äiti on hyvin pirullinen tällähetkellä ja siksi lapset eivät halua tehdä mitään tilanteelle, ettei tuli pääse irti. Sisimmässään tietävät isänsä, ikävöi häntä ja vain tilanne on nyt mahdoton yhden ihmisen takia.
Kyllä hekin kärsivät tästä tilanteesta ja kun heiltä otettu väkisin elämästään isä pois, vaikka he ei sitä olisi tahtoneet.
Tästä naisesta nousee hyvinkin agressiivia energioita ja ei näe kokonaisuutta tämä energian alta.
Tilanne kyllä tulee muuttumaan. Oikeus, sitä tässä sanotaan ja miehesi saa apua tässä asiassa.
Sinun tilanteesi ja sinun ex-miehesi: Miehestä nousee valtava suru ja tämä tuntuu ohjaavan hänen elämäänsä. Hän on tunteiden,ajatuksia kanssa ristiriidassa. Hän tulee kyllä löymään rauhan sisäänsä ja löytää tasapainon. Silloin teidän tilanteenne alkaa toimia paremmin ja saat myös luottamusta häneen takaisin.
Sinä olet huolissasi lapsistasi, koska olet ollut heidän kanssaa paljon ja olet ihmeissäsi uudesta kuviosta. Äitinä sitä on vaikea ymmärtää monesti, että lapset "joutuvat"olemaan erossa itsestään ja tämä on jo sellainen tunne sisällä, mikä vie aikaa tottua tilanteeseen. Sinulla on paljon huolta ja murhetta, on vaikea lähteä purkamaan sitä sisältään.Sinulla on liian paljon taakkaa nyt kannettavana ja se vie voimia myös sinulta kovasti. Muista levätä välillä. Älä anna ulkopuolisten viedä energiaasi ja yritä puhdistaa itsesi negatiivisista energioista, joita ympäriltäsi imet itseesi. Olet luonteeltasi hyvinkin ajattelevainen, haluat auttaa toisia paljon ja jos et löydä keinoa, sekin taitaa syödä sisimpääsi.
Teidän tilanteenne kyllä alkaa aueta.Valoa on näkyvissä ja tämä synkkä pilvi alkaa väistyä päältänne. Usko ja luota siihen, että elämääsi nousee valoisa ja tasapainoinen aika.
Voisitko katsoa minulle tähän mieheen, minkä näit minulle.. Onko hän entuudestaan tuttu tai jotain erityistä tuntomerkkiä hänestä?
Tai mitä yleensä tästä nousisi :) Kiitos. |
Sydämelliset kiitokset. Itken ja luen tekstiäsi. Voikun voisin sinua nyt halata. Palaan sinn asiaasi, kun saan taas ajatukset kuntoo. leivon rakkaalleni mansikkakakun, jospa se häntä ilahduttaisi.
Halauksia sinulle
EM-Mi
ja lupaan palata sinun asiaasi, kunhan noilta pienokaisltani ehdin
| |
| |
17.07.12, 20:03
|
#11 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja EM-MI Sydämelliset kiitokset. Itken ja luen tekstiäsi. Voikun voisin sinua nyt halata. Palaan sinn asiaasi, kun saan taas ajatukset kuntoo. leivon rakkaalleni mansikkakakun, jospa se häntä ilahduttaisi.
Halauksia sinulle
EM-Mi
ja lupaan palata sinun asiaasi, kunhan noilta pienokaisltani ehdin |
Toivottavasti tämä aukaisi hiukan sinulle valoa :) Voima halaus sinulle!
| |
| | | | |