Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset > Vaihdot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
Päiväys 21.07.12, 13:02   #51 (linkki)
ap vaihtaa vielä
(Vierailija)

Jos löytyy vaihtajia, niin täällä ollaan :) :)
  Vastaa viestiin
Päiväys 23.07.12, 20:03   #52 (linkki)
Tuulen tuivertama
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Miriaz* Näytä viesti
Sinulle nousee tilanne, joka vaatii sinulta paljon voimaa ja selkeyttä. Jokin menneessä, joka vaivaa sinua kovasti, olisi nyt selvitettävä niin ettei se sinua enää häiritse ja se poistuu murheistasi.
Onnistut kyllä tässä, kun päätät mitä todella tahdot ja näin alkaa löytymään elämän langanpäitä tiellesi.
Tahdonvoima, se tässä on sinulle suuri asia ja näin vapaudut monesta murheestasi. Rauhoita mielesi ja lähde pienin askelin selvittämään mieltä häiritsevät asiat.Tilalle alkaa tulee uutta energiaa ja ilo,vapaus alkaa kumpuaa elämääsi.

Alat saamaan itseluottamusta.Joitain asioita saattaa tulla kohdattavaksi vielä, mutta kun olet vankkumaton tässä ja nämäkin selätät mennentullen.

Sinusta nousee paljon tunteita.Ja ne vilisee todella voimakkaasti ja kaikesta en saa kiinni. Kun katson sinun tulevaa, niin siellä näkyy keveyttä ja helpotusta.
Asiat alkavat menemään omalla painollaan ja selviät esteistä todella hyvin.
Oletko suunnitellut jotain lomaa? Sellainen tähän nousee tai voi olla myös tämän uuden keveän elämän helpotus kyseessä.Kuin rentoutuisit pitkällä lomalla ja keräät talveen uutta energiaa.
Oivallat paljon uusia asioita ja ymmärrät pieniä asioita elämässäsi. Olet pian isojen ratkaisujen edessä ja näen sinut hyvinkin tyynenä tässä. Olet saavuttanut paljon, mutta vielä saavutat tärkeimpiä asioita elämälläsi.
Sinun muutos henkisesti on tässä etusijalla ja huomaat tosiaan asioiden vain loksahtavan paikalleen.
Tuleva, se on sinulle valoisampi ja luota siihen. Jätät mennyt taakkasi pois ja katso luottavaisesti tulevaan.
Jos vielä tarkennusta tai kysyttävää jäi, niin vastaan parhaani mukaan.

Minulla on menneessä suhde, joka satutti minua kovasti ja pitkään kesti tästä päästä yli. Toisaalta tiedän millaisen kumppanin haluan, mutta sitä ei vain ole tullut vastaan ja epätoivoisesti odottelen vinkkejä oikeaan suuntaan. Vaikka minun on hyvä olla yksinkin, mutta kaipaan sitä syvällistä ihmistä rinnalleni. Nouseeko sinulle mitään tästä vielä?
Kiitos sinulle ja anteeksi, että olet joutunut odottamaan vastaustani. Yritin viikonloppuna vastata sinulle, mutta pääsyni foorumille oli jostain syystä estetty.
Todellakin tarvisin tuota tahdonvoimaa ja mielenrauhaa sekä kykyä selvittää kaikki menneisyyden "haamut". Niitä on niin paljon ja en oikein osaa niitä selvittää.
Toivon pääseväni lomalle syksyn tullen, mutta rahat ja matkaseura vielä puuttuu. Näetkö, että menen jonnekin?
Todellakin minulla on monta suurta asiaa tässä lähiaikoina vielä ratkaistavana. En vain yhtään tiedä miten nekin ratkeaa. Näetkö, millaisia ratkaisuja teen työ, asunto ym asioille?

Odota ihan rauhassa, hän tulee kyllä luoksesi, käsittääkseni keväällä. Kuulen sanat, "rakkautta ensi silmäyksellä". Te sovitte tosi hyvin toisillenne. Mies on lempeä luonteeltaan. Te saatte ainakin yhden lapsen, jota te hellästi hoidatte ja vaalitte kuin silmäterää. Kaikki järjestyy kyllä aikanaan Miriaz.
  Vastaa viestiin
Päiväys 23.07.12, 22:05   #53 (linkki)
Miriaz*
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulen tuivertama Näytä viesti
Kiitos sinulle ja anteeksi, että olet joutunut odottamaan vastaustani. Yritin viikonloppuna vastata sinulle, mutta pääsyni foorumille oli jostain syystä estetty.
Todellakin tarvisin tuota tahdonvoimaa ja mielenrauhaa sekä kykyä selvittää kaikki menneisyyden "haamut". Niitä on niin paljon ja en oikein osaa niitä selvittää.
Toivon pääseväni lomalle syksyn tullen, mutta rahat ja matkaseura vielä puuttuu. Näetkö, että menen jonnekin?
Todellakin minulla on monta suurta asiaa tässä lähiaikoina vielä ratkaistavana. En vain yhtään tiedä miten nekin ratkeaa. Näetkö, millaisia ratkaisuja teen työ, asunto ym asioille?

Odota ihan rauhassa, hän tulee kyllä luoksesi, käsittääkseni keväällä. Kuulen sanat, "rakkautta ensi silmäyksellä". Te sovitte tosi hyvin toisillenne. Mies on lempeä luonteeltaan. Te saatte ainakin yhden lapsen, jota te hellästi hoidatte ja vaalitte kuin silmäterää. Kaikki järjestyy kyllä aikanaan Miriaz.

Kiitos. Itsellä oli sama tuon foorumille pääsemisen vuoksi.
Kevät tuntuu kaukaiselta ja jopa nousi haikea mieli "niinkö pitkään". Tiedätkö sen tunteen? Olisin niin valmis kohtaamaan sen rakkauden <3

Kun katselen sinun työhösi, niin sinulle annetaan jokin voima tässä ja näytetään, että sinulla on kaikki mitä tarvitset tähän liittyen. Taidot, niitä tässä painoteen ja ettei sinun tarvitse muuttaa,kehittää itseäsi tämän suhteen. Katselet vaihtoehtoja rennosti,vaikka paine kuitenkin sisälläsi tätä tuntuu tuovan pintaa ja kuitenkin tunnustelet kiireettä vaihtoehtoja. Et tahdo hätiköidä, koska sinun koko elämäsi on muutoksen pyörteissä ja et halua tehdä virheellisiä päätöksiä.Siksi tässä nousee kiireettömyys ja se, että saat luoda nyt tietäsi sopivaksi sinulle.
Tässä näkyy jotain painostusta tämän suhteen ja tämä tuo olosuhteeseen sinulle painetta. Hiukan vetäydyt tästä tilanteesta ja et tahdo nopeita päätöksiä työn suhteen. Onko kyseessä virasto tai tämäntapainen, koska tuntuu "tuputusta"nousevan. Tämä ahdistaa sinua sillä hetkellä. Näen että teet muutoksen työhön liittyen ja onko se jotenkin käsiin liittyvä, koska tässä näkyy kädet merkkinä. Työn löydät oivaltavalla tavalla ja sinut kuin ohjataan tämän luokse.

Pakko sanoa, että tästä asunnon suhteen nousee hiukan ristiriitainen kuva tai en välttämättä osaa tätä tulkita oikein. Teen tarkennuksen, jos tämä tuntuu sinusta yhtään sopivalta.
Tähän nousee äidillisyys. Kuin olisi sinun äidistäsi kyse, tai lämpöisestä äitihahmosta elämässäsi ja tämä tulee apuusi.
  Vastaa viestiin
Päiväys 24.07.12, 18:24   #54 (linkki)
-hyyryläinen-
(Vierailija)

Lainaus:
Vaihtaisin laajemmin ja mahdollisesti pintaa syvemmältä. Kiinnostaa kaikki tunteet, ajatukset ja mitä irti nyt vain saa :) Energiat, aurat ja tarkat kuvat ovat tervetulleita.

Olen 30vuotias nainen. Yksinäinen, vaikka ympärille ilmaantunut useampikin mies ja jostain syystä mikään ei sytytä minua. Mistä tämä johtuu tai löytyykö minulle rakkautta lähitulevaan?
Ruumiiltani olen hoikka ja pituutta sopivasti(en pitkä,en lyhyt). Hiukset pitkät ja tummat.
Huumorintajuinen ihminen olen ja nautin syvällisistä keskusteluista.
Saatko minun tulevasta kiinni? Kiitos.

Pyydän myös hiukan kuvausta itsestäsi ja katselen takaisin. Tarkennusta saa myös kysyä.
Voimassa toistaiseksi tämä ja ilmoitan kun lopetan katselun.

Sinulle tulee mies, joka asuu isossa kuapungissa. LÄhellä merta ja hänen asuinpaikkansa vieressä on voimalaitos tai muu sellainen iso teollisuuslaitos. Mies on tumma. Tekee duunarin hommia mutta on sivistynyt. IOn kiinnostunut taiteista. Miehellä on tai mieheen liittyy pieni valkoinen ja pörröinen koira. Miehellä on läheinen suhde johonkin naispuoliseen sukulaiseen äiti tai sisko. Toiset huomioonottava ja empaattinen mies.
  Vastaa viestiin
Päiväys 30.07.12, 12:53   #55 (linkki)
Tuulen tuivertama
(Vierailija)

Lainaus:
Kiitos. Itsellä oli sama tuon foorumille pääsemisen vuoksi.
Kevät tuntuu kaukaiselta ja jopa nousi haikea mieli "niinkö pitkään". Tiedätkö sen tunteen? Olisin niin valmis kohtaamaan sen rakkauden <3

Kun katselen sinun työhösi, niin sinulle annetaan jokin voima tässä ja näytetään, että sinulla on kaikki mitä tarvitset tähän liittyen. Taidot, niitä tässä painoteen ja ettei sinun tarvitse muuttaa,kehittää itseäsi tämän suhteen. Katselet vaihtoehtoja rennosti,vaikka paine kuitenkin sisälläsi tätä tuntuu tuovan pintaa ja kuitenkin tunnustelet kiireettä vaihtoehtoja. Et tahdo hätiköidä, koska sinun koko elämäsi on muutoksen pyörteissä ja et halua tehdä virheellisiä päätöksiä.Siksi tässä nousee kiireettömyys ja se, että saat luoda nyt tietäsi sopivaksi sinulle.
Tässä näkyy jotain painostusta tämän suhteen ja tämä tuo olosuhteeseen sinulle painetta. Hiukan vetäydyt tästä tilanteesta ja et tahdo nopeita päätöksiä työn suhteen. Onko kyseessä virasto tai tämäntapainen, koska tuntuu "tuputusta"nousevan. Tämä ahdistaa sinua sillä hetkellä. Näen että teet muutoksen työhön liittyen ja onko se jotenkin käsiin liittyvä, koska tässä näkyy kädet merkkinä. Työn löydät oivaltavalla tavalla ja sinut kuin ohjataan tämän luokse.

Pakko sanoa, että tästä asunnon suhteen nousee hiukan ristiriitainen kuva tai en välttämättä osaa tätä tulkita oikein. Teen tarkennuksen, jos tämä tuntuu sinusta yhtään sopivalta.
Tähän nousee äidillisyys. Kuin olisi sinun äidistäsi kyse, tai lämpöisestä äitihahmosta elämässäsi ja tämä tulee apuusi.
Tiedän tunteen. Olen paljon vanhempi sinua ja olen odottanut jo vuosia sitä OIKEAA miestä. En tiedä tapaanko häntä koskaan:(

Suurin piirtein tiedän mitä työtä haluaisin tehdä ja tekisinkin sitä jo, mutta en oikein osaa:( Haluaisin todella alkaa pian tekemään tätä työtä, sillä erään viraston teholta minulle pian "tuputetaan" työtä, jota en todellakaan halua tehdä. Pystytkö kertomaan tarkemmin tästä työstäni ja koska sitä alan tekemään?

Asun tällä hetkellä vanhempieni omistamassa talossa. Äitini haluaisi minun jäävän tähän asumaan, mutta monestakaan syystä en tahdo jäädä enää tähän. Mitä näet tähän asiaan?

Kiitos sinulle, olet nähnyt todella hyvin minulle. Haluatko, että katson sinulle jotakin?
  Vastaa viestiin
Päiväys 06.08.12, 09:35   #56 (linkki)
Tuulen tuivertama
(Vierailija)

kaipailee Miriazia.

Lainaus:
Tiedän tunteen. Olen paljon vanhempi sinua ja olen odottanut jo vuosia sitä OIKEAA miestä. En tiedä tapaanko häntä koskaan:(

Suurin piirtein tiedän mitä työtä haluaisin tehdä ja tekisinkin sitä jo, mutta en oikein osaa:( Haluaisin todella alkaa pian tekemään tätä työtä, sillä erään viraston teholta minulle pian "tuputetaan" työtä, jota en todellakaan halua tehdä. Pystytkö kertomaan tarkemmin tästä työstäni ja koska sitä alan tekemään?

Asun tällä hetkellä vanhempieni omistamassa talossa. Äitini haluaisi minun jäävän tähän asumaan, mutta monestakaan syystä en tahdo jäädä enää tähän. Mitä näet tähän asiaan?

Kiitos sinulle, olet nähnyt todella hyvin minulle. Haluatko, että katson sinulle jotakin?
  Vastaa viestiin
Päiväys 21.08.12, 11:01   #57 (linkki)
Miriaz*
(Vierailija)

Lainaus:

Pahoittelen etten ole ehtinyt vastamaan. Toivottavasti löydät tämän :)

Työtä ei minulle näytetä. Onko se vielä niin piilossa, ettei sitä tahdota minun kautta näyttää ja kun nousee erilaisia vaitoehtoja. Tämä virasto tuntuu tuputtavan sinulle väkisin jotain työtä ja se saa sinut jopa voimaan pahoin. Tahtoisit juosta karkuun tuosta tilanteesta ja sanoa, ettei tämä työ kuulu sinulle. Tämä tuottaa ahdistusta ja pakonomaista tarvetta saada nyt se "oikea"itselle.
Nousee opiskelua,kirjoja ja samalla työntekemistä. Voisin melkein tulkita tämän oppisopimuksena tai sellaisena, että sinut koulutetaan tahtomaasi työhön.
Minun näkemyksessä tämä ei ole kovin kaukana tulevassa, ellei jo kovassa harkinnassa... kun paperia ja suunnittelua nousee.

Asuntoon en näe hetkeen ainakaan muutosta. Ristiriitaisia tunteita sinun suunnalta ja kun jokin siellä asunnossa ei saa tuntemaan kodikseen.
Sinä katselet ympärille ja mietit vaihtoehtoja tämänkin suhteen. Muutoksen aikaa tämä jakso sinulle ja muutto nousee kun saat työ-asiat kuntoon. Silloin tämä ratkaisukin on helpompi ja äitisi ymmärtää halun muutosta. Työ liittyy tähän. Olisiko siis lähempänä tulevaa työtäsi. :)
  Vastaa viestiin
Päiväys 21.08.12, 11:02   #58 (linkki)
Miriaz*
(Vierailija)

Löytyisikö tähän vaihtajia vielä?
Syksyisin tunnelmin ollaan ja vaihtoa mielellään ottaisin.
Rakkautta tässä odotellaan, vanhoja sidoksia katkottu ja jos selkeämpää näkymää nousisi :)
  Vastaa viestiin
Päiväys 21.08.12, 11:07   #59 (linkki)
Vaihtaisitko?
(Vierailija)

Lainaus:
Löytyisikö tähän vaihtajia vielä?
Syksyisin tunnelmin ollaan ja vaihtoa mielellään ottaisin.
Rakkautta tässä odotellaan, vanhoja sidoksia katkottu ja jos selkeämpää näkymää nousisi :)

Miriaz
Katsoisitko ketjuuni? Olisin sinulle kiitollinen, koska vaikutat aidolta ja lämpimältä :)
Katson sinulle, kunhan saan selkeän vision päähäni.
  Vastaa viestiin
Päiväys 21.08.12, 11:14   #60 (linkki)
Miriaz*
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaihtaisitko? Näytä viesti
Miriaz
Katsoisitko ketjuuni? Olisin sinulle kiitollinen, koska vaikutat aidolta ja lämpimältä :)
Katson sinulle, kunhan saan selkeän vision päähäni.

Hei :) Oletko nimimerkillä "vaihdetaanko?" ?
  Vastaa viestiin

Päiväys 21.08.12, 11:16   #61 (linkki)
Vaihdetaanko?
(Vierailija)

Lainaus:
Hei :) Oletko nimimerkillä "vaihdetaanko?" ?

Olen :) Kiitos sinulle, kun suostut vaihtamaan, tarvitsenkin jonkun oikean näkemyksen, jotta saavutan tasapainon:)
  Vastaa viestiin
Päiväys 21.08.12, 20:49   #62 (linkki)
Vaihdetaanko?
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja gunilla Näytä viesti
Kiitos sinulle, sanasi tuntuivat kuin enkelin puheelta niin kovaa tämä on ollut ja vaikuttanut todella moneen ihmiseen, mietin mitä tämä aiheuttaa tekijälle itselleen kun tämä on ollut monelle jo helvetillistä piinaa? näetkö sitä.

Kiitos, että vaihdoit kanssani :)

Tässä sinulle:
Olet pyyhkinyt menneisyyden haamut pois jaloistasi, ne eivät enään kummittele, eivätkä palaa takaisin. Olet nainen joka rakastaa itsensä laittamista, pidät kaikesta nätistä ja naisellisesta. Olet henkinen ihminen. Kaikin tavoin rakastava, luotettava ja hyvä kuuntelija. Sinulla on paljon läheisiä ystäviä. Tapaat rahakkaan miehen, hän on tummahiuksinen, muttei tumma energioiltaan, energioiltaan hän on hyvin vaalea :) Ulkoilu ja koirat ovat lähellä tämän miehen sydäntä. Näen teidät talvella laskettelemassa :) Pidätkö sinä laskettelusta? Miksiköhän marraskuu käy kokoajan mielessäni. Olisikohan marraskuu teidän ensimmäinen tapaamis kuukausi, näin minä ainakin uskon. Mies rakastaa sinua juuri sellaisena, kuin olet. Sinä tykkäät silittelystä, hellittelystä, pusuttelusta ja kaikesta niin sanotusti äklöromanttisesta :) <3 Tykkäät tavallisista koti-illoista tämän miehen kainalossa. Lopuksi näen 2 kättä, käsikädessä. Näihin tunnelmiin on mukava päättää ilta :) Onnea ja rakkautta sinulle. Kerrothan tunnistitko itseäsi?
  Vastaa viestiin
Päiväys 21.08.12, 21:01   #63 (linkki)
Miriaz*
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaihdetaanko? Näytä viesti
Kiitos, että vaihdoit kanssani :)

Tässä sinulle:
Olet pyyhkinyt menneisyyden haamut pois jaloistasi, ne eivät enään kummittele, eivätkä palaa takaisin. Olet nainen joka rakastaa itsensä laittamista, pidät kaikesta nätistä ja naisellisesta. Olet henkinen ihminen. Kaikin tavoin rakastava, luotettava ja hyvä kuuntelija. Sinulla on paljon läheisiä ystäviä. Tapaat rahakkaan miehen, hän on tummahiuksinen, muttei tumma energioiltaan, energioiltaan hän on hyvin vaalea :) Ulkoilu ja koirat ovat lähellä tämän miehen sydäntä. Näen teidät talvella laskettelemassa :) Pidätkö sinä laskettelusta? Miksiköhän marraskuu käy kokoajan mielessäni. Olisikohan marraskuu teidän ensimmäinen tapaamis kuukausi, näin minä ainakin uskon. Mies rakastaa sinua juuri sellaisena, kuin olet. Sinä tykkäät silittelystä, hellittelystä, pusuttelusta ja kaikesta niin sanotusti äklöromanttisesta :) <3 Tykkäät tavallisista koti-illoista tämän miehen kainalossa. Lopuksi näen 2 kättä, käsikädessä. Näihin tunnelmiin on mukava päättää ilta :) Onnea ja rakkautta sinulle. Kerrothan tunnistitko itseäsi?

Kiitos <3 Tunnistan kyllä itseni tuosta. En ole koskaan lasketellut, mutta jos pulkkamäkeä tarkoitat.. niin siitä pidän :) Osaisitko tarkentaa missä tapaamme?
  Vastaa viestiin
Päiväys 05.09.12, 12:32   #64 (linkki)
gunillalle <3
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja gunilla Näytä viesti
Olen kokenut myös vahvan melkein mielenterveyteni horjuttavan vaiheen
mutta se on auttanut minua löytämään vahvuuteni ja voimani, näin sen vain kuului mennä, kyllä meitä on koeteltu mutta aina henkimaailma, rakkaat siellä ja enkelit ovat auttaneet,
Jumalaa väheksymättä, näin itse selvisin kaikesta ja juuri tuo anteeksi antamisen vaikeus ihmiselle joka on tehnyt niin väärin, ettei sitä ymmärrä on vaikeaa, samalla tiellä ollaan, valoa sinulle.

Ulkopuolisena vastaan Sinulle. Olet kokenut itse todella rankan vaiheen, mielenterveyttäsi koettelevan. Sinun tehtävänäsi on tukea tätä naista, jonka pelot ja kauhut tunnet. Sinun tehtävänäsi on ohjata hänet valoon, opastaa hänet maalliselle tielle.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku