|
04.07.12, 22:58
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | vaihtaisin
iltaa!
Elämä jotenkin niin hakusessa. Uusi työura alkaa epäilyttämään. Teinkö oikean ratkaisun?
Minulla on ihana miesystävä mutta joku mättää. Hän hidastelee ja minä epäröin, onko hänessä miestä tarpeeksi. Isäni kuoli muutama vuosi sitten ja hän ei koskaan hyväksynyt ketään miesystävääni. Kuoltuaan rukoilin ja pyysin,e ttä hän ilmoittaisi tai antaisi merkin, kun löydän miehen kenet hän hyväksyy. Muutama päivä sitten illalla taas mietin suhdettani miesystävääni ja samana yönä näin unta isästäni. Hän sanoi minulle,että mies on juuri sopiva minulle. Tämä on kolmas kerta kun näin isästä unta kuoleman jälkeen.
Pitkä tarina, mutta siis jos työhön ja rakkauteen saan katsausta.
| |
| |
05.07.12, 00:35
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
jos joku vaihtaa, palaan huomenna puolen päivän aikaan pallolle.
| |
| |
05.07.12, 06:55
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | katson ja kuuntelen sinulle Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja bluecheese iltaa!
Elämä jotenkin niin hakusessa. Uusi työura alkaa epäilyttämään. Teinkö oikean ratkaisun?
Minulla on ihana miesystävä mutta joku mättää. Hän hidastelee ja minä epäröin, onko hänessä miestä tarpeeksi. Isäni kuoli muutama vuosi sitten ja hän ei koskaan hyväksynyt ketään miesystävääni. Kuoltuaan rukoilin ja pyysin,e ttä hän ilmoittaisi tai antaisi merkin, kun löydän miehen kenet hän hyväksyy. Muutama päivä sitten illalla taas mietin suhdettani miesystävääni ja samana yönä näin unta isästäni. Hän sanoi minulle,että mies on juuri sopiva minulle. Tämä on kolmas kerta kun näin isästä unta kuoleman jälkeen.
Pitkä tarina, mutta siis jos työhön ja rakkauteen saan katsausta. | Ensin tuosta isästä ja miehestä. Kyllä se oli isäsi aidosti unessasi, mutta viesti oli suurempi kuin sanat. Isäsi kertoi SInulle myös samalla, että hyväksyy kaiken tekemisesi - ja hyväksyy kysymättä. Et tarvitse hänen hyväksyntäänsä, vaan hyvä'ksy itse omat valintasi ja anna itsellesi lupa valita sitä mikä on parasta Sinulle.
Työstä sanotaan kuitenkin että lopputulos on kyllä tyydyttävä. Hyväksy itsekin kaikki työhön liittyvät pienet ja suuret asiat. Molemmat asiat liittyvät omaan elämänläksyysi - hyväksy itsesi kaikilla tavoilla - se tuottaa Sinulle hyvää mieltä ja energiaa.
Mitkä ovat miehen tunteet ja aikeet tämän päivän yhteydenotostani ? Ja ehkä täsmäkysymyksenä siitä - miettiikö tapaamista niissä raameissa, mitkä ovat viestissäni rivien välissä.
| |
| |
05.07.12, 08:49
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Pitkä tarina, mutta siis jos työhön ja rakkauteen saan katsausta. | Elämässä tulee eteen valintoja joita teemme. Jälkikäteen huomaamme, että kaikki valinnat eivät olleet hyviä. Tai ajattelemme sillä tavalla jossakin vaiheessa. Myöhemmin huomaaamme, että se huonokin valinta oli kuin olikin oikea. Elämä on oppiläksy ja noiden valintojen kautta opimme ja kasvamme koko ajan lisää. Niin myös sinun valintasi työn suhteen. Ei työsi ole sen kummemmin väärä valinta, jokaisessa työssä on ne hyvät ja huonot puolensa. Parempi keskittyä varsinaisen työn tekemiseen, siten pääset paremmin työhösi sisälle ja se antaa sinulle sitten paljon enemmän kuin nyt. Oletko turhautunut työssäsi, eikö se ole mielestäsi tarpeeksi vaativaa vai onko kysymys tästä sinun omasta levottomuudestasi?
Isäsi on mennyt pois ja sinun tulee viimeistään nyt elää elämääsi omien valintojesi mukaan. Miesystäväsi on sinulle sopiva, sinun ei tule ajatella hyväksyvätkö lähelläsi olevat hänet vai eivät. Jokaisessa suhteessa tulee noita kysymysmerkkejä, kaikki ei toimi aina niin kuin mielestämme pitäisi, mutta täydellistä suhdetta ei ole olemassakaan. Jos joku niin väittää, hän puhuu kaunistellen vain omasta puolestaan ja se toinen osapuoli voi hyvinkin olla täysin toista mieltä. Panostakaa suhteeseenne ja antakaa toisillenne tilaa elää ja olla oma itsensä. Liika ripustautuminen toiseen ihmiseen tukahduttaa suhteen.
Ajattelet isääsi paljon ja siksi hän tulee uniisi. Se on sinulle hyväksi, koska siten pääset irti hänen vaikutusvallastaan. Ajattele isääsi lämmöllä ja sitä että hän ajatteli aina parastasi, mutta nyt sinun on aika tehdä omat valintasi.
Tällainen teksti minun tuli sinulle kirjoittaa.
En tarvitse vaihtoa.
| |
| |
05.07.12, 11:37
|
#5 (linkki)
Pitkä tarina, mutta siis jos työhön ja rakkauteen saan katsausta. |
Teit. Mutta alku ei ole niin helppo, kuin luulit. Joku nainen tässä yrittää kateuksissaan/testatakseen sinua pistää kampoihin.
Hyvä mies sinulla on, mutta ei vielä se lopullinen. Tarvitse jämäkän miehen. Sellainen tulee vielä 2 vuoden sisään. Tumma mies. Asuu maaseutumaisissa maisemissa, ja harrastaa hevosia.
Minulle mitään saat vuoden sisälle rakkauselämääni.
| |
| |
05.07.12, 15:40
|
#6 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Karoliina Ensin tuosta isästä ja miehestä. Kyllä se oli isäsi aidosti unessasi, mutta viesti oli suurempi kuin sanat. Isäsi kertoi SInulle myös samalla, että hyväksyy kaiken tekemisesi - ja hyväksyy kysymättä. Et tarvitse hänen hyväksyntäänsä, vaan hyvä'ksy itse omat valintasi ja anna itsellesi lupa valita sitä mikä on parasta Sinulle.
Työstä sanotaan kuitenkin että lopputulos on kyllä tyydyttävä. Hyväksy itsekin kaikki työhön liittyvät pienet ja suuret asiat. Molemmat asiat liittyvät omaan elämänläksyysi - hyväksy itsesi kaikilla tavoilla - se tuottaa Sinulle hyvää mieltä ja energiaa.
Mitkä ovat miehen tunteet ja aikeet tämän päivän yhteydenotostani ? Ja ehkä täsmäkysymyksenä siitä - miettiikö tapaamista niissä raameissa, mitkä ovat viestissäni rivien välissä. |
Kiitos sinulle!
Suo anteeksi suorasukaisuuteni, mutta kun sain jotenkin kumman eroottiset fiilikset tästä. Semmoista seksuaalista energiaa, joten oliko flirttiä tms viestisssä? Mies kokee, että saa jonkin sortin täyttymyksen tai jotain mitä on odottanutkin. Iloa ja kahden ihmisen välistä ns. Terapiaa tähän tulee.
| |
| |
05.07.12, 15:50
|
#7 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja -tähtityttö- Teit. Mutta alku ei ole niin helppo, kuin luulit. Joku nainen tässä yrittää kateuksissaan/testatakseen sinua pistää kampoihin.
Hyvä mies sinulla on, mutta ei vielä se lopullinen. Tarvitse jämäkän miehen. Sellainen tulee vielä 2 vuoden sisään. Tumma mies. Asuu maaseutumaisissa maisemissa, ja harrastaa hevosia.
Minulle mitään saat vuoden sisälle rakkauselämääni. |
Todellakin, esimieheni on todella kamala ihminen ja nainen! Juuri tuota jämäkkyyttä miehessä etsinkin.
Jotenkin haetaan ja halutaan, suunta ei vain ole vielä selvä. Joku vähän villimpi mies vilahtaa elämässäsi, ei ole valmis sitoutumaan. Surujen kautta voittoon, menneen mielipahat jäävät taa ja uusi alkaa. Mies jolla vaikutusvaltaa, mutta varovainen. Leikki alkaa hiljalleen, kehittyy suhteeseen asti kun tunteet tuodaan julki.
| |
| |
05.07.12, 19:01
|
#8 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja bluecheese Todellakin, esimieheni on todella kamala ihminen ja nainen! Juuri tuota jämäkkyyttä miehessä etsinkin.
Jotenkin haetaan ja halutaan, suunta ei vain ole vielä selvä. Joku vähän villimpi mies vilahtaa elämässäsi, ei ole valmis sitoutumaan. Surujen kautta voittoon, menneen mielipahat jäävät taa ja uusi alkaa. Mies jolla vaikutusvaltaa, mutta varovainen. Leikki alkaa hiljalleen, kehittyy suhteeseen asti kun tunteet tuodaan julki. |
Kiitos! Voin tarkentaa sinullem lisää, jos näet minulle. minkälainen on tuo vaikutusvaltainen mies. Ja miksei tuo villikin mies.
| |
| |
05.07.12, 19:16
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | Kiitos Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja bluecheese Kiitos sinulle!
Suo anteeksi suorasukaisuuteni, mutta kun sain jotenkin kumman eroottiset fiilikset tästä. Semmoista seksuaalista energiaa, joten oliko flirttiä tms viestisssä? Mies kokee, että saa jonkin sortin täyttymyksen tai jotain mitä on odottanutkin. Iloa ja kahden ihmisen välistä ns. Terapiaa tähän tulee. | Kiitos. Nappasit hyvin energian, vaikka ei se flirttiä ollut. Mutta ilmeisesti tuo toteamus oli hänelle tärkeä.
Nyt odotellaan hetki.
| |
| |
05.07.12, 19:18
|
#10 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja -tähtityttö- Kiitos! Voin tarkentaa sinullem lisää, jos näet minulle. minkälainen on tuo vaikutusvaltainen mies. Ja miksei tuo villikin mies. |
Villimpi mies ei ole valmis sitoutumaan. Häneen on helppo ihastua, mutta hän hakee vain kokemuksia elämäänsä. Mielestäni tapaat hänet jonkun juhlinnan lomassa. Saa aikaan sellaista sydämentykytystä jota olet kaivannutkin.
Vaikutusvaltainen, tai jolloin tapaa arvokas mies on mies isolla m:llä. Elämää nähnyt ja kokenut mies. Lapsuudenmaisemista puhutaan, onko siis jostakin sieltä tuo mies kotoisin tai asuu. Jollain tavalla virallisissa merkeissä kohtaatte, isoa rakennusta näytetään.
Minua kiinnostaisi tietää, että vaikka oikea mies on tulossa, kauanko vielä saan nykyisen kanssa harjoitella ja opetella ihmissuhteita?
| |
| |
05.07.12, 19:32
|
#11 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja bluecheese Villimpi mies ei ole valmis sitoutumaan. Häneen on helppo ihastua, mutta hän hakee vain kokemuksia elämäänsä. Mielestäni tapaat hänet jonkun juhlinnan lomassa. Saa aikaan sellaista sydämentykytystä jota olet kaivannutkin.
Vaikutusvaltainen, tai jolloin tapaa arvokas mies on mies isolla m:llä. Elämää nähnyt ja kokenut mies. Lapsuudenmaisemista puhutaan, onko siis jostakin sieltä tuo mies kotoisin tai asuu. Jollain tavalla virallisissa merkeissä kohtaatte, isoa rakennusta näytetään.
Minua kiinnostaisi tietää, että vaikka oikea mies on tulossa, kauanko vielä saan nykyisen kanssa harjoitella ja opetella ihmissuhteita? |
Kiitos! Katson sinulle kohta omaan tarkennukseesi.
Tarkoitin kyllä miesten tuntomerkkejä luonnetta, ulkonäköä yms.., josta voisi saada kiinni tunnenko miehet jo ´tms..
| |
| |
05.07.12, 20:01
|
#12 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja -tähtityttö- Kiitos! Katson sinulle kohta omaan tarkennukseesi.
Tarkoitin kyllä miesten tuntomerkkejä luonnetta, ulkonäköä yms.., josta voisi saada kiinni tunnenko miehet jo ´tms.. |
2-3- vuotta.
| |
| |
05.07.12, 21:09
|
#13 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja -tähtityttö- Kiitos! Katson sinulle kohta omaan tarkennukseesi.
Tarkoitin kyllä miesten tuntomerkkejä luonnetta, ulkonäköä yms.., josta voisi saada kiinni tunnenko miehet jo ´tms.. |
Anteeksi, en sitten tajunnut kysymystä oikein. Tumma on tuo arvokas mies. Keskimittainen, ohimoilla ehkä jo harmaata, siististi pukeutunut. Villimies vaaleahko, pitkä, hoikahko, sänkeä. Vetovoimainen kundi ;)
| |
| |
05.07.12, 21:25
|
#14 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja bluecheese Anteeksi, en sitten tajunnut kysymystä oikein. Tumma on tuo arvokas mies. Keskimittainen, ohimoilla ehkä jo harmaata, siististi pukeutunut. Villimies vaaleahko, pitkä, hoikahko, sänkeä. Vetovoimainen kundi ;) |
Kiitos! Asuuko jompa kumpa omakotitalossa ja/tai onko jommalla kummalla lapsia?
| |
| |
05.07.12, 22:48
|
#15 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja -tähtityttö- Kiitos! Asuuko jompa kumpa omakotitalossa ja/tai onko jommalla kummalla lapsia? |
Vaaleamman viereen nousee pieni vaalea poika. Eronnut naisesta, jonka kanssa lapsi.
Tummasta en tiedä, kun en saa nousemaan tähän lapsia. Ovatko sitten jo aikuisia tms. Kumpikaan ei mielestäni asu omakotitalossa, tummemmalla joku mökki/huvila maalla.
Joudun muuttamaan pois asunnostani ja tarkoitus ehdottaa miehelle yhteenmuuttoa. Näkisitkö vielä,miten asiaan suhtautuu ja tuleeko siis edes koskaan yhteistä kotia?
| |
| |
05.07.12, 23:25
|
#16 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja bluecheese Vaaleamman viereen nousee pieni vaalea poika. Eronnut naisesta, jonka kanssa lapsi.
Tummasta en tiedä, kun en saa nousemaan tähän lapsia. Ovatko sitten jo aikuisia tms. Kumpikaan ei mielestäni asu omakotitalossa, tummemmalla joku mökki/huvila maalla.
Joudun muuttamaan pois asunnostani ja tarkoitus ehdottaa miehelle yhteenmuuttoa. Näkisitkö vielä,miten asiaan suhtautuu ja tuleeko siis edes koskaan yhteistä kotia? |
Yhteinen koti tulee. Mutta vielä mies ei lämpene asialle. Hetkellisesti tarvittaessa saat hänen öuotaan kodin.
Ja kiitos Sinulle!
| |
| | | | |