| |  | |
14.07.12, 22:05
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Jodille,
Kerro Jobi minulle missä oletikin, missä lienee ajatuksesi, minulle tyhmälle savolaiselle akalle, ,siellä köyhdeen keskelle, missä on oikeus, vai miksi mieheni sairastui kesken kaiken, miksi , en ole viisas enkä tyhmä olen yummällämy. odån atan vastausta? Muuten. Jobi? Oletko Jeesus ja Jumala sinun omantuaisii sillä ihmiset on Pyh'
enkeli ilmaantui ollessani 10 v. miksi? Ja miks, nyt olen 64 v. mikä on tämä kaiikki minulle on laitettu ja odotan vasrtausa jos itse saat sen vastauksen,
| |
| | |
16.07.12, 15:11
|
#2 (linkki)
| | § PROFEETTA §
Rekisteröitynyt: 01/2008 Sijainti: TELLUS I & II > SIRIUKSEN PLANEETTA IV
| NÄIN ! Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukumaara Kerro Jobi minulle missä oletikin, missä lienee ajatuksesi, minulle tyhmälle savolaiselle akalle, ,siellä köyhdeen keskelle, missä on oikeus, vai miksi mieheni sairastui kesken kaiken, miksi , en ole viisas enkä tyhmä olen yummällämy. odån atan vastausta? Muuten. Jobi? Oletko Jeesus ja Jumala sinun omantuaisii sillä ihmiset on Pyh'
enkeli ilmaantui ollessani 10 v. miksi? Ja miks, nyt olen 64 v. mikä on tämä kaiikki minulle on laitettu ja odotan vasrtausa jos itse saat sen vastauksen, |
Tiukumaara;11259501]Kerro Jobi minulle missä oletikin, missä lienee ajatuksesi, minulle tyhmälle savolaiselle akalle, ,siellä köyhdeen keskelle, missä on oikeus, vai miksi mieheni sairastui kesken kaiken, miksi , en ole viisas enkä tyhmä olen yummällämy. odån atan vastausta? Muuten. Jobi? Oletko Jeesus ja Jumala sinun omantuaisii sillä ihmiset on Pyh'
enkeli ilmaantui ollessani 10 v. miksi? Ja miks, nyt olen 64 v. mikä on tämä kaiikki minulle on laitettu ja odotan vasrtausa jos itse saat sen vastauksen,[/QUOTE] MINULLE On annettu ARMOLAHJA = tunnistaa IHMISTEN “HUOLET” = nähdä SIELUUN, sillOin KUN SE kussakin tapaukSEssa annetaan tai Ollaan ANTAMATTA, USKO pOies, vain nOin 20%:n verran saan VASTAUKSIA kysymyksiinne & tietty KIRJOITTELEN monille muillekin palstOille & LEHTIIN, mutta tOiSElla/TOISILLA nimimerkeillä & TEKSTI On monesti aivan muuta kuin täällä ELLITIN KANAVALLA, täällä Oon mahdOllisimman “LÄHEINEN” = kaikki ENKELILTÄNI RIEMUISALTA & EN niihin “OMIANI” PANE #
¤¤¤¤¤¤¤ TYHMÄ et Ole, vaan HERRAMME RAKASTETTU IHMISPOLO = pOlO sana On POSITIIVINEN & tarkOittaa juuri SEmmOsta, KUN ME tOsissaan OLEMMEKIN ¤
¤¤¤¤¤¤¤ RAKASTA ITSEÄSI & Ole tyytyväinen “JÄRESI MÄÄRÄÄN”> ULONÄKÖÖsi, jne…. 4¤
¤¤¤¤¤¤¤ MEIHESI SAIRAUS On “ONNENNE SEPPÄ”, kOska tää täällä EI Ole niin täkeetä, et miten TÄÄLLÄ OLLAHAN, kOska ME KAIKKI On lähdetty #”OMISTA PESISTÄ`# MAAILMALLE = kukaas On EHTINYT KOHDUN ULKOPUOLELLE & siihen Seisahtuu ELÄMÄ = KUOLO tulemana & tOiSet jO KOHTUUN SURMATAAN > tOiSEt ELÄÄ muutaman VUUEN & tOiSEt ylitte 100 vuOtiaaksi & suurin Osa ELLÄÄ KITUUTTAA SINNE jonnekin “VÄLILLE” = uSEin ns. HYVÄT IMMEISET KUOLEVAT NUORINA, On siis “SE” KOHTALO > Siis SYNTYMÄMME > ELÄMÄMME (OSITTAIN) > KUOLEMAMME HETKI On MÄÄRÄTTY & “SE” ELÄMÄN aikainen tOiminta On ENKELIN/ENKELIEN hallinnassa, jOtta SE KAIKKI mitä ILMESTYSKRJASSA On PRÄNTÄTTY > TAPAHTUISI, jOs MEET sataisiin täällä “HUSEERATA” VAPAASTI = Olis tää jO aikOja sitten “RÄJÄYTTETTY” ilmaan, siis TELLUS & KUN kerrOin ENKELIN sanOman “TASAPÄISTÄMISESTÄ”, et huOmenna esim. JAETTAISIIN TASAN KAIKKNAINEN “OMAISUUS” täällä Oleville ylitte 7 miljardille kansalaisSElle, niin jO klO 12:00 Olisi taas RIKKAAT & KÖYHÄT EROTELTU & tää tarKoittaa AAMULLA KLO 06:00 Oleen tasaukSEn jälkeen tapahtunutta “ERIARVOISUUTTA”
UUDESTAAN = niin pian taas Olisimme “SAMASSA TILASSA” OMAISUUTEMME kOhdalta katsOttuna & tOtuus ON, et MEILLÄSUOMESSAKAAN tOddellisuudessa EI Ole mitään Omaisuutta, vaan YLITTE 1.0000,- € VEKLKHAA jOkahinen.
, kuin On > jOs katsOmme kOkO MAAILMOO, niin SE luku On ylitte 3.000,- e nuppia päälle VELKOO, siis sitä On MARKKINATALOUS = nytkin “SELVITÄÄN” vain & AINOASTAAN painamalla SETELEITÄ tuimasti LISÄÄ = jO PAINTTU ylitte 1.220,- MILJAARDII & lisää tulee PAINATTAA, siis SE mitä jO AIKOJA sitten Olentäällä kertOnut: “NIIN RUOKAKASSI MAKSAA 50,-e, KUN SE maksOi hetki sitten 35.-€ & mitä ALPPIEN TAKAA SE MERKTSEE = 20,-€:n KASSI maksaa kOhta siellä ylitte Sen 50,-eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:n & tiiätte, KUN VILJASTA nyt tulee PULA = niin ylitte 2 miljardia kansalaista On NÄLÄNHÄDÄSSÄ & sillOin NEET SAIRAUDET alkavat jylläämään, KUN ELÄIMIÄ > EIKÄSTEEN IHMISIÄ saisi LATTOO “SAMOIHIN TILOIHIN niin paljOn = IHMISTEN & ELÄINTEN TULISI ELÄÄ MAHDOLLISIMMAN “ERILLÄÄN” & MATKUSTELU TULEE LOPETTAA = LOPETETAANKIN, kuten Olen TÄÄLLÄKIN AIKOJA SITTE KERTOELLUT, mitä tulee TAPAHTUMAKSI ¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤jObi¤¤¤¤¤¤¤
| |
| | | | |