Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
18.08.12, 20:15   #1 (linkki)
Sattuma
(Vierailija)

Tunsin miehen heti koska olen ollut hänen...

...kanssaan edellisessä/edellisissä elämissä. Olen hyvin varma tästä :) Jos joku näkee tähän vahvistuksen, niin kiitos. Tämä tunne jotenkin lohduttaa minua. Me yhdessä olimme lähes katastrofi.
  Vastaa viestiin
18.08.12, 21:13   #2 (linkki)
No
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sattuma Näytä viesti
...kanssaan edellisessä/edellisissä elämissä. Olen hyvin varma tästä :) Jos joku näkee tähän vahvistuksen, niin kiitos. Tämä tunne jotenkin lohduttaa minua. Me yhdessä olimme lähes katastrofi.
Olet ikivanha, miljardeja vuosia vanha, joten tietysti tunnet hänet. Oletko varma, että tämä "hän" ei ole vaikkapa mukiloinut sinua näissä aikaisemmissa elämissä?

Vai onko kyse todellakin rakkaudesta?
  Vastaa viestiin
18.08.12, 21:51   #3 (linkki)
Sattuma
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja No Näytä viesti
Olet ikivanha, miljardeja vuosia vanha, joten tietysti tunnet hänet. Oletko varma, että tämä "hän" ei ole vaikkapa mukiloinut sinua näissä aikaisemmissa elämissä?

Vai onko kyse todellakin rakkaudesta?

En tiedä onko ollut väkivaltainen. Rakkautta on.
  Vastaa viestiin
18.08.12, 22:02   #4 (linkki)
No
(Vierailija)

Lainaus:
En tiedä onko ollut väkivaltainen. Rakkautta on.

Sorry, kunhan provosoin!

Ehkä saat sinua tyydyttävämpiä vastauksia jatkossa, mutta miksi kysyt ylipäätään tällaista:

Tunsin miehen heti koska olen ollut hänen kanssaan edellisessä/edellisissä elämissä. Olen hyvin varma tästä.

Kun tiedät itsekin!
  Vastaa viestiin
18.08.12, 22:06   #5 (linkki)
Sattuma
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja No Näytä viesti
Sorry, kunhan provosoin!

Ehkä saat sinua tyydyttävämpiä vastauksia jatkossa, mutta miksi kysyt ylipäätään tällaista:

Tunsin miehen heti koska olen ollut hänen kanssaan edellisessä/edellisissä elämissä. Olen hyvin varma tästä.

Kun tiedät itsekin!

Huomasin ettet ollut tosissani. Tämä on kuitenkin minun elämääni ja olen kokenut suurta tuskaa tämän miehen vuoksi. Ehkä ajattelen saavani lohtua jonkun sanoista. Mahdoton rakkaus on sellaista :)
  Vastaa viestiin
18.08.12, 22:31   #6 (linkki)
No
(Vierailija)

Lainaus:
Huomasin ettet ollut tosissani. Tämä on kuitenkin minun elämääni ja olen kokenut suurta tuskaa tämän miehen vuoksi. Ehkä ajattelen saavani lohtua jonkun sanoista. Mahdoton rakkaus on sellaista :)
Kiitos viestistäsi ja etenkin ymmärryksestäsi aikaisempaa viestiäni kohtaan!

Kunhan kirjoittelin.

Jos joku muu kertoisi, miten Sattuman rakkauselämässä mahdollisesti tapahtuu.

Lähetän Sinulle kuitenkin rakkaudellisia ajatuksia, jos ne auttaisivat Sinua elämässäsi ja etenkin rakkauden löytämisessä.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku