Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Koti > Piha ja Puutarha
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
15.08.12, 13:02   #1 (linkki)
Neiti etsivä
(Vierailija)

Mistä saa jättiputken siemeniä?

Ei ainakaan internetistä eikä meidän kylän puutarhalla enää ole.

Muistan, että 70-luvulla näitä haettiin soratiet pölisten postiautolla OIKEASTA KAUPASTA eli osuuskaupasta. Oli kauppias tilannut.

PS. Ei moralisaanoja, kiitos!
  Vastaa viestiin
16.08.12, 18:06   #2 (linkki)
Miramar
(Vierailija)

Ei niitä tiettävästi mistään saakaan, koska jättiputken levittäminen on lailla kielletty.
  Vastaa viestiin
18.08.12, 15:14   #3 (linkki)
Ei moraalisaarnaa
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti etsivä Näytä viesti

Muistan, että 70-luvulla näitä haettiin soratiet pölisten postiautolla OIKEASTA KAUPASTA eli osuuskaupasta. Oli kauppias tilannut.

Mutta järjenkäyttö sallittu. Kamala kasvi, josta yritetään päästä mahdollisimman tehokkaasti eroon.
  Vastaa viestiin
18.08.12, 19:47   #4 (linkki)
En saarnaa
(Vierailija)

En saarnaa, mutta totean silti, että jättiputki paitsi leviää tehokkaasti ja tappaa alueelta muut kasvilajit, on ihmiselle myös erittäin haitallinen.
  Vastaa viestiin
19.08.12, 18:08   #5 (linkki)
Paula
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja En saarnaa Näytä viesti
En saarnaa, mutta totean silti, että jättiputki paitsi leviää tehokkaasti ja tappaa alueelta muut kasvilajit, on ihmiselle myös erittäin haitallinen.

Olet oikeassa, jättiputki on ihmiselle haitallinen. Siksi kehoitankin kiertämään sen kaukaa -olen nimittäin päässyt hoitelemaan sen aiheuttamia palovammoja kesäisin ensiavussa. Vammat ovat todella kivuliata ja jättävät rumat arvet.
  Vastaa viestiin
03.09.12, 11:33   #6 (linkki)
Anneli
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti etsivä Näytä viesti

Minä voisin toimittaa niitä miljoonia. Olen taistellut sitä vastaan nyt 7 vuotta ja aina vain ponnistaa ylös jostain. Kerrankin leikkasin sitä sadevarusteet päällä ettei ehtisi siementämään ja olin vuoden ilman pigmenttiä vaikka varoin todella. Nyt käytän myrkkyjä vaikkei se luonnolle hyvää teekkään.
  Vastaa viestiin
24.10.12, 08:18   #7 (linkki)
GB
(Vierailija)

En moralisoi

mutta ihmettelen vaan että miksi joku haluais näitä! Huonot välit naapurin kanssa?
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku