Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
04.07.12, 15:34   #1 (linkki)
Vainyhdenäiti
(Vierailija)

Toteutuuko haave toisesta lapsesta?

Ensimmäinen lapsemme reilu 2-vuotias, ihana vaalea pieni neitonen ja hänelle olemme toivoneet pientä sisarusta jo kohta 9kk ajan.

Olemme kihlattuni kanssa päättäneet, että jos ei nyt parin kuukauden sisällä onnistu, niin joudumme unohtamaan haaveen vuosikausiksi koska minun täytyy opiskellakin ja emme tahdo niin tyhmää ikäeroa lapsille.

Ensimmäisen kanssakin oli ongelmia, keskenmenokin koettiin, jokin meillä ei vain natsaa yhteen tässä hommassa.

Olen monesti itkenyt kun olen tytärtämme katsellut kun on leikkinyt yksinään, niin tekee pahaa kun ei hälle sisarusta näytä siunaantuvan. Itse olen suurperheen vanhin sisarus ja tiedän kuinka tärkeää sisarussuhde on.

Haaveilemmeko turhaan, onko niin ettemme tule ainakaan lähitulevaisuudessa saamaan perheenlisäystä?
  Vastaa viestiin
16.07.12, 21:07   #2 (linkki)
Vainyhdenäiti
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vainyhdenäiti Näytä viesti
Ensimmäinen lapsemme reilu 2-vuotias, ihana vaalea pieni neitonen ja hänelle olemme toivoneet pientä sisarusta jo kohta 9kk ajan.

Olemme kihlattuni kanssa päättäneet, että jos ei nyt parin kuukauden sisällä onnistu, niin joudumme unohtamaan haaveen vuosikausiksi koska minun täytyy opiskellakin ja emme tahdo niin tyhmää ikäeroa lapsille.

Ensimmäisen kanssakin oli ongelmia, keskenmenokin koettiin, jokin meillä ei vain natsaa yhteen tässä hommassa.

Olen monesti itkenyt kun olen tytärtämme katsellut kun on leikkinyt yksinään, niin tekee pahaa kun ei hälle sisarusta näytä siunaantuvan. Itse olen suurperheen vanhin sisarus ja tiedän kuinka tärkeää sisarussuhde on.

Haaveilemmeko turhaan, onko niin ettemme tule ainakaan lähitulevaisuudessa saamaan perheenlisäystä?
Nostaisin, josko joku kiltti näkisi tilanteeseen jotakin?
  Vastaa viestiin
16.07.12, 21:52   #3 (linkki)
Aleksandra
(Vierailija)

En ole katsellut muille tai vastaillut kenellekään aiemmin täällä tai missään muuallakaan, mutta mulle nousee tässä mielikuva pienestä vaaleansinisestä kääröstä ja tuloillaan on, näkyy kauempana, mutta aika ei vielä.
  Vastaa viestiin
17.07.12, 09:05   #4 (linkki)
jshdshd
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vainyhdenäiti Näytä viesti

Voi hyvät hyssykät. Ei elämä ole matemaattinen kaava.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku