Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Kanava
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
11.08.12, 17:41   #1 (linkki)
voittaja
(Vierailija)

Jobsukka

mitä tarkoitti aikoinaan sanat että'olet voittaja'?
kun nyt nuo sanat tulee mieleen koko ajan?:) ..noh,ainakin pelkoni olen voittanut.sitäkö se lienee tarkoitti?
ja rakkaudestakin on just nyt ainakin hyvä mieli. joku tärkeä ajattelee minua. ainakin uskon niin.
  Vastaa viestiin
11.08.12, 19:42   #2 (linkki)
§ PROFEETTA §

Käyttäjän jobinposti avatari

Rekisteröitynyt: 01/2008
Sijainti: TELLUS I & II > SIRIUKSEN PLANEETTA IV
NÄIKÖÖS = KUKAAS SEllaisia = lausunna, et:" Olet vOittaja " ?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja voittaja Näytä viesti
mitä tarkoitti aikoinaan sanat että'olet voittaja'?
kun nyt nuo sanat tulee mieleen koko ajan?:) ..noh,ainakin pelkoni olen voittanut.sitäkö se lienee tarkoitti?
ja rakkaudestakin on just nyt ainakin hyvä mieli. joku tärkeä ajattelee minua. ainakin uskon niin.
PelkOO ¤EI¤ saa Olla & vOittaja vOipi Olla, mut SE tarkOttaa, et = vOittanna juurikin ¤OMAN PELKONSA¤ jOtensaklki niin SE männÖÖpi ¤
¤¤¤¤¤¤¤
Rakkaus On jOtensakin "pelOttavaa", KUN SE sitoo & "vanGitSEe" IHMISPOLON ¤KAHLEISIIN¤ = joita minä tällä hetkeel yritän räpikÖiden päästä pOies, KUN On "perilliSEt" > käytännÖn tasOlla #TEHTY#, niin haluais Olla vain = TAIVAISTEN kanssa & HEET eivät suOsi siellä mittään ¤SEKSILÖITTEEN¤ kanssa pelleilystä, KUN neet jutut On tarkOitettu > vain tälle TELLUKSELLE, et tää On SE lisäätymis paikka pelkästänsä & pitääkin niin tehä, NÄIN ON luoja Sen suunnitellut & laatinut "KONTRAHDIT" = meitiin kanssa = meitiin RAKKAIDEN pOlOisien = vähäjärkisten kerhOOs KUN majailemme & NAINEN On "ALIMMAINEN", Sekästeen uSEimmin miehuus Häneen päällänsä. mut SE PÄÄ On väliin muussakin paikaas, KU pitäis Olla, ku SE suurenOO, nii sit sil tÖrkitähän menemähän = EES > TAAS & taas SE tuli likemmäs kitarissoi, KoSEON SUUS & huus, et paa jO suus AUKI, et SAAN SEn pOies kOkOn¤ansa, ansahaan SE O¤likii, likii männÖÖ > Eipästeen muuta vOi sannOO, kO olis Ollunna muuta kuin "VIRTUAALLII" tOim¤intOO, intOO Ois Ollunna OikeeSEenkin tOimin¤tOhOn OOn mOnesti tÖr¤männyt = myÖskii mOnasti OikeeSehen paikkahan = HUT¤LAARIIN = hutei laarin ylämummOOs nyt "KIEKKO" lepäilÖÖpi, jOnkusteen aikOO, kun taas "TULI" = peffan alla, et ala jO JOO¤KOSTEEN, kosteen On tuntuneen vi¤eläkii viel, vaik On niin mOnasti PANTU RAHOO SÄÄSTÖPANKKIHIN ¤
¤¤¤¤¤¤¤¤

¤¤¤¤¤¤¤jObi¤¤¤¤¤¤¤

Vastaa viestiin
11.08.12, 19:56   #3 (linkki)
no just joo
(Vierailija)

poimin kyl tuolta olennaisen. mut minkä voin kun oon vietävissä? längissä?ja kaikella on tarkoitus?
  Vastaa viestiin
11.08.12, 20:08   #4 (linkki)
eli vielä
(Vierailija)

'opetammeko toinen toisiamme' vai miksikö tämä tyhmä asia vain jatkuu? ..sitä kai koitit kertoa.
  Vastaa viestiin
11.08.12, 20:16   #5 (linkki)
meen silti
(Vierailija)

..................................
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta: