Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
29.06.12, 13:05   #1 (linkki)
Ilona55
(Vierailija)

Ennustajalle

Hei, onko minulle viel onnea luvassa

t:ILONA
  Vastaa viestiin
30.06.12, 21:55   #2 (linkki)
Kuvankatsoja
(Vierailija)

Monipuolinen tulevaisuus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ilona55 Näytä viesti
Hei, onko minulle viel onnea luvassa

t:ILONA
Sinulle näytetään uusi työ, ristiverinen rakkaus ja turhautumista. Olet liian vähällä rasituksella älyysi nähden, olet siksi turhautunut. Tuleva työ haastaa aivojasi, joten se tulee hyvään saumaan, olkoonkin että työ on aika yksitoikkoista. Ristiverinen taitaakin olla jo nykyisyyttäsi, kiistelyä näkyy. Rakkaus voittaa silti. Jokin irtiotto arjesta olisi paikallaan ennen kuin kaikki asiat tulehtuu. Elämässäsi on tämän lyhyen näkyjakson jälkeenkin huimasti onnellisia tapahtumia, joten et tule hukkumaan murheeseen.
  Vastaa viestiin
02.07.12, 08:04   #3 (linkki)
Ilona55
(Vierailija)

Kiitos

[Kiitos paljon! Nainhan se on, olen todella aloittamassa uutta tyota palattuani Suomeen. Hienoa kuulla, etta tyo nayttaytyy noin positiivisena, olen pelannyt sen olevan liian haasteellinen. Ja nykyinen rakkaus on varmaankin juuri tuo kuvaamasi, paljon on ollut ristiriitojakin, mutta yhdessa vaan pysytaan :)

QUOTE=Kuvankatsoja;11251749]Sinulle näytetään uusi työ, ristiverinen rakkaus ja turhautumista. Olet liian vähällä rasituksella älyysi nähden, olet siksi turhautunut. Tuleva työ haastaa aivojasi, joten se tulee hyvään saumaan, olkoonkin että työ on aika yksitoikkoista. Ristiverinen taitaakin olla jo nykyisyyttäsi, kiistelyä näkyy. Rakkaus voittaa silti. Jokin irtiotto arjesta olisi paikallaan ennen kuin kaikki asiat tulehtuu. Elämässäsi on tämän lyhyen näkyjakson jälkeenkin huimasti onnellisia tapahtumia, joten et tule hukkumaan murheeseen.[/QUOTE]
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku