| Virtsateiden ongelmia?!
Viime joulukuussa se alkoi ensimmäisen kerran. Inhoittava painon tunne virtsarakossa. Pikkuhiljaa tunne muuttui siksi, että alhaalla olisi jotain ylimääräistä ja sitten se menikin ohitse kuukauden kuluessa.
Tuolloin minulta testattiin pissatulehdus kahteen otteeseen, lääkkeetkin sain, kun olivat varmoja, mitään ei löytynyt. Sukupuolitaudit seulottiin, kun sanoivat, että pakkohan sen on olla sitten klamydia. Ei ollut. Minulla ei ole sukupuolitauteja ja se tuli sitten todistettua. Gynegologilla kävin ja sillä puolella kaikki oli kunnossa. Verta ei ole pissassa ja muuten kaikki on kunnossa. Vatsa on muuten ollut sekaisin nyt ja jouluna.
Nyt tunne tuli takaisin. Tuntuu kuin joku muru liikkuisi alavatsassa kohti uloskäyntiä. Kipua tulee välillä, mutta ei ole sietämätöntä. Olen ajatellut, että voisi olla virtsakiviä? Tuo kipukohta vain mietityttää, kun kaikkialla lukee, että kipukohtauksien pitäisi olla todella suuret.
Onko muilla tällaista ja varsinkin jos jollain on ollut virtsakiviä, niin miltä se tuntuu? Onko se kuin jotain ylimääräistä olisi alavatsassa hiertämässä kuin kivikengässä, muttei tule ulos?
Huomenna menossa kyllä lääkäriin asiasta, mutta olen kauhean huolissani, että jos onkin syöpä.
Ikää minulla on vasta 25 vuotta.
|