Kiitos. Ei ole sattunut mitään ja en tunne tarvitsevani kiitosta mistään. Tilanne syntyi yllättäen ja miehen käytös muuttui. Minä ahdistan häntä kuulemma ja kommunikointia ei oikeastaan väleissämme ole.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ohikulkija Onko tänä vuonna sattunut jotain sellaista,mikä on aiheuttanut tämän tilanteen? Tässä kun viitataan sinuun,eikä mieheen. Olet jotenkin pettynyt, ettet ole saanut ansaitsemaasi kiitosta ja toinen osapuoli ei näe olevansa mitään velkaa. Siitä tämä ristiriita välillänne ja jotenkin asiasta on turha keskustella. Onko tämä oravanpyörä? Jopa kosto jostain? Teet oikein, jos otat asioista nyt selvää, nimittäin nuo omat epäilyksesi ruokkii tilannetta negatiiviseen suuntaan. Ennenkaikkea onko tämä suhde oikeasti sitä mitä haluat, vai onko kyse vain tottumuksesta toiseen. Muita naisia en tähän kyllä saa. Koita päästä eroon turhasta paineesta ja kääntää itseäsi oikealle raiteelle. Se palvelisi teitä kumpaakin.
Minä olen ollut ihastunut jo useamman kuukauden tummaan mieheen. Nyt lähennyimme lisää. Voiko tästä tulla jatkoa tai jopa suhde? |
Jatkoa teille saan ja lähestymistä enemmän. Kuitenkin eteneminen hitaasti ja varmasti, näin syntyy vankkumaton pohja väleihinne.
Tässä on ollut miehellä jotain keskeneräistä tai käsitellyt menneitä.
Nyt on vapautunut tästä tilanteesta ja halukas lähestymään sinua paremmin.
Tämä on uusi aika hänelle ja haluaa edetä hiukan varovaisesti.
Tälle näen jatkoa ja suhteen tulevaksi.