Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset > Vaihdot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
Päiväys 16.08.12, 18:39   #1 (linkki)
Deelia
(Vierailija)

vaihtoa tänään

Rakkauteen tahtoisin katsontaa ja jokin siellä suuresti mättää. Olen naimisissa oleva nainen.
Joku ratas on mennyt pahasti paikoiltaa ja saisitko tähän mitään? Kiitos.

----
Ilmoitan kun en ota vaihtoja enää.
Sinulle?
  Vastaa viestiin
Päiväys 17.08.12, 07:28   #2 (linkki)
Deelia
(Vierailija)

Vaihto voimassa.
  Vastaa viestiin
Päiväys 17.08.12, 07:42   #3 (linkki)
Elämä on iloa
(Vierailija)

Sinulle Deelia

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Deelia Näytä viesti
Rakkauteen tahtoisin katsontaa ja jokin siellä suuresti mättää. Olen naimisissa oleva nainen.

----
Sinulle?

Hei! Riitaisa tilanne tuntuu yllättäneen Sinut - et taida saada nyt mistään kiinni. Näyttää kuitenkin että mies on vielä tekemässä uuden lähentymisen/tarjouksen Sinulle. Takana teillä on paljon yhteistä ja harmonista suunnittelua. Teille tarjoutuu vielä tässä ihan lähitulevassa mahdollisuus korjata tilannetta. Se kyllä vaatii joustoa molemmilta - tämä on aika pitkälle oppi omasta asemasta liikkumisesta. Ei pidä hirveän tarkasti pitää kiinni omasta ajatuksestaan.

Näiden kokemusten myötä myös keskustelukykynne yhdessä nousee uudelle tasolle - ainakin SInulla.

MInulle voit katsoa, mitä mies minusta miettii. Heinäkuun viimeinen yhteys oli kiukkua - missä nyt menee? Miten näkee yhteytensä minuun?
  Vastaa viestiin
Päiväys 17.08.12, 07:47   #4 (linkki)
katsoja:(
(Vierailija)

vaihan

Lainaus:

----

Sinulle?
Näkisin uuden parisuhteen tähän sinulle ja paljon onnellisimman kuin nyt vaikka vanhaa voit yrittää korjata vielä mutta et tule yhtään onnellisemmaksi.

Puhuuko mieheni tänään minulle mitään laukeaako riita tilanne suuttui minulle ja oli syytäkin on ikävä tämmöinen juttu??
  Vastaa viestiin
Päiväys 17.08.12, 12:02   #5 (linkki)
Deelia
(Vierailija)

Kiitos !

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Elämä on iloa Näytä viesti
Hei! Riitaisa tilanne tuntuu yllättäneen Sinut - et taida saada nyt mistään kiinni. Näyttää kuitenkin että mies on vielä tekemässä uuden lähentymisen/tarjouksen Sinulle. Takana teillä on paljon yhteistä ja harmonista suunnittelua. Teille tarjoutuu vielä tässä ihan lähitulevassa mahdollisuus korjata tilannetta. Se kyllä vaatii joustoa molemmilta - tämä on aika pitkälle oppi omasta asemasta liikkumisesta. Ei pidä hirveän tarkasti pitää kiinni omasta ajatuksestaan.

Näiden kokemusten myötä myös keskustelukykynne yhdessä nousee uudelle tasolle - ainakin SInulla.

MInulle voit katsoa, mitä mies minusta miettii. Heinäkuun viimeinen yhteys oli kiukkua - missä nyt menee? Miten näkee yhteytensä minuun?

Kiukkua ja varoitusta nousee tähän sinulle. Oletko joutunut petetyksi vai kun tälläinen kuva nousee tähän. Mieti tarkkaan omat tunteesi tähän asiaan ja älä ota toisilta neuvoa tilanteeseen. Ne sekoittavat tunteesi ja ajatuksesi. Tilanne tuntuu olevan jonkin aikaa tälläisessä puristuksessa ja jännitteessä. Tämän jälkeen nousee avoin ja totuuden tuleminen ulos. Mies tuntuu yrittävän pääsevän pakoon tästä tilanteesta ja pakoilee rehellisyyttä. Sinä saat tilanteen selvitettyä kyllä ja tiedät tämän jälkeen miten on paras toimia. Luota sisäiseen viestiin.
  Vastaa viestiin
Päiväys 17.08.12, 12:05   #6 (linkki)
Deelia
(Vierailija)

Kiitos!

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja katsoja:( Näytä viesti
Näkisin uuden parisuhteen tähän sinulle ja paljon onnellisimman kuin nyt vaikka vanhaa voit yrittää korjata vielä mutta et tule yhtään onnellisemmaksi.

Puhuuko mieheni tänään minulle mitään laukeaako riita tilanne suuttui minulle ja oli syytäkin on ikävä tämmöinen juttu??

Ensin nousee hiljaisuus ja puhumattomuus. Mutta riita tulee selvitettyä ja tämän ristiriidan jätätte taakse. Hermojen kiristys poistuu ja teille nousee levollinen olo.Molemmille. Selvittäminen on raskas kohtaaminen ja siinä kuluu valtavasti energiaa. Lepo tulee siksi tämän jälkeen ja suoranainen kehon väsymys.
  Vastaa viestiin
Päiväys 17.08.12, 12:43   #7 (linkki)
pelko
(Vierailija)

vielä

Lainaus:
Kiitos!

Ensin nousee hiljaisuus ja puhumattomuus. Mutta riita tulee selvitettyä ja tämän ristiriidan jätätte taakse. Hermojen kiristys poistuu ja teille nousee levollinen olo.Molemmille. Selvittäminen on raskas kohtaaminen ja siinä kuluu valtavasti energiaa. Lepo tulee siksi tämän jälkeen ja suoranainen kehon väsymys.

Katsotko vielä tuleeko kaikesta huolimatta vastaan klo 15 tänään
  Vastaa viestiin
Päiväys 17.08.12, 12:48   #8 (linkki)
Deelia
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pelko Näytä viesti
Katsotko vielä tuleeko kaikesta huolimatta vastaan klo 15 tänään

Kyllä tulee vastaan lopulta. Oikeudenmukaisesti ajattelee asiat ja menee kuin oppiläksyn lävitse tässä asiassa. Kaikki mitä tapahtuu, on oikein rakkaudelle ja elämällesi. Luottamuksen palaaminen.
  Vastaa viestiin
Päiväys 17.08.12, 12:53   #9 (linkki)
Deelia
(Vierailija)

vaidan vielä.

----

Mikä on tuonut tähän tilanteeseen ja miten tämä ratkeaa? Onko tässä kolmasosapuoli mukana?
  Vastaa viestiin
Päiväys 17.08.12, 13:53   #10 (linkki)
ohikulkija
(Vierailija)

Lainaus:
vaidan vielä.

----

Mikä on tuonut tähän tilanteeseen ja miten tämä ratkeaa? Onko tässä kolmasosapuoli mukana?

Onko tänä vuonna sattunut jotain sellaista,mikä on aiheuttanut tämän tilanteen? Tässä kun viitataan sinuun,eikä mieheen. Olet jotenkin pettynyt, ettet ole saanut ansaitsemaasi kiitosta ja toinen osapuoli ei näe olevansa mitään velkaa. Siitä tämä ristiriita välillänne ja jotenkin asiasta on turha keskustella. Onko tämä oravanpyörä? Jopa kosto jostain? Teet oikein, jos otat asioista nyt selvää, nimittäin nuo omat epäilyksesi ruokkii tilannetta negatiiviseen suuntaan. Ennenkaikkea onko tämä suhde oikeasti sitä mitä haluat, vai onko kyse vain tottumuksesta toiseen. Muita naisia en tähän kyllä saa. Koita päästä eroon turhasta paineesta ja kääntää itseäsi oikealle raiteelle. Se palvelisi teitä kumpaakin.

Minä olen ollut ihastunut jo useamman kuukauden tummaan mieheen. Nyt lähennyimme lisää. Voiko tästä tulla jatkoa tai jopa suhde?
  Vastaa viestiin

Päiväys 17.08.12, 15:26   #11 (linkki)
Deelia
(Vierailija)

Kiitos. Ei ole sattunut mitään ja en tunne tarvitsevani kiitosta mistään. Tilanne syntyi yllättäen ja miehen käytös muuttui. Minä ahdistan häntä kuulemma ja kommunikointia ei oikeastaan väleissämme ole.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ohikulkija Näytä viesti
Onko tänä vuonna sattunut jotain sellaista,mikä on aiheuttanut tämän tilanteen? Tässä kun viitataan sinuun,eikä mieheen. Olet jotenkin pettynyt, ettet ole saanut ansaitsemaasi kiitosta ja toinen osapuoli ei näe olevansa mitään velkaa. Siitä tämä ristiriita välillänne ja jotenkin asiasta on turha keskustella. Onko tämä oravanpyörä? Jopa kosto jostain? Teet oikein, jos otat asioista nyt selvää, nimittäin nuo omat epäilyksesi ruokkii tilannetta negatiiviseen suuntaan. Ennenkaikkea onko tämä suhde oikeasti sitä mitä haluat, vai onko kyse vain tottumuksesta toiseen. Muita naisia en tähän kyllä saa. Koita päästä eroon turhasta paineesta ja kääntää itseäsi oikealle raiteelle. Se palvelisi teitä kumpaakin.

Minä olen ollut ihastunut jo useamman kuukauden tummaan mieheen. Nyt lähennyimme lisää. Voiko tästä tulla jatkoa tai jopa suhde?

Jatkoa teille saan ja lähestymistä enemmän. Kuitenkin eteneminen hitaasti ja varmasti, näin syntyy vankkumaton pohja väleihinne.
Tässä on ollut miehellä jotain keskeneräistä tai käsitellyt menneitä.
Nyt on vapautunut tästä tilanteesta ja halukas lähestymään sinua paremmin.
Tämä on uusi aika hänelle ja haluaa edetä hiukan varovaisesti.
Tälle näen jatkoa ja suhteen tulevaksi.
  Vastaa viestiin
Päiväys 18.08.12, 12:02   #12 (linkki)
Deelia
(Vierailija)

Voimassa ketju!
  Vastaa viestiin