Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset > Vaihdot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
Päiväys 14.07.12, 17:19   #1 (linkki)
non kysyy
(Vierailija)

ulpukkainen, vaihdatko?

huomasin, että korttisi kertoivat tuolla toiselle henkilölle saman, jonka itse vaistosin intuitiolla. haluaisitko vaihtaa? kertoisivatko korttisi jotain minun akuuttiin käytännön haasteeseen? eräs iso asia ei meinaa ratketa millään ja aika alkaa olla lopussa. entä uuteen työssä virinneeseen ajatukseen, voisiko se toteutua?
  Vastaa viestiin
Päiväys 14.07.12, 18:00   #2 (linkki)
Ulpukkainen*
(Vierailija)

vaihtaa

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja non kysyy Näytä viesti
huomasin, että korttisi kertoivat tuolla toiselle henkilölle saman, jonka itse vaistosin intuitiolla. haluaisitko vaihtaa? kertoisivatko korttisi jotain minun akuuttiin käytännön haasteeseen? eräs iso asia ei meinaa ratketa millään ja aika alkaa olla lopussa. entä uuteen työssä virinneeseen ajatukseen, voisiko se toteutua?
Korteista näkyy se, minkä kerroit, eli uupumus pattitilanteeseen. Iso haasteesi kuitenkin kääntyy nopeasti ja kuin yllätyksenä parhain päin sinulle läheisen miehen avulla. Uusi työajatus on hyvinkin toteuttamiskelpoinen, mutta saattaa vaatia vielä suunnittelua ja ideoiden hiomista.

Katsotko minulle samaan, kuin siinä toisessakin ketjussa? Tuleeko suhteeseen muutosta puolen vuoden sisään ja jos tulee, millainen se on?
  Vastaa viestiin
Päiväys 14.07.12, 18:26   #3 (linkki)
non kysyy
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ulpukkainen* Näytä viesti
Korteista näkyy se, minkä kerroit, eli uupumus pattitilanteeseen. Iso haasteesi kuitenkin kääntyy nopeasti ja kuin yllätyksenä parhain päin sinulle läheisen miehen avulla. Uusi työajatus on hyvinkin toteuttamiskelpoinen, mutta saattaa vaatia vielä suunnittelua ja ideoiden hiomista.

Katsotko minulle samaan, kuin siinä toisessakin ketjussa? Tuleeko suhteeseen muutosta puolen vuoden sisään ja jos tulee, millainen se on?
kiitos. olispa kiva, jos pulma sais mieluisan ratkaisun.

sinun suhteessa tapahtuvaa muutosta kuvaisin sanalla tiivistyminen. yhdessäolon määrä lisääntyy taikka oleminen syventyy. en tiijä miksi näin näkyy, mutta mies muutta lähemmäs sinua, tai kantaa ainakin isoja laukkuja sinun ympärille. pitemmälle katsottuna tähän tulee muutos, ehkä katkostakin joka ei vaikuta erolta.
  Vastaa viestiin
Päiväys 14.07.12, 18:54   #4 (linkki)
Ulpukkainen
(Vierailija)

kiittää ja palauttaa

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja non kysyy Näytä viesti
kiitos. olispa kiva, jos pulma sais mieluisan ratkaisun.

sinun suhteessa tapahtuvaa muutosta kuvaisin sanalla tiivistyminen. yhdessäolon määrä lisääntyy taikka oleminen syventyy. en tiijä miksi näin näkyy, mutta mies muutta lähemmäs sinua, tai kantaa ainakin isoja laukkuja sinun ympärille. pitemmälle katsottuna tähän tulee muutos, ehkä katkostakin joka ei vaikuta erolta.
Kiitos vaihdosta. Ainakin nyt näyttäisi, että välimatka tulee pitenemään ja yhdessäolo vähenemään. Sain opiskelupaikan ja muutan... mies varmaan auttaa muutossa.
  Vastaa viestiin
Päiväys 14.07.12, 20:18   #5 (linkki)
non kysyy
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ulpukkainen Näytä viesti
Kiitos vaihdosta. Ainakin nyt näyttäisi, että välimatka tulee pitenemään ja yhdessäolo vähenemään. Sain opiskelupaikan ja muutan... mies varmaan auttaa muutossa.

se välimatka on varmaan sitten se, joka nostaa surumielisyyttä. en osannut sitä äsken tulkita, kun itse vaikutut tulevasta muutoksesta olevan iloinen. opiskelupaikastasi.
  Vastaa viestiin