Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Poutapilvi Katselet nyt asioitasi kauempaa, onko jotkut asiat olleet päivän polttavia ja olet selvittänyt ne lähimenneessä. Uusia suunnitelmia sinulla on ja muutoksia tulossa tai muutokset ovat jo lähteneet käyntiin. Olet paljon innokkaampi kaiken tekemisen suhteen kuin ennen, olet saanut uutta energiaa. Tähän tulee pieni poikalapsi, en tiedä onko sinun vai kuvaako jotakin osaa toiveissasi.
Toisaalta tuohon kuvaan sekoittuu jotenkin vanha aika tuon lapsen yhteyteen. Se voisi viestittää myös sinulle jotakin läheisestä miehestä ja hänen lapsuudestaan. Voit itse hyvinkin tietää tämän sanoman sisällön, minä en pysty nyt sitä sinulle avaamaan.
Olet todellakin saanut jonkun matkan, elämänvaiheen päätökseen ja on aika uudistusten sinulle se tulee toistamiseen hyvin vahvasti.
Rauhallinen, hiljainen tuumaileva mies näkyy, jos hän ei ole jo elämässäsi niin hän tulee olemaan siinä hyvin voimallisesti. Miehessä on paljon herkkyyttä ja ymmärrystä toista ihmistä, naistaan kohtaan. Ota tämä mies sydämeesi niin hän antaa sinulle paljon.
Minä ottaisin myös mielelläni ja kiitollisena vastaan kaiken sen mitä minulle annetaan. |
Kiitos Poutapilvi, olit kartallani.
Katsitaampa mitä sinulle saan-
Ompas sinun elämässäsi ihmisiä. Tässä on kovin virallisen oloinen mies häneen liittyy matka tai pitkäaikapaljon ottamisen ja antamisen tasapainoa ja taitoa. Mutta kuitenkin sanoja jotka saattavat satuuttaakkin, erittäin miehinen.
Onnellisuutta ja rakkautta, romantiikka. Päätös joka pitää viesti mieheltä(si) joka täyttää hartaita toiveitasi.
Menneisyys joskus koittaa pelotella muutoksen ja uuden alkamisen edessä, älä kuuntele.
Täällä on joku nuorehko naishenkilö ja häneen liittyen joku katkos ihmissuhteessa lyhyehkö kuitenkin.
Työssä yllättäen jotain harmia, mutta sinä kätevänä tyttönä onnistut tämänkin asian selvittämään ja pallot pysymään ilmassa ja aloitat jotain uuttakin, työnantaja on sinuun tyytyväinen.
Tä,ä on aika tärkeäkin pysäkki elämässäsi uuden ajan alkua sinullekkin.
Vanhemman miehen sairaus tossa suksymmällä tuo epävarmuutta, verenkierolliselta vaikuttaa. Lääkkeet löytyvät.
Kotiisi nousee kahden nuoren miehen energiat vai puhutaanko yhdestä ja samasta joka korostaa työtä ja elää ja palaa sen onnistuessa mutta epäonnistuessaan on aika maansa myynyt mutta pysyy rinnallasi vaikka olisi rankkaakin.
Täällä kerrotaan liitosta joka kestää vaikka joskus natisee.
Onnea elämääsi.