Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AV* Heippa, ehditkö vaihtoon?
Ikuisuuskysymykseni, työelämä minua askarruttaa yhäti vain. Olen hakenut uuttakin paikkaa vaikkei olisi periaatteessa mikään pakko vaihtaa koska olen vakituinen. Aina ei vaan jaksa tätä, kaipaisin suoraviivaisempaa työtä. |
No vaihdetaan vain..
et sinä tuolla tempoilulla minnekään pääse.. tässä on hassu kuva kaksin käsin tangosta roikkuvasta naisesta, joka heiluttelee alavartoaloaan eri puolille... kädet kuitenkin tiukasti kiinni tangossa..
sitten tulee kuvia vyörymällä... eli sulle tulee olemaan vielä paikka jossakin kasvattamiseen liittyvässä työssä. Se on joku "ongelmakohta", jonka parissa toimit. Sitten tässä joku yrittää sinua ravistaa irti siitä työstä tai tästä nykyisestä työstä. Älä anna hänen tehdä sitä! Tuo työ ei ole muuten vielä ajankohtainen, joten älä vielä vaihda. Mulle tulee kovin varma ajatus siitä, että se liittyy myös näihin meneillään oleviin muutoksiin.. värinä tosi kaunis vaaleansininen..
No näitä kuvia pukkaa hirmusti, joten kerronpa tämänkin...iso pelto täynnä keltaisia, isoja kukkia.. unikon tapaisia. Sinun tehtäväsi on auttaa näitä väärällä tiellä olevia nuoria pääsemään perille tuonne... eli nuo kukat kuvastanevat sitten nuoria ihmisiä..
eikä sillä ole merkitystä vaikket nyt alalla olisikaan.. ( voi hyvänen aika näitä kuvia..) sulle tulee nimittäin TODELLA vahva "viritys" tässä syksyn aikana. Silloin moni asia vaihtaa paikkaa ja asiat kääntyvät "päälaelleen" Se viritys tulee jostakin muualta kuin tavallisten koulutusten tapaan opettajalta. Tuon jutun merkitys ja vaikutus on erittäin suuri. Sen myötä elämääsi tulee paljon iloa ja tuo henkisen kehityksen symbolina usein näkemäni vesi valuu kauniisti ylitse sinun maljasi.. eli saat kaikkea enemmän kuin uskaltaisit pyytää..
Eiköhän tämä nyt tällä erää riitä, ennen kuin menee nämä kuvat ihan villiksi.
En tavallisesti näe tämmöisiä kuvia, joten kiitos kun sain nämäkin nähdä :D
minullakin työstä kyse.. onko jotain uutta tulossa??