Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Ajassa etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ajassa > Keskusteluklubi
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
05.07.12, 18:45   #1 (linkki)
Töppis
(Vierailija)

SOLIDAARISUUS, eli kommunism

Nyt rikkailta vaaditaan vaaditaan, kreikkalainen muistuttaa 2: os sodan maksujäänteeitä? Mitähän jäänteitä meillä finskeil muka on ? 1000 FINNI NAISTA, sillee/ kautta 1 kreikkalainen hampuusi naikkonen ,tämä on suhde, mitä velkaa me ollaan, kun ite outzot maksoit, ja litkua, perkele, meitin kossu kusee kumoon mokoman pullopatterin, melkein ? eli on outzissakin viehäte se alkomainen ? NIIN, jotta ennen rikas sanoi köyhiä kutes minua roskaväeks, ( joka oon vieläkin ) NIIN, rikkaus kutes rakkaus , nuoruus, kauneus on katoavaista; OLEN NOISTA JONKUN KOKENUT, HYVÄ NIIN, SE ETTÄ ROSKAVÄKEÄ PYSYY AINA MIELESSÄ, perskales, minä muistan, sanoja poikineen on haudas, pojasta pidin, kaveri, aamen !
  Vastaa viestiin
05.07.12, 19:52   #2 (linkki)
,risto
(Vierailija)

Joo, Topihan oli vähällä

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Töppis Näytä viesti
Nyt rikkailta vaaditaan vaaditaan, kreikkalainen muistuttaa 2: os sodan maksujäänteeitä? Mitähän jäänteitä meillä finskeil muka on ? 1000 FINNI NAISTA, sillee/ kautta 1 kreikkalainen hampuusi naikkonen ,tämä on suhde, mitä velkaa me ollaan, kun ite outzot maksoit, ja litkua, perkele, meitin kossu kusee kumoon mokoman pullopatterin, melkein ? eli on outzissakin viehäte se alkomainen ? NIIN, jotta ennen rikas sanoi köyhiä kutes minua roskaväeks, ( joka oon vieläkin ) NIIN, rikkaus kutes rakkaus , nuoruus, kauneus on katoavaista; OLEN NOISTA JONKUN KOKENUT, HYVÄ NIIN, SE ETTÄ ROSKAVÄKEÄ PYSYY AINA MIELESSÄ, perskales, minä muistan, sanoja poikineen on haudas, pojasta pidin, kaveri, aamen !
rikastua... tarttui sitten warrantteihin ( joita suositteli muillekin ) ja eiku MOLSKIS!
  Vastaa viestiin
06.07.12, 17:47   #3 (linkki)
W,
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ,risto Näytä viesti
rikastua... tarttui sitten warrantteihin ( joita suositteli muillekin ) ja eiku MOLSKIS!

Topi oli valovuoden meit muit edellä tietämyksessään,kun Mr Nero esim.palstaa hallitsi.Mut pankit oli kekanneet keinot optio+warrantti kaupoillaan kekkulit,et suoralla osake omistuksel,te ette rikastu,lyhyin oikotie onneen,,,,meidän tukemme...VIPUVARSI, AINUT KETÄ VIVUT ON AUTTANNU ON SERKÄVAIVAISET KIVIEN RAIVAAJAT JA KANSANPARANTAJA NIKSAUTTAJAT.
  Vastaa viestiin
07.07.12, 09:48   #4 (linkki)
,risto
(Vierailija)

Joo, Vipunen on shamaani,

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja W, Näytä viesti
Topi oli valovuoden meit muit edellä tietämyksessään,kun Mr Nero esim.palstaa hallitsi.Mut pankit oli kekanneet keinot optio+warrantti kaupoillaan kekkulit,et suoralla osake omistuksel,te ette rikastu,lyhyin oikotie onneen,,,,meidän tukemme...VIPUVARSI, AINUT KETÄ VIVUT ON AUTTANNU ON SERKÄVAIVAISET KIVIEN RAIVAAJAT JA KANSANPARANTAJA NIKSAUTTAJAT.
jolle piensijoittaja ei mahda mitään. Topikin meni vipuun...;-)

Wikipedia: Vipusen šamanistisesta mahdista ja laulun voimasta kertoo se, että aurinko ja kuukin alkoivat kuunnella häntä, aallot seisahtuivat, joet lakkasivat virtaamasta ja kosket kuohumasta.
  Vastaa viestiin
07.07.12, 11:58   #5 (linkki)
W,
(Vierailija)

Kyllä,Wipusen Anskaa apuun,sepoika loitsisi velat saataviksi?Mutta taitaa Antero jo loitsunsa laulanna Kreikalle ym.alppien takaisille.Siellä velat par'aikoo muuttumassa saataviksi.
  Vastaa viestiin
07.07.12, 14:22   #6 (linkki)
,risto
(Vierailija)

Pohjoinen - etelä -sisällissota...

Ilman sitä ei Yhdysvaltojen yhtenäisyyttäkään syntynyt.
  Vastaa viestiin