| |
05.07.12, 18:45
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | SOLIDAARISUUS, eli kommunism
Nyt rikkailta vaaditaan vaaditaan, kreikkalainen muistuttaa 2: os sodan maksujäänteeitä? Mitähän jäänteitä meillä finskeil muka on ? 1000 FINNI NAISTA, sillee/ kautta 1 kreikkalainen hampuusi naikkonen ,tämä on suhde, mitä velkaa me ollaan, kun ite outzot maksoit, ja litkua, perkele, meitin kossu kusee kumoon mokoman pullopatterin, melkein ? eli on outzissakin viehäte se alkomainen ? NIIN, jotta ennen rikas sanoi köyhiä kutes minua roskaväeks, ( joka oon vieläkin ) NIIN, rikkaus kutes rakkaus , nuoruus, kauneus on katoavaista; OLEN NOISTA JONKUN KOKENUT, HYVÄ NIIN, SE ETTÄ ROSKAVÄKEÄ PYSYY AINA MIELESSÄ, perskales, minä muistan, sanoja poikineen on haudas, pojasta pidin, kaveri, aamen !
| |
| | |
05.07.12, 19:52
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Joo, Topihan oli vähällä Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Töppis Nyt rikkailta vaaditaan vaaditaan, kreikkalainen muistuttaa 2: os sodan maksujäänteeitä? Mitähän jäänteitä meillä finskeil muka on ? 1000 FINNI NAISTA, sillee/ kautta 1 kreikkalainen hampuusi naikkonen ,tämä on suhde, mitä velkaa me ollaan, kun ite outzot maksoit, ja litkua, perkele, meitin kossu kusee kumoon mokoman pullopatterin, melkein ? eli on outzissakin viehäte se alkomainen ? NIIN, jotta ennen rikas sanoi köyhiä kutes minua roskaväeks, ( joka oon vieläkin ) NIIN, rikkaus kutes rakkaus , nuoruus, kauneus on katoavaista; OLEN NOISTA JONKUN KOKENUT, HYVÄ NIIN, SE ETTÄ ROSKAVÄKEÄ PYSYY AINA MIELESSÄ, perskales, minä muistan, sanoja poikineen on haudas, pojasta pidin, kaveri, aamen ! | rikastua... tarttui sitten warrantteihin ( joita suositteli muillekin ) ja eiku MOLSKIS!
| |
| | |
06.07.12, 17:47
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ,risto rikastua... tarttui sitten warrantteihin ( joita suositteli muillekin ) ja eiku MOLSKIS! |
Topi oli valovuoden meit muit edellä tietämyksessään,kun Mr Nero esim.palstaa hallitsi.Mut pankit oli kekanneet keinot optio+warrantti kaupoillaan kekkulit,et suoralla osake omistuksel,te ette rikastu,lyhyin oikotie onneen,,,,meidän tukemme...VIPUVARSI, AINUT KETÄ VIVUT ON AUTTANNU ON SERKÄVAIVAISET KIVIEN RAIVAAJAT JA KANSANPARANTAJA NIKSAUTTAJAT.
| |
| | |
07.07.12, 09:48
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | Joo, Vipunen on shamaani, Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja W, Topi oli valovuoden meit muit edellä tietämyksessään,kun Mr Nero esim.palstaa hallitsi.Mut pankit oli kekanneet keinot optio+warrantti kaupoillaan kekkulit,et suoralla osake omistuksel,te ette rikastu,lyhyin oikotie onneen,,,,meidän tukemme...VIPUVARSI, AINUT KETÄ VIVUT ON AUTTANNU ON SERKÄVAIVAISET KIVIEN RAIVAAJAT JA KANSANPARANTAJA NIKSAUTTAJAT. | jolle piensijoittaja ei mahda mitään. Topikin meni vipuun...;-)
Wikipedia: Vipusen šamanistisesta mahdista ja laulun voimasta kertoo se, että aurinko ja kuukin alkoivat kuunnella häntä, aallot seisahtuivat, joet lakkasivat virtaamasta ja kosket kuohumasta.
| |
| | |
07.07.12, 11:58
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kyllä,Wipusen Anskaa apuun,sepoika loitsisi velat saataviksi?Mutta taitaa Antero jo loitsunsa laulanna Kreikalle ym.alppien takaisille.Siellä velat par'aikoo muuttumassa saataviksi.
| |
| | |
07.07.12, 14:22
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | Pohjoinen - etelä -sisällissota...
Ilman sitä ei Yhdysvaltojen yhtenäisyyttäkään syntynyt.
| |
| | | | |