Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Sensuelli
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
10.07.12, 19:22   #1 (linkki)
susanna86
(Vierailija)

LdB -deodorantit, kokemuksia kaivataan!

Te, jotka olette jotakin LdB:n dödöä käyttäneet, voisitteko laittaa tänne vähän omia kokemuksia tuotteesta, ja jos on joku suosikkituoksu. Kriteereinä esim. pitääkö hyvin, pitääkö kainalot kuivina ja jättääkö valkoisia laikkuja tummiin vaatteisiin/keltaisia laikkuja vaaleisiin vaatteisiin. Olen miettinyt kyseisen merkin dödön ostamista, joten kiitos kaikille kovasti vastauksista! :)
  Vastaa viestiin
11.07.12, 07:00   #2 (linkki)
joskus käyttänyt
(Vierailija)

LdB tuoksui miellyttävältä ja kuivui nopeasti, mutta ei sopinut paljon treenaavalle ja liikkuvalle (ja samalla hikoilevalle) koska ei pitänyt kainaloita tarpeeksi kuivina. Toimii varmasti paremmin ns. normaalissa arkikäytössä ja henkilöllä, joka ei juuri hikoa muutenkaan. Teholtaan kun on perusrexonan luokkaa.
  Vastaa viestiin
11.07.12, 08:24   #3 (linkki)
toimiva ja edullinen
(Vierailija)

Olen käyttänyt ainakin 10 vuotta ja toimii hyvin myös lenkkeillessä. Ei ole koskaan pettänyt, ei edes etelän helteissä. Tällä hetkellä suosikkini on se pinkki, Sweet Pea & Silk. Ei kutita, eikä kirvele kuten esim. Dove ja Rexona.
  Vastaa viestiin
11.07.12, 09:30   #4 (linkki)
Apple&Aloe
(Vierailija)

Ostin LdB:n Apple&Aloe-dödön, koska tuoksu oli ihastuttava. Valitettavasti ei pitänyt kainaloita kovin kuivina ja hien haju pukkasi läpi. Olen kylläkin kova hikoilemaan... Mutta suosittelen ainakin Apple&Aloe kosteusvoidetta, tuoksuu niiiiiin hyvälle :)
  Vastaa viestiin
11.07.12, 19:58   #5 (linkki)
susanna86
(Vierailija)

kiitos

Kiitos kaikille vastauksista, itse hikoilen aika runsaasti, joten en sitten tiedä pitäisikö tarpeeksi hyvin, mutta testaan ehkä kuitenkin. :)
  Vastaa viestiin
20.07.12, 09:27   #6 (linkki)
dödön pesusta
(Vierailija)

Kannattaa muistaa että mikään dödö ei toimi, ellei kainaloita pese ensin kunnolla natisevan puhtaaksi palasaippualla. Suihkugeeli ei poista vanhaa dödöä vaan tekee vain lisää kalvoa, joka estää dödöjä tehoamasta.
  Vastaa viestiin
20.07.12, 09:37   #7 (linkki)
lkjhgfd
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja dödön pesusta Näytä viesti
Kannattaa muistaa että mikään dödö ei toimi, ellei kainaloita pese ensin kunnolla natisevan puhtaaksi palasaippualla. Suihkugeeli ei poista vanhaa dödöä vaan tekee vain lisää kalvoa, joka estää dödöjä tehoamasta.

Itselläni ei tuo Lidlin dödö myöskään toiminut, tunsin haisevani hielle.
Palasin Rexonaan joka minulla toimii, ihan sama minkälaisella saippualla/geelillä pesen.
  Vastaa viestiin
21.07.12, 18:03   #8 (linkki)
dödön pesusta
(Vierailija)

Ei ollut kyse Lidlin dödöstä vaan mistä tahansa. Hyvin pestyllä iholla toimii lähes mikä dödö vaan ja huonosti pestyllä ei juuri mikään.
  Vastaa viestiin
29.07.12, 20:16   #9 (linkki)
aba
(Vierailija)

ei auttanut mulla

ei ollut yllätys (vaikka toivoinkin että toimisi, kun on kovin suositeltu) sillä kainalohikeni on voimakkaan hajuista :( mulla oli sitä pinkkiä, ihanan makea haju sekoittui päivän mittaan pistävään hienhajuun, joten voin kertoa ettei ollut iltapäivästä enään kovin hyvä tuoksu...

miten pelkkä hienhaju voi pilata elämän? en hikoile määrällisesti lähes yhtään, mutta käryän kun vanha juoppo kun dödö pettää :((
  Vastaa viestiin
05.08.12, 19:25   #10 (linkki)
catpeople

Käyttäjän Dara avatari

Rekisteröitynyt: 06/2006
Sijainti: Pääkaupunkiseutu
Käytin purkillisen LdB:n jotain Aloe Vera -dödöä pari vuotta sitten. Pidin siitä kyllä, mutta en kokenut muita marketin dödöjä kummaisemmaksi. Kuivui suht nopsaan, tuoksui hyvältä, ei ärsyttänyt ihoani ja piti hienhajut kurissa. En muista että olisi myöskään tahrinut vaatteita. Voisin hyvin ostaa uudelleenkin.
  Vastaa viestiin

Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku