Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset > Vaihdot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
Päiväys 10.08.12, 21:41   #1 (linkki)
Elllinoora
(Vierailija)

Vaihtoa

Tumma nuorempi mies flirttaili tänään lomien jälkeen. On tehnyt sitä jo jonkun aikaa, onko oikeasti kiinnostunut vai onko hänen tapansa vain jutella naisille? On sitä tehnyt jo vuosia. Mitä heitän takaisin?
  Vastaa viestiin
Päiväys 10.08.12, 21:49   #2 (linkki)
Meeku
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Elllinoora Näytä viesti
Tumma nuorempi mies flirttaili tänään lomien jälkeen. On tehnyt sitä jo jonkun aikaa, onko oikeasti kiinnostunut vai onko hänen tapansa vain jutella naisille? On sitä tehnyt jo vuosia. Mitä heitän takaisin?

Flirttimies, vilkuilee mielellään naisia, mutta näkee sinussa jotakin kiehtovan erilaista. Minulle tulee ajatus sinun kävelytyylistäsi, onkohan mies kiinnittänyt huomionsa sinun keinuviin lanteisiisi. ;) Ole kiehtovan salaperäinen, älä paljasta liikaa kiinnostustasi. Mies haluaa olla saalistaja, ei pidä liian tyrkyistä naisista.

Miksi deittikumppani haluaisi tavata viikolla, jolloin minulle ei sovi. Ehdotin viikonloppua, mutta hän ei sanonut mitään ja nyt hänestä ei kuulu mitään. Deittaileeko viikonloppuna jonkun toisen kanssa?
  Vastaa viestiin
Päiväys 10.08.12, 21:55   #3 (linkki)
femton
(Vierailija)

Lainaus:

No kyllä tämä mies on luonteeltaan vähän flirtti ja se on hänen tapansa olla naisten kanssa...Mutta tedätkös että flirtissä sinulle on jotain erityistä. Hän ei uskalla kiinnostustaan näyttää sinulle vaan peittää sen siihen samantyyppiseen vähän leikittelevään flirttiin mitä heitää muillekin. Mutta siellä on se jokin...kytemässä ja odottamassa syttymistä.

Minulle on luvassa jännitystä synttäriviikonlopuksi, vai onko? Matkustanko hänen kanssaan, tapaanko hänen tyttärensä? Onko meille luvassa mukavia yhteisiä hetkiä? Mitä muuta tähän saisit?
  Vastaa viestiin
Päiväys 10.08.12, 22:04   #4 (linkki)
Ellinoora
(Vierailija)

Miksi deittikumppani haluaisi tavata viikolla, jolloin minulle ei sovi. Ehdotin viikonloppua, mutta hän ei sanonut mitään ja nyt hänestä ei kuulu mitään. Deittaileeko viikonloppuna jonkun toisen kanssa?[/QUOTE]

Valitettavasti minulle tulee tunne, että verkkoja on heitetty useamalle alueelle.
  Vastaa viestiin
Päiväys 10.08.12, 22:10   #5 (linkki)
Ellinoora
(Vierailija)

Minulle on luvassa jännitystä synttäriviikonlopuksi, vai onko? Matkustanko hänen kanssaan, tapaanko hänen tyttärensä? Onko meille luvassa mukavia yhteisiä hetkiä? Mitä muuta tähän saisit?[/QUOTE]

Tyttären tapaat ja hänellä on oma elämänopetus sinulle, jälkeen päin sen tulet huomaamaan.
Matka on sinun ja hänen yhteinen, muita en näe mukana.
  Vastaa viestiin
Päiväys 10.08.12, 22:56   #6 (linkki)
hikkori
(Vierailija)

Lainaus:
tähän tulee näin:
Jos olet kiinnostunut, flirttailepa takaisin ja katso mitä tapahtuu ;)
JOs et ole kiinnostunut, kysy häneltä, oikeastiko flirttailet minulle ? ja katso sitten mitä tapahtuu.

Hällä se luonnossa on, mutta selvyyteen pääset mitä sisällään liikkuu.

Katsopa minulle rakkausasiaa, saanko ketään viereeni lähiaikoina? osaanko enää herätäkään kaksistaan jonkun kanssa.. ja mimmonen - jos näkösällä- ja tuttu vai tuntematon?
kiitos.
  Vastaa viestiin
Päiväys 12.08.12, 11:33   #7 (linkki)
Ellinoora
(Vierailija)

Katsopa minulle rakkausasiaa, saanko ketään viereeni lähiaikoina? osaanko enää herätäkään kaksistaan jonkun kanssa.. ja mimmonen - jos näkösällä- ja tuttu vai tuntematon?
kiitos.[/QUOTE]

Kyllä tähän nousee kovin kiharahiuksinen mies. Sellaiset vahvat hiukset hänellä on ja kiharoita pää täynnä. Tämä antaa vielä odotuttaaa syksyn kylmille. Tässä tulee esille hirsimökki ja merenrantakin. Tämän tunnelman itse sain sinulle.
  Vastaa viestiin