Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Muotifriikit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
04.09.12, 21:55   #1 (linkki)
millamagia
(Vierailija)

Guccin Indy laukku??

Osaisiko teistä kukaan ystävällisesti kertoa, onko Guccin Indy-laukku vielä tuotannossa / saatavilla? Olen kertakaikkisen ihastunut tuohon laukkumalliin ja haaveena ja aikomuksena olisi hankkia se lähitulevaisuudessa. Guccin omilla sivuilla sitä mallia en kuitenkaan löytänyt, pilvin pimein muita malleja vaan oli :( Olen tähän mennessä luullut että se on ns klassikko malli, vähän niin kuin LV:n Neverfull joka on aina saatavilla.. Sitä Indy-bagia onkin vuosien varrella näkynyt vaikka missä versioissa, niin nahkaisena kuin gg-monogrammikuosissakin. Monilla ulkomaisilla julkkiksilla oon sen nähnyt ja on upea kuin mikä! Eli kyseessä on se suht iso olkalaukku jossa on ne ihanat isot tupsut :) kertokaa pliis jos tiedätte mistä sitä sais. Ja haluan olla 100% varma että on aito ja siksi en uskalla ostaa mistään ebaysta tms
  Vastaa viestiin
04.09.12, 22:12   #2 (linkki)
ellos
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja millamagia Näytä viesti
Osaisiko teistä kukaan ystävällisesti kertoa, onko Guccin Indy-laukku vielä tuotannossa / saatavilla? Olen kertakaikkisen ihastunut tuohon laukkumalliin ja haaveena ja aikomuksena olisi hankkia se lähitulevaisuudessa. Guccin omilla sivuilla sitä mallia en kuitenkaan löytänyt, pilvin pimein muita malleja vaan oli :( Olen tähän mennessä luullut että se on ns klassikko malli, vähän niin kuin LV:n Neverfull joka on aina saatavilla.. Sitä Indy-bagia onkin vuosien varrella näkynyt vaikka missä versioissa, niin nahkaisena kuin gg-monogrammikuosissakin. Monilla ulkomaisilla julkkiksilla oon sen nähnyt ja on upea kuin mikä! Eli kyseessä on se suht iso olkalaukku jossa on ne ihanat isot tupsut :) kertokaa pliis jos tiedätte mistä sitä sais. Ja haluan olla 100% varma että on aito ja siksi en uskalla ostaa mistään ebaysta tms
Oletko oikein tosissasi kirjoittanut tämän viestin?
  Vastaa viestiin
04.09.12, 22:30   #3 (linkki)
Ihana Indy
(Vierailija)

Miksiköhän tämä viestini ei mennyt läpi äsken? Tuli vaan että "valvojien pitää hyväksyä se ensin", johtuiko noista kahdesta linkistä jotka laitoin vai siitä että toistin G-merkin nimeä muutaman kerran ja luuli spämmibootiksi? Kokeillaanpa uudestaan ilman linkitystä:

- - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Oi miten ylellinen laukku tuo Indy onkaan =) Etenkin yksivärisessä mustassa tai ruskeassa nahassa. Niiden nahka on kestävää ja mahtavan tuntoista, olen hiplaillut sitä heidän liikkeessä Italiassa, se kangaspinta-kanvaslogokuvioversio valitettavasti ei niin laadukas (omistan yhden sellaisen logokuviollisen horsebit hobo-laukun ja se on rispaantunut reunoista).

Näissä italialaisissa merkkinettikaupassa bongailen niitä silloin tällöin, saattaa olla että se Indy kuuluu valikoimaan vain tiettyinä kausina (resort tms?), näin nimittäin niitä vielä tuossa alkuvuodesta.

raffaello-network. com
styledrops. com

Myyvät aitoja tuotteita, ja ovat olleet mukana merkkituotenettibisneksessä jo vuosikausia.

Lähin heidän oma iike on Tukholmassa, siellä on erinomainen palvelu eli voisit ehkä soittaa tai meilata sinne ja kysyä?
  Vastaa viestiin
04.09.12, 22:31   #4 (linkki)
kade taas?
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ellos Näytä viesti
Oletko oikein tosissasi kirjoittanut tämän viestin?

oletko tosissasi noin kateellinen muiden mahdollisista hankinnoista että piti lukea ja oikein kommentoida ?
  Vastaa viestiin
04.09.12, 22:33   #5 (linkki)
Ostaisin
(Vierailija)

Kaunis laukku, ja onneksi ei huuda mitään kissankorkuista logoa ;-)

Vastaa viestiin
04.09.12, 22:40   #6 (linkki)
ellos
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kade taas? Näytä viesti
oletko tosissasi noin kateellinen muiden mahdollisista hankinnoista että piti lukea ja oikein kommentoida ?
Olin ennen kaikkea huvittunut ap:n kirjoituksesta, en kateellinen.

Voisin kaiketi ostaa rahavarojeni perusteella 10 000 Cuccin Indy -laukkua, jos tietäisin, mistä on kyse.
  Vastaa viestiin
05.09.12, 00:39   #7 (linkki)
Fashionista
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ellos Näytä viesti
Voisin kaiketi ostaa rahavarojeni perusteella 10 000 Cuccin Indy -laukkua, jos tietäisin, mistä on kyse.

Niinhän ne kaikki kateelliset suomijuntit sanoo.....
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku