Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset > Vaihdot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
Päiväys 11.08.12, 10:07   #1 (linkki)
Sea Star-offlinessa
(Vierailija)

Vaihtoja, energiakatselmuksia

Heippahei.

Olisi todellista tarvetta vaihdoille. En oikein tiedä mikä minun on. Olen itkenyt kovasti ja välillä todella masentavia viikkoja. Suhteeni miehiin tuntuu menevän lähes poikkeuksetta mönkään. Välillä mietin onko syytä elää. Mietin olenko edes tärkeä kenellekään ja että olen ihmisenä itsekäs enkä pysty antamaan mitään.

Jos voisit katsoa mitä näet minulle ihmissuhde saralla?, energioita ja kenties jotain muutakin mitä sinä saat. Jos saisin tosiaan objektiivista näkemystä tähän tai jotain, mikä avaa silmiäni tilanteelle vähän lisää, se olisi hieno juttu.

Katson sitten sinulle takaisin. Kiittäen,

Sea Star
  Vastaa viestiin
Päiväys 11.08.12, 10:50   #2 (linkki)
noniin
(Vierailija)

otin kuule kortit oikein avuksi

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sea Star-offlinessa Näytä viesti
Heippahei.

Olisi todellista tarvetta vaihdoille. En oikein tiedä mikä minun on. Olen itkenyt kovasti ja välillä todella masentavia viikkoja. Suhteeni miehiin tuntuu menevän lähes poikkeuksetta mönkään. Välillä mietin onko syytä elää. Mietin olenko edes tärkeä kenellekään ja että olen ihmisenä itsekäs enkä pysty antamaan mitään.

Jos voisit katsoa mitä näet minulle ihmissuhde saralla?, energioita ja kenties jotain muutakin mitä sinä saat. Jos saisin tosiaan objektiivista näkemystä tähän tai jotain, mikä avaa silmiäni tilanteelle vähän lisää, se olisi hieno juttu.

Sea Star
Tässä näkyy todentotta harmaa jakso ja ihan kuin vähän masennustakin (sairaudeksi tähän ei ilmaannu, joten älä nyt suurempia enää huoli, ja pahemmaksi ei mene). Noidankehässä olet, sinun pitää saada ajatukset toiselle tolalle.

Olet monellekin tärkeä, tähän nousee naishenkilöitäkin ja nuoria/lapsia? Rakkautta sanan varsinaisessa merkityksessä en näe tässä ja nyt, mutta katsoinkin nyt tähän olotilaasi, joten sitä en lähtenyt kummemmin latelemaan korteilla menneeseen/tähän hetkeen. Tulevassa kaikki on kuitenin mahdollista :) pöytään tulee kaksikin miestä, toinen menneestä - risti - liikkuvainen jollain tapaa? ohittaa sinut (ts.saattaa tarkoittaa mukavaa tapaamista) ja tämän jälkeen vaalea/nauravainen mies olisi tarjolla sinulle. Sinun toki valinta.

Mutta tuosta olotilastasi sitten, sinä olen tosiaan jäänyt junnaamaan ajatuksiisi, ikäänkuin noidankehään, "kukaan ei halua" "mikään ei onnistu". Yritäppä päästä näistä eroon, niin positiivnen energia taas ympyröi sinut ja et tunnu muille "energiasyöpöltä". Tunnetko energiasyöppö-henkilön? Tiedätkö mitä tarkoitan? Olen hieman taipuvainen vielä ruokkimaan lisää noita ajatuksia, ja tarvitsisitkin nyt uudenmallin ajatuksiisi "persiilleen meni, mutta seuraavaa odotellessa ;)" oli se asia mikä vaan, älä jää piehtaroimaan pahaan oloon :)

Sellaisia lauantaiaamusta :) Kaikki selkenee kyllä!

Minulle voisit katsella vaikka yleisesti mitä minulle ja miehelle on tulossa elämäämme? Olemme ristiverisiä molemmat. Tässä ei nyt mitään huolia oikeastana ole, mutta yleisesti jos vaikka tätä saraa katselisit. kiitos!
  Vastaa viestiin
Päiväys 11.08.12, 11:11   #3 (linkki)
Sea Star-offlinessa
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja noniin Näytä viesti
Tässä näkyy todentotta harmaa jakso ja ihan kuin vähän masennustakin (sairaudeksi tähän ei ilmaannu, joten älä nyt suurempia enää huoli, ja pahemmaksi ei mene). Noidankehässä olet, sinun pitää saada ajatukset toiselle tolalle.

Olet monellekin tärkeä, tähän nousee naishenkilöitäkin ja nuoria/lapsia? Rakkautta sanan varsinaisessa merkityksessä en näe tässä ja nyt, mutta katsoinkin nyt tähän olotilaasi, joten sitä en lähtenyt kummemmin latelemaan korteilla menneeseen/tähän hetkeen. Tulevassa kaikki on kuitenin mahdollista :) pöytään tulee kaksikin miestä, toinen menneestä - risti - liikkuvainen jollain tapaa? ohittaa sinut (ts.saattaa tarkoittaa mukavaa tapaamista) ja tämän jälkeen vaalea/nauravainen mies olisi tarjolla sinulle. Sinun toki valinta.

Mutta tuosta olotilastasi sitten, sinä olen tosiaan jäänyt junnaamaan ajatuksiisi, ikäänkuin noidankehään, "kukaan ei halua" "mikään ei onnistu". Yritäppä päästä näistä eroon, niin positiivnen energia taas ympyröi sinut ja et tunnu muille "energiasyöpöltä". Tunnetko energiasyöppö-henkilön? Tiedätkö mitä tarkoitan? Olen hieman taipuvainen vielä ruokkimaan lisää noita ajatuksia, ja tarvitsisitkin nyt uudenmallin ajatuksiisi "persiilleen meni, mutta seuraavaa odotellessa ;)" oli se asia mikä vaan, älä jää piehtaroimaan pahaan oloon :)

Sellaisia lauantaiaamusta :) Kaikki selkenee kyllä!

Minulle voisit katsella vaikka yleisesti mitä minulle ja miehelle on tulossa elämäämme? Olemme ristiverisiä molemmat. Tässä ei nyt mitään huolia oikeastana ole, mutta yleisesti jos vaikka tätä saraa katselisit. kiitos!

Kiitos sinulle.

Ensimmäisen kuvaan nousee pieni kimppu kukkia. Ne ovat pastellinsävyisiä. Taustalla näkyy jokin aitta tai muu idyllinen rakennus. Minusta tuntuu että sinä saat tästä paremmin kiinni, mutta minulle nousee tähän että se olisi symbolisesti kuvausta teidän suhteestanne. Pieniä arjen ihania iloja, joita sydämesi sopukoissa viljelet. Nämä kukat symboloivat myös harmoniaa. Aika tyytyväiselle olet elämäsi kokonaiskuvaan tällä hetkellä. Suhteeseenne näen samalla tavalla harmoniaa.

Miehellesi olisi tulossa uusi mahdollisuus työelämässä. Tämä näyttäytyy "terävänä", eli ilmeisesti mahdollisuus tulee aivan puista mutta aikaa miettiä ei kuitenkaan paljoa. Päätti hän kuitenkin mitä vain niin päätös ei tule vaikuttamaan teidän elämäänne niin kovin voimakkaasti. Saan tunteen että kyse on jostain projektin tyyppisestä, ei pysyvästä ratkaisusta.

Saan sinusta pehmeät energiat ja ihmiset kokevat että seuraasi on helppo hakeutua. Olet ihmisenä hyvin salliva etkä tuomitse toisia nopeasti. OSaat lukea ihmisiä ja annat tilaa.
  Vastaa viestiin
Päiväys 11.08.12, 11:20   #4 (linkki)
kiitos sinulle
(Vierailija)

Sea star

Lainaus:
Kiitos sinulle.

Ensimmäisen kuvaan nousee pieni kimppu kukkia. Ne ovat pastellinsävyisiä. Taustalla näkyy jokin aitta tai muu idyllinen rakennus. Minusta tuntuu että sinä saat tästä paremmin kiinni, mutta minulle nousee tähän että se olisi symbolisesti kuvausta teidän suhteestanne. Pieniä arjen ihania iloja, joita sydämesi sopukoissa viljelet. Nämä kukat symboloivat myös harmoniaa. Aika tyytyväiselle olet elämäsi kokonaiskuvaan tällä hetkellä. Suhteeseenne näen samalla tavalla harmoniaa.

Miehellesi olisi tulossa uusi mahdollisuus työelämässä. Tämä näyttäytyy "terävänä", eli ilmeisesti mahdollisuus tulee aivan puista mutta aikaa miettiä ei kuitenkaan paljoa. Päätti hän kuitenkin mitä vain niin päätös ei tule vaikuttamaan teidän elämäänne niin kovin voimakkaasti. Saan tunteen että kyse on jostain projektin tyyppisestä, ei pysyvästä ratkaisusta.

Saan sinusta pehmeät energiat ja ihmiset kokevat että seuraasi on helppo hakeutua. Olet ihmisenä hyvin salliva etkä tuomitse toisia nopeasti. OSaat lukea ihmisiä ja annat tilaa.

miehen työ juurikin prejektiluontoista suurimmalta osaltaan :) ja kiitos muutenkin.

Oikein mukavaa viikonloppua sinulle, nyt menet ja teet jotain palkitsevaa tänään. siis sinulle palkitsevaa. Sinun tunteesi yksinäisyydestä oikein iholla tuntui täällä asti, eli nyt mukavaa tekemistä peliin! Et ole ollenkaan niin yksin, kuin kuvittelet. Ihmisillä on usein omat hommansa lähipiirissäkin, ei ne aina ajattele... Asiasi eivät ole ollenkaan niin huonosti näin ulkopuolisen silmin :)
  Vastaa viestiin
Päiväys 11.08.12, 11:26   #5 (linkki)
Välitän
(Vierailija)

Lainaus:
Heippahei.

Sea Star
Sinulle välitetään paljon hyvää enkelienergiaa kun otat sen vastaan. Enkelit ovat lähelläsi ja ojentavat auttavan kätensä sinulle. Sinä et nyt tarvitse ketään miestä rinnallesi vaan sinun on aika keskittyä omaan itseesi ja katsoa mitä oikeastaan tarvitset tullaksesi onnelliseksi.

Menee muutama vuosi ennen kuin sopiva mies astuu elämääsi, olet silloin itse valmis suhteeseen ja samalla tavoin on tuo mies, joka astelee tällä hetkellä omia teitään.
Muuta sinulle ei annettu ohjeeksi.

Meitä on monia, joita miehen rakkaus ei tavoita. Niin myös minulla, vaikka toisaalta olen yksin suhteellisen tyytyväinen ja onnellinen elämääni. En tahtoisi kenenkään sotkevan arkikuvioitani. Toisinaan taas kaipaan kumppania harrastuksiin ja matkoille. Kohtaammeko? Kiitos jo nyt.
  Vastaa viestiin
Päiväys 11.08.12, 11:46   #6 (linkki)
Sea Star-offlinessa
(Vierailija)

vastaus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Välitän Näytä viesti
Sinulle välitetään paljon hyvää enkelienergiaa kun otat sen vastaan. Enkelit ovat lähelläsi ja ojentavat auttavan kätensä sinulle. Sinä et nyt tarvitse ketään miestä rinnallesi vaan sinun on aika keskittyä omaan itseesi ja katsoa mitä oikeastaan tarvitset tullaksesi onnelliseksi.

Menee muutama vuosi ennen kuin sopiva mies astuu elämääsi, olet silloin itse valmis suhteeseen ja samalla tavoin on tuo mies, joka astelee tällä hetkellä omia teitään.
Muuta sinulle ei annettu ohjeeksi.

Meitä on monia, joita miehen rakkaus ei tavoita. Niin myös minulla, vaikka toisaalta olen yksin suhteellisen tyytyväinen ja onnellinen elämääni. En tahtoisi kenenkään sotkevan arkikuvioitani. Toisinaan taas kaipaan kumppania harrastuksiin ja matkoille. Kohtaammeko? Kiitos jo nyt.

Hei! Kiitos katselmuksestasi. Pakko hieman kommentoida. Me suomessa taidamme ajatella kovastikin invidualistisesti, aina ajatellaan että on pahasta jos "ei selviäkään kaikesta yksin ja ole koko ajan yber-onnellinen yksin". Kyllä se hyvä suhde voi tulla vaikka elämä ei ole mallikunnossa. Puitteet itselläni on kuitenkin hyvät. Toisekseen minulle ennustetaan aina tätä "parin vuoden päästä"-juttua, ja tätä on mennyt n.10 v joten nähtäväksi taas jää :D.

Tähän tulee sinulle mies, joka tulee elämääsi kuin varkain. Takavasemmalta hiipii, ja et ehkä edes huomaakaan häntä. Hiukset tummat, lyheyhköt mutta jotnekin kammattu sillä tavalla sileästi eteenpäin. Hyvin älykkään oloine herrasmies jonka työ on aika virallisen tuntuista. Salkkua kädessä ja puvuntapaistakin päällä. Aikaa milloin tulette kohtaamaan en osaa kyllä yhtään sanoa.

Sinulla on mielenkiintoiset energiat. Hienojakoiset, mutta samalla salaa vahvat. Ikään kuin ihmiset eivät jotenkin nappaisi sitä sinun vahvuuttasi heti vaan sinä joudut sen kuin näyttämään heille. Sitten he peilaavatkin sinua jo eri valossa. Niiin hyvässä kuin pahassa. Hymyileväinen tunnut oelvan.
  Vastaa viestiin
Päiväys 11.08.12, 12:09   #7 (linkki)
Marjapensas
(Vierailija)

Lainaus:
Heippahei.

Sea Star

Se, miksi itket, liittyy jotenkin menneeseen jota suret. Kaipaat sellaista ihanaa ihmissuhdetta (mulle tulee tunne sellaisesta) joka on jäänyt menneeseen. Tässä olisi vielä käsiteltävää, vaikkakin kaikki on päättynyt jo, mutta olet henkisesti siinä kiinni.
Vakaata pohjaa näyttäisi seuraavalle ihmissuhteelle, kun saat itsesi pois vanhoista asioista. Ajatuksesi taitavat kiertää kehää, et pääse niihin tarpeeksi syihin sisälle tai ajattelet yhtenään. Jotenkin tilanne pitäisi vain ratkaista, silmästä silmään. Syy sinussa ei ole, älä ota sitä painolastia itsellesi. Olet aivan mahtava ihminen ja ansaitset myös sen, että sinusta välitetään yhtä arvokkaana kuin olet. Sinun tulee oppia arvostamaan ensin itseäsi ja olla sinut menneisyytesi kanssa. Olet hyvässä alussa kuitenkin!

Katsoisitko minulle. Elämä on osoittanut taas nurjaa puoltaan. Miltä näyttävät rakkausasiat? Toivonko turhaan menneelle uutta mahdollisuutta, miten tiedän kannattaako siihen tuhlata vielä ajatuksiaan? Milloin on siis minun vuoroni nauttia ihmissuhteista? Olen ollut pitkään yksin, jos hetken huumaa ei oteta lukuun. Kiitos
  Vastaa viestiin
Päiväys 11.08.12, 12:12   #8 (linkki)
-kristalli-
(Vierailija)

Lainaus:
Heippahei.

Olisi todellista tarvetta vaihdoille. En oikein tiedä mikä minun on. Olen itkenyt kovasti ja välillä todella masentavia viikkoja. Suhteeni miehiin" tuntuu menevän lähes poikkeuksetta mönkään. Välillä mietin onko syytä elää. Mietin olenko edes tärkeä kenellekään ja että olen ihmisenä itsekäs enkä pysty antamaan mitään.

Sea Star

Et ole itsekäs. "Etsit" nyt vaan miestä vääristä piireistä. Sellaisista miehistää, jotka eivät anna sinun oikealle persoonallisuudelle ja empaattisuudelle oikeaa arvoa. Eli ovat itse nk. järki-ihmisiä. Tumma mies tähän tulee myöhemmin. Lippispäinen, tykkää tehdä käsillään. Ulkoilma ja eläin ihminen. Heh, ajaa sinisellä pyöreä muotoisella autolla.

Lapsia saan tähän. Kolme pientä tumma tukkaista tyttöä. Heille olet tärkeä, ja tällä hetkellä vielä roolisi on korostunut.

Oletko tuossa tilanteessa, koska olet jotenkin kuin sellaissen kuplan sisällä. Kääntynty siis sisään päin ja näet vain ikäviä asioita. Kuulostaa kliseelle. Menen johon vaihtoehtohoitoon. Tulee, että Rosen-terapia, kiin pääset tuosta "kuplasta" eroon.

Itsellä rakkaus antaa odottaa itseään. Eli katsotko siihen. Ja sitten yleensä tällaista asiaan. Olen tässä miettinyt kaikkia toimiani. Ja huomannut, omat syvät alitajuiset motiivini. Nyt haluaisin itse eteenpäin ja päästä eroon siitä nk. hoivaajan-roolista, jotka kuuntelee muita, mutta estää itseltään ne sielun todelliset tarpeet.

Eli miten pääsen tuolle tielle, mitä se minulle antaa ja tuo rakkaus.
  Vastaa viestiin
Päiväys 11.08.12, 12:23   #9 (linkki)
Yön olento
(Vierailija)

Lainaus:
Heippahei.

Sea Star
Tähän pintaan nousi sinulla kaksi miestä, toinen tummempi "nojaa" energioihisi ja häiritsevällä tavalla. Hän ei sitä tarkoituksella tee, mutta ilmeisesti hänellä on rankaisu-asetelma sinuun. Käyttääkö hän alkoholia? No, toinen mies on kauempana tarkkailemassa. Hänellä on surumieliset energiat. Olisiko halunnut sinulta enemmän kuin haluat antaa?

Sinun energiakenttäsi on tummahkonsininen jossa menee sekä violetteja mutta harmaita viiruja pystysuoraan. Juurichakrasi on mukavasti auki, samaten kolme seuraavaa mutta sydämesi ja kurkun kohdalla chakrat ovat aika kapeat ja tukkoiset. Olet jotenkin käpristynyt itseesi ja suruusi. Sinun enkelisi on vierelläsi, sanooko sinulle sydän mitään enkeliisi liittyen? Olet ihan jutteluetäisyydellä enkeliisi joten puhu ja kerro hänelle tunteistasi, vaikka ne ovat energioin esillä, mutta sanoilla saat tilanteesi auki ja eteenpäin energioin.

Minulle katsele mitä näet :)
  Vastaa viestiin
Päiväys 11.08.12, 12:29   #10 (linkki)
Sea Star-offlinessa
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Yön olento Näytä viesti
Tähän pintaan nousi sinulla kaksi miestä, toinen tummempi "nojaa" energioihisi ja häiritsevällä tavalla. Hän ei sitä tarkoituksella tee, mutta ilmeisesti hänellä on rankaisu-asetelma sinuun. Käyttääkö hän alkoholia? No, toinen mies on kauempana tarkkailemassa. Hänellä on surumieliset energiat. Olisiko halunnut sinulta enemmän kuin haluat antaa?

Sinun energiakenttäsi on tummahkonsininen jossa menee sekä violetteja mutta harmaita viiruja pystysuoraan. Juurichakrasi on mukavasti auki, samaten kolme seuraavaa mutta sydämesi ja kurkun kohdalla chakrat ovat aika kapeat ja tukkoiset. Olet jotenkin käpristynyt itseesi ja suruusi. Sinun enkelisi on vierelläsi, sanooko sinulle sydän mitään enkeliisi liittyen? Olet ihan jutteluetäisyydellä enkeliisi joten puhu ja kerro hänelle tunteistasi, vaikka ne ovat energioin esillä, mutta sanoilla saat tilanteesi auki ja eteenpäin energioin.

Minulle katsele mitä näet :)

Heippa kaikille! Palaan myöhemmin vastailemaan, paremmilla energioilla :) Kiitos.
  Vastaa viestiin

Päiväys 11.08.12, 13:07   #11 (linkki)
Paistaa
(Vierailija)

Lainaus:
Heippahei.

Sea Star
Rauhoittumista ja kaunetutta kaipaat nyt. Onko sinulla ystäviä, joita voisit nyt tapailla? Kauneus on sinulle tärkeä asia. Muista kuitenkin Jumalan antamat lahjasi. Oletko muistanut ulkoilla luonnon helmassa esim. veden läheisyydessä? Vedestä tulee mieleeni alitajuiset uskomukset. Alitajunnassasi on jokin uskomus, joka saa suhteesi epäonnistumaan. Minulle kerrotaan, että uskot, ettet ole riittävän hyvä. Sen vuoksi arvostelet itseäsi jatkuvasti ja samalla muitakin ihmisiä. Sinun tulisi nyt muuttaa tämä uskomus? Voit usean kerran päivässä katsoa itseäsi peilistä ja hymyillä itsellesi ja samalla kehua itseäsi. Esim kauneuttasi ja kaikkea missä olet onnistunut hyvin.
Sinulla on menneisyydessä ollut jokin rajoittava suhde. Et ole saanut toteuttaa itseäsi niin kuin olisit halunnut. Tämä mies oli jotenkin hyökkäävä.
Näkisin sinulle olevan tulossa ihmissuhteen, mutta se on vielä aika kaukana, ainakin talveen asti menee. Mutta kun työstät nyt itseäsi niin tämä suhde kehittyy aivan eri tavalla kuin muut. Saat iloa ja onnea tästä suhteesta.

Antaisitko minulle palautetta?

Minulla on kaikki asiat ihan rempallaan. Vähintään kerran viikossa ajattelen lopettaa nämä elinpäiväni täällä maanpinnalla. Mitä näet tulevaan syksyyni esim. työ, koti, rakkaus...?
  Vastaa viestiin
Päiväys 11.08.12, 14:58   #12 (linkki)
selvä, odotellaan :)
(Vierailija)

Lainaus:
Heippa kaikille! Palaan myöhemmin vastailemaan, paremmilla energioilla :) Kiitos.

Selvä, palaan myöhemmin katsomaan :)
T.Marjapensas
  Vastaa viestiin
Päiväys 12.08.12, 16:39   #13 (linkki)
Yön olento
(Vierailija)

Nostan :)
  Vastaa viestiin
Päiväys 12.08.12, 22:41   #14 (linkki)
Aika hyvin tunnet itsesi
(Vierailija)

Eli olet itsekäs etkä pysty antamaan mitään, et edes vaihtoa meille, jotka katsoimme sinulle ja lupasit katsoa meille. Jos samanlaisia katteettomia lupauksia annat miehillekin niin ei ihme että suhteet menee mönkään.
  Vastaa viestiin
Päiväys 13.08.12, 22:01   #15 (linkki)
Yön olento
(Vierailija)

Nosto.
  Vastaa viestiin
Päiväys 15.08.12, 11:10   #16 (linkki)
Yön olento
(Vierailija)

Oliskohan ne energiat kohta kerätty kasaan?
Odottaisin ainakin että tulisit kertomaan milloin aiot katsoa takaisin.
  Vastaa viestiin
Päiväys 16.08.12, 21:18   #17 (linkki)
Yön olento
(Vierailija)

Seastar. Tulisitko kertomaan aiotko vastata lopuille vai haudataanko ketju?
  Vastaa viestiin
Päiväys 18.08.12, 09:02   #18 (linkki)
Yön olento
(Vierailija)

No nämähän ne reilut vaihdot olivatkin. Ihan kiva, kiitos.

Muistin nyt miksi en enää täällä vaihdakaan niin usein. Jotenkin ajattelin että Seastar on tunnetumpi nikki ja varmempi vastaus.
No, elämä jatkuu mutta aika kurja juttu kun todellakin odotin vastausta.
  Vastaa viestiin
Päiväys 18.08.12, 11:22   #19 (linkki)
Sama täällä
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Yön olento Näytä viesti
No nämähän ne reilut vaihdot olivatkin. Ihan kiva, kiitos.

Muistin nyt miksi en enää täällä vaihdakaan niin usein. Jotenkin ajattelin että Seastar on tunnetumpi nikki ja varmempi vastaus.
No, elämä jatkuu mutta aika kurja juttu kun todellakin odotin vastausta.
Eli en viitsi enää vastalilla tällä palstalla, koska se on ajan hukkaa. Tein viime viikolla muistaakseni viisi vaihtoa, joihin kolmeen en saanut vastausta.
  Vastaa viestiin
Päiväys 20.08.12, 18:22   #20 (linkki)
nostan ap:lle
(Vierailija)

Nostan aloittajalle, josko jaksaisi tulla vastaamaan lopuille. Minua ei haittaa tämä odotus, jos nyt tulet vastaamaan vielä... Kysymykseni on sama, vaikka aikaa onkin kulunut.

T.Marjapensas
  Vastaa viestiin