| |  | |
14.07.12, 10:35
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | oikeasti näkevälle..
Asioissani ei ole tapahtunut yhtään mitään edistystä pitkään aikaan eikä myöskään elämässäni tapahtunut mitään hyvää aikoihin. Olen ottanut yhteyttä kaikiin tahoihin, mistä apua voisi olla,vaan mitään ei ole tapahtunut, enkä tajua miten kaikki mitä tapahtuu voi olla edes mahdollista. Kukaan ei vastaa, aivankun minua ei olisi olemassakaaan. Enää en tiedä mitä voisin edes tehdä, järki tässä hommassa lähtee. Usko elämään on mennyt, enkä jaksa enää taistella. Nyt odottelen ihmeitä kun en muuta voi, mutta tapahtuuko niitä?
| |
| | |
14.07.12, 13:45
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | totta on että.. Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja too much Asioissani ei ole tapahtunut yhtään mitään edistystä pitkään aikaan eikä myöskään elämässäni tapahtunut mitään hyvää aikoihin. Olen ottanut yhteyttä kaikiin tahoihin, mistä apua voisi olla,vaan mitään ei ole tapahtunut, enkä tajua miten kaikki mitä tapahtuu voi olla edes mahdollista. Kukaan ei vastaa, aivankun minua ei olisi olemassakaaan. Enää en tiedä mitä voisin edes tehdä, järki tässä hommassa lähtee. Usko elämään on mennyt, enkä jaksa enää taistella. Nyt odottelen ihmeitä kun en muuta voi, mutta tapahtuuko niitä? |
good things happen ,when the time is right.
believe it! :))
| |
| | |
14.07.12, 19:17
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja noh tuota noin good things happen ,when the time is right.
believe it! :)) | no heh heh, nyt on vakavasta asia kyse, vitun ääliö!
| |
| | |
14.07.12, 21:46
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
Sain tänä aaamuna veitsellä sormeen ja ja en ole kotitöitä juur tehnut. ,mies parantuu leikkauksesta ja juuri onnesi on että vastaan tänään, näin tänään pitkän valkoisen sulan ja tiesin ettei se ole minulle tarkoitettu, mutta sinulle se on. ole huoleti asiasi parantuu ja tämä titetää hyvää sebn tiedän, poikkisoirmeinen melkeoin canar-
| |
| | |
15.07.12, 12:42
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | mikä pahvi.. Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja too much no heh heh, nyt on vakavasta asia kyse, vitun ääliö! |
toinen tarkoittaa vaan hyvää, ja sä haukut toista heti 'vitun ääliöks..?
oletko aina tuollainen..? no katso peiliin ja mene itseesi, tuollaiselle idiootille ei kantsi
vastaa enää mitään, hyvää päivän jatkoa sulle kuitenkin, kyrpä ääliö!
| |
| | |
15.07.12, 12:50
|
#6 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja oho toinen tarkoittaa vaan hyvää, ja sä haukut toista heti 'vitun ääliöks..?
oletko aina tuollainen..? no katso peiliin ja mene itseesi, tuollaiselle idiootille ei kantsi
vastaa enää mitään, hyvää päivän jatkoa sulle kuitenkin, kyrpä ääliö! | Hyvää tarkoittavat ei-näkijät voisivat myös vähän katsoa millaiseen viestiin vastaavat. Fiksuhan tuo kommentti e i ole - mutta jos vastaus on otsikoitu "oikealle näkijälle" kuten tässä, selostettu taustoja ja ilmeisimminkin kirjoitettu "sydänverellä" - ja siltikin saa vastaukseksi vain latteita elämänohjeita, niin onhan se ymmärrettävää että kysyjällä vähän keittää. No mutta toivottavasti tuo canarin vastaus keventäisi ap:n tuntemuksia.
| |
| | |
15.07.12, 13:05
|
#7 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja No jaa Hyvää tarkoittavat ei-näkijät voisivat myös vähän katsoa millaiseen viestiin vastaavat. Fiksuhan tuo kommentti e i ole - mutta jos vastaus on otsikoitu "oikealle näkijälle" kuten tässä, selostettu taustoja ja ilmeisimminkin kirjoitettu "sydänverellä" - ja siltikin saa vastaukseksi vain latteita elämänohjeita, niin onhan se ymmärrettävää että kysyjällä vähän keittää. No mutta toivottavasti tuo canarin vastaus keventäisi ap:n tuntemuksia. |
Jumala auttaa ja se on henkilökohtainenen asia, pyydå apua!!!!´
| |
| | |
11.08.12, 18:12
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | canarille
asiat eivät parantuneet,vaan menivät niin huonosti kuin voi mennä. jumalakaan ei auttanut,nyt rukoilen vaan saatanaa, että edes se päästäisi minut tästä kärsimyksestä.
| |
| | |
30.10.12, 10:13
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) |
PALAUTETTA
| |
| | |
03.11.12, 09:11
|
#10 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006
| CANAR EI OLE VASTANNUT TÄHÄN Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja CANARILLE PALAUTETTA | En ole vastannut sanallakaan tähän ketjuun, en todellakaan, mitä kirjaudun aina ja se varmaa että en käytä tuollaista kieltä enkä vastaile noin.
Et kait todellakaan luullut että minä olen ollut asialla? Pidin tauko koko nettivastaukissa omien asioiden painaessa päälle, tulin tänne viime vuonna muistaakseni 4.9.11 joten sitä ennen vissiin kävin vain alkuvuodesta.
Eli ne jotka ovat kirjoittaneet Canar merkillä ja ei ole kirjautuneet ovat olleet niitä jotka ovat koettaneet pilata mainettani näin.
Todellakin alentava teko heiltä, nostaa sääliä mieleen, sillä minkä pahan toiselle laittaa se tulee moninkertaisena takaisin, siis näille kirjoittajille ja sen Universaalilaki joka toimii jokaisen kohdalla.
Vastaan sinulle kunhan tässä ennätän tänään.
| |
| | |
22.11.12, 08:58
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) |
lupasit tähän katsella..
| |
| | |
26.11.12, 22:26
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) |
.................
| |
| | |
28.11.12, 12:24
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) |
...............
| |
| | |
28.11.12, 12:28
|
#14 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006
| voitko yst. Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Canarille nosto ............... | Laittaa ihan eri kysymyksen, tässä ketjussa ei ole minun vastauksia, joten odotan että teet ihan oman kysymyksesi.
yst. c
| |
| | | | |