Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset > Vaihdot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
Päiväys 18.08.12, 20:54   #1 (linkki)
Yössä yksin
(Vierailija)

Iltavaihdot

Olen nyt eronnut ja tunteet vellovat. Lähinnä tuska on suuri myös toisen puolesta. Kovin olen yksin tilanteessa. Toinenkin ystävä käänsi selkänsä. Olen ilmeisesti elänyt elämäni väärin. Olen ollut kiltteydestä kipeä.

Parille katson alkuun. Mukavaa iltaa kaikesta huolimatta.
  Vastaa viestiin
Päiväys 18.08.12, 21:00   #2 (linkki)
liisa
(Vierailija)

vaihtaisin

Hei,

keskustelu perheasiainkeskuksessa tai åvastaavassa auttaa käsittelemään asioita. Vuoden aikaan saatj jo paljon eheytettyä itseäsi mtös ihan elämällä eteenpäin ja jotkut uudet asiat tekevät ihmeitä. Nyt on surullinen aija ha aaltonaistahan tämä seuraavat puolu vuotta on, välillä tuska painaa. Ensi kevät on rakkaudellista aikaa elämässäsi. Jaksat ihan hyvin siihenkin asti...

aMitä nöet yh:n yksityiselämään. Olen yksin, mutta seuraa kovin kaipaisin,ja sopivaa sellaista. Mitä näkyy ihmussuhteisiin? Kiitos.

ovin olen yksin tilanteessa. Toinenkin ystävä käänsi selkänsä. Olen ilmeisesti elänyt elämäni väärin. Olen ollut kiltteydestä kipeä.

Parille katson alkuun. Mukavaa iltaa kaikesta huolimatta.[/QUOTE]
  Vastaa viestiin
Päiväys 18.08.12, 21:08   #3 (linkki)
Pia
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja liisa Näytä viesti
Hei,

keskustelu perheasiainkeskuksessa tai åvastaavassa auttaa käsittelemään asioita. Vuoden aikaan saatj jo paljon eheytettyä itseäsi mtös ihan elämällä eteenpäin ja jotkut uudet asiat tekevät ihmeitä. Nyt on surullinen aija ha aaltonaistahan tämä seuraavat puolu vuotta on, välillä tuska painaa. Ensi kevät on rakkaudellista aikaa elämässäsi. Jaksat ihan hyvin siihenkin asti...

aMitä nöet yh:n yksityiselämään. Olen yksin, mutta seuraa kovin kaipaisin,ja sopivaa sellaista. Mitä näkyy ihmussuhteisiin? Kiitos.

ovin olen yksin tilanteessa. Toinenkin ystävä käänsi selkänsä. Olen ilmeisesti elänyt elämäni väärin. Olen ollut kiltteydestä kipeä.

[/QUOTE]

Olet todella puhdas sisältäsi. Toivot kaikille pelkkää hyvää. Sinulle on tulossa elämääsi ystävä, joka todella arvostaa kiltteyttäsi ja ystävyyttä. Tästä kaikesta selviät kyllä voittajana.
Miten näet yleisesti minulle?
  Vastaa viestiin
Päiväys 18.08.12, 21:38   #4 (linkki)
yössä yksin
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja liisa Näytä viesti
Hei,

[/QUOTE]

Sinulle näkyy turvallinen mies tulevassa. aikaa en osaa sanoa. maisema on kuitenkin kuin kevät hanget, punaraitainen pipo ja parrakas iso mies. Hän on huumorin tajuinen ja nauravainen. Tämmöinen kuva nousi välähdyksen omaisesti. Se tarkoittaa minulle yleensä sellaista, että on tulossansa. Myös vaalea pitkähiuksinen nainen nousee iloisine energioineen luoksesi ja viittaa kauniiseen puuhun. Jokin hedelmä on kasvamassa sisälläsi.
  Vastaa viestiin
Päiväys 18.08.12, 21:40   #5 (linkki)
yössä yksin
(Vierailija)

Olet todella puhdas sisältäsi. Toivot kaikille pelkkää hyvää. Sinulle on tulossa elämääsi ystävä, joka todella arvostaa kiltteyttäsi ja ystävyyttä. Tästä kaikesta selviät kyllä voittajana.
Miten näet yleisesti minulle?[/QUOTE]

Voitko tarkentaa vastaustasi ja kysymystäsi.
  Vastaa viestiin