Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Muotifriikit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
21.08.12, 14:50   #1 (linkki)
Hukassa
(Vierailija)

Suuri merkkihuivi harteilla

Onko se tämän ajan muotia?

Kävin eilen illalla kutosen ratikalla Stockalla, ja eteeni istui kauni nuori tyttö, jolla oli harteillaan tämä legendaarinen Vuittonin huivi. Se oli kaunis ja tiedän, että se oli myös kallis.

Funtsin, että vau, mutta sitten näin ratikkamatkani aikana, että vähintään komella nuorella naisella oli harteillaan kallis huivi. Kaikki eivät tosin olleet Vuittoneja.

Onko tämä suuri huivi harteilla tämän syksyn muotia?
  Vastaa viestiin
21.08.12, 15:05   #2 (linkki)
Vuiskahuivi
(Vierailija)

Suuret huivit ja "wrapit" ovat taas syksyllä muotia, mallia shaalit, pashminat, ryppyhuivit, viitat, ponchot jne jne jne.

Minusta tuo Vuittonin huivi on vaan niin lämmin kun sisältää jonkin verran villaa, etten vielä käyttäisi omaani (minulla on sellainen espressonruskea ja siinä ne logot eivät onneksi erotu liikaa). Laatu ja hinta eivät niissä kohtaa ja huivi on melko nyppyyntynyt jo muutaman käyttökerran jälkeen :(((

PS. Valitettavasti kopioitakin on paljon liikkeellä, ehkä niitä tekokuituisia feikkejä näkyy nyt jo paljon. koska eivät ainakaan sisällä aitoa villaa?
  Vastaa viestiin
22.08.12, 12:07   #3 (linkki)
AAH!
(Vierailija)

Ehkäpä huiveista on tulossa se uusi IT juttu?! Ei enää jakseta vouhkata laukuista niin siirrytään seuraavaan asusteeseen?
  Vastaa viestiin
26.08.12, 16:50   #4 (linkki)

Rekisteröitynyt: 07/2012
Tosi kiva jos näin on, olen nimittäin kerännyt näitä merkkihuiveja jo vuosien ajan koska niitä löytyy melko usein ulkomailla vintageliikkeistä ja kirppareilta tosi hyviin hintoihin (en kylläkään ole koskaan löytänyt Vuittonin huivia mutta monien muiden merkkien kylläkin). Itsellä näitä ei niinkään tule käytettyä mutta ehkä näitä saisi nyt sitten myytyä jos ne ovat kerta muotiin tulossa?
  Vastaa viestiin
27.08.12, 02:28   #5 (linkki)
Nyppyhuivi :(
(Vierailija)

Minun kohta kuusi vuotta vanha, ja kovassa käytössä ollut Vuittonin logoshaali on pysynyt hyvänä ja nyppyyntymättömänä, mutta viime vuonna ostamani samanlainen eri värissä ja jota olen vasta pitänyt kolmisen kertaa, on nyt jo nyppyyntynyt ja pinta näyttää muutamasta kohdasta raastetulta!

Joku kirjoitti jossain että sen materiaaliin olisi tullut muutos ja osa korvattu jollain teko?kuidulla? Miksi ihmeessä, vaikka hinnat nousseet huimasti?
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku