|
29.06.12, 18:34
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | muutama vaihto nyt illaksi.
Tuli tänään jokin hassu tunne ja nyt päätin repäistä itseni yö-elämän maailmaa :)
Näkyykö illassa mitään erikoista vai tuliko tuo outo tunne vain jostain muusta syystä. Jännittävä olo.
Sinulle? Voisin tässä nyt ennen ysiä vaihdella muutaman ja ilmoitan kun en ota vaihtoja enään.
| |
| |
29.06.12, 19:29
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja minä vain Tuli tänään jokin hassu tunne ja nyt päätin repäistä itseni yö-elämän maailmaa :)
Näkyykö illassa mitään erikoista vai tuliko tuo outo tunne vain jostain muusta syystä. Jännittävä olo.
Sinulle? Voisin tässä nyt ennen ysiä vaihdella muutaman ja ilmoitan kun en ota vaihtoja enään. | Iloinen ja vauhdikas ilta tulossa. Eli tukka tanaan ja juhlimaan! Näyttää siltä, että olet lähdössä vähän "kalastelemaan". Ja kyllähän siellä näkyykin "kaloja". Sinulla näyttää olevan vauhti päällä. Kovin on kostean oloinen ilta, liekkö sitten vesisadetta vai mitä. Tuntuu kuin jokin "valvova silmä" tarkkailisi sinua tänä iltana. Tuntuu, kuin et välttämättä halua saalista napatakkaan vaan haluat pitää hauskan illan tyttöjen kanssa. Kuvasta päätellen sinulle nauru maittaa koko illan. Jälkeen päinkin kun ajattelet tätä iltaa niin sinua kovasti hymyilyttää.
Palautetta olisi kiva saada.
Monestakin syystä haluaisin muuttaa pois nykyisestä kodistani. Mitä tähän näkyy?
Rakkautta ja miestä olen odotellut elämääni. Näkyykö tällaisia asioita minulle tulevaksi?
Olen ollut jo pitemmän aikaa kovin väsynyt ja haluton tekemään yhtään mitään. Näkyykö tähän muutosta?
Kiitos!
| |
| |
29.06.12, 19:44
|
#3 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Valkopilvi Iloinen ja vauhdikas ilta tulossa. Eli tukka tanaan ja juhlimaan! Näyttää siltä, että olet lähdössä vähän "kalastelemaan". Ja kyllähän siellä näkyykin "kaloja". Sinulla näyttää olevan vauhti päällä. Kovin on kostean oloinen ilta, liekkö sitten vesisadetta vai mitä. Tuntuu kuin jokin "valvova silmä" tarkkailisi sinua tänä iltana. Tuntuu, kuin et välttämättä halua saalista napatakkaan vaan haluat pitää hauskan illan tyttöjen kanssa. Kuvasta päätellen sinulle nauru maittaa koko illan. Jälkeen päinkin kun ajattelet tätä iltaa niin sinua kovasti hymyilyttää.
Palautetta olisi kiva saada.
Monestakin syystä haluaisin muuttaa pois nykyisestä kodistani. Mitä tähän näkyy?
Rakkautta ja miestä olen odotellut elämääni. Näkyykö tällaisia asioita minulle tulevaksi?
Olen ollut jo pitemmän aikaa kovin väsynyt ja haluton tekemään yhtään mitään. Näkyykö tähän muutosta?
Kiitos! | Kiitos. Nyt on jo niin iloiset fiilikset, että varmasti iltakin sitä täynnä ja tulen huomenna kertomaan ;)
Asuntoon tulee muutoksia. Kaikki siihen vanhaan liittyvä jaa sinne asunnolle ja muutto on siksikin sinulle tarpeen. Onko siellä ollut ikäviä muistoja tai jotain tämän tyylistä, mutta ne tuntuu nyt jäävän tuohon asuntoon. Tästä aukeaa sinulle uusi elämä. Aikansa elänyt elämä jää siihen vanhaa ja iloinen askel tulevaa on edessäsi.
Olet ilmeisesti katsellut asuntoja jo ja vielä ei ole tarttunut sopivaa kohdalle. Jotain huoliakin muuton suhteen sinulla tuntuu olevan/olleen ja siksikin olet jarrutellut muutosta. Ennen syksyä minusta muutto tässä näkyy. Joku läheinen on tässä sinua auttamassa ja uusi matkustaminen uuteen aikaa alkaa. Keveä energia muuttaa mukanasi ja tunnut huokaisevan isosta "taakasta".
Ja kun muutosta näyttää olevan tulossa tämän muutoksen mukana muutenkin. En saa selvää rakkauden kuvasta, mutta vauhti tuntuu sinulla kiihtyvän ja vilaus miehestä näkyy. Nopeaa toimintaa ja mies kuvataan ritarina. Sinussa nousee nuoruus,kiihko ja rauhattomuus.Hyvällä tavalla.Nautit tästä jaksosta elämässäsi ja olet valmis kohtaamaan tuntemattoman.
Tämä väsymys väistyy. Olet uupunut ja sinua tuntunut energia pidetellyt paikalleen. Tämä tieto muutoksesta,muutosta saa sinuun potkua ja kuin uudelleen syntymisen. Masennus on tässä piileksinyt nurkillasi ja tuntunut olevan erilaisia tummia pilviä ympärilläsi. Motivaatio on siksi ollut kadoksissa, vaikka mitään erityisiä syitä tähän ei nouse ja ne on jossain syvemmältä kumpuavia tunteita. Olet varmasti miettinyt moneen kertaa miksi olet tässä jumittuneena, mutta vastausta ei ole löytynyt ja tämä on saanut hiukan sinuun huoltakin, koska et tunnista tätä jähmettynyttä tunnetta itsessäsi. Tämä väistyy. Olet pian ottamassa askeleen siihen keveää tunteeseen ja nautit taas pienistä asioista erilailla.
| |
| |
29.06.12, 19:50
|
#4 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja minä vain Tuli tänään jokin hassu tunne ja nyt päätin repäistä itseni yö-elämän maailmaa :)
Sinulle? Voisin tässä nyt ennen ysiä vaihdella muutaman ja ilmoitan kun en ota vaihtoja enään. |
Heippa vaan, täällä taas.. - vieläköhän sinä minulle vastailet? :)
Sinulla on nyt sellaiset vetovoimaiset kanavat auki että hui vaan, uusi ihana sinä lähtee maailmalle.. kuvainnollisesti tässä näkyy . Jännittävä olo siitä, mutta huomisaamuna piristynyt olo jännittävästä, kihelmäivästä illasta, jolloin käännät päät .. sinulla nyt tämä vetovoima on sitä luokkaa ja itseluottamus, että kylä illasta jännittävää tulee, ja seuraakin tarjolle ;)
Hauskaa iltaa sinulle.
Katsopa minulle taas tätä eloa..energioita olen lähetellyt ja eilen puhelinyhteydessäkin oltiin, ihan arkisia asioita vaan..mutta ihan kuin olisi kuunnellut ihan eri tavalla kuin aiemmin ja puhunutkin, tosin siis arkiasioista vaan. Omituista.
ehtiikö tästä mitään kehittyä ennen kuin lomille lähden ja asiani ehkä muuttuvat kun hän on kaukana??
omat energiani on suht rauhalliset ja tyynet..jollain tavalla luottavaiset vaikka en tiedä mihin.
| |
| |
29.06.12, 20:00
|
#5 (linkki)
Sinulle? Voisin tässä nyt ennen ysiä vaihdella muutaman ja ilmoitan kun en ota vaihtoja enään. |
Saan sinulle tumman ja pitkän miehen. Miehellä on vahva ja tumma luonne. Ja kiharat hiukset. Pitkä, jolla on todella hyvä ryhti. Pukeutuu rennosti. Kiinnittää sinuun huomion. Vähän syrjemmältä alkuun katselee, sitten tulee juttusillesi. On itse varma mies.
Minulle katsotko rakkautta?
| |
| |
29.06.12, 20:06
|
#6 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja silppuri Heippa vaan, täällä taas.. - vieläköhän sinä minulle vastailet? :)
Sinulla on nyt sellaiset vetovoimaiset kanavat auki että hui vaan, uusi ihana sinä lähtee maailmalle.. kuvainnollisesti tässä näkyy . Jännittävä olo siitä, mutta huomisaamuna piristynyt olo jännittävästä, kihelmäivästä illasta, jolloin käännät päät .. sinulla nyt tämä vetovoima on sitä luokkaa ja itseluottamus, että kylä illasta jännittävää tulee, ja seuraakin tarjolle ;)
Hauskaa iltaa sinulle.
Katsopa minulle taas tätä eloa..energioita olen lähetellyt ja eilen puhelinyhteydessäkin oltiin, ihan arkisia asioita vaan..mutta ihan kuin olisi kuunnellut ihan eri tavalla kuin aiemmin ja puhunutkin, tosin siis arkiasioista vaan. Omituista.
ehtiikö tästä mitään kehittyä ennen kuin lomille lähden ja asiani ehkä muuttuvat kun hän on kaukana??
omat energiani on suht rauhalliset ja tyynet..jollain tavalla luottavaiset vaikka en tiedä mihin. | Heippa taas :) Aina vastaan sinulle ja kiitos, että aina löydät ketjuni ;)
Jotenkin tämä oloni on erilainen,energinen ja "nyt jotain sutinaa" ;)
Miehestä nousee nyt aivan erilaista energiaa. Hän on jotenkin tyyni ja rauhallinen myös. Järkkymätön mielenrauha kuvaa hän nyt voimakkaiden tunteiden päällä.
Rentoutunut ja alkanut palauttaa selkeyttä sisäiseen möykkyynsä. Tämä varmasti hänestä kuuluikin. On hyvin rauhallisen oloinen, vaikka hiukan hämilläänkin tästä tilanteesta ja tunteista. Kuulostelee oikeastaan sinua ja miten sinä toimit/puhut. Jotenkin odottaa sinulta jotain siirtoa, mutta toisaalta haluaa tämän rauhallisen hetken ja tarviikin sen, jotta ne omat tunteensa nousee pintaa aidosti.
Tasapainon löytäminen on miehellä käsillä.
Ennen lomaasi nousee jotain vaihoehtoja. Ne nousee sinusta. Tarkkaan katsot siirtoasi ja mikä on sinusta oikein tässä tilanteessa.
Sinun sisältä tulee sinulle vastaus, mikä on oikein sinulle ja rakkaudellesi. Tämä on ollut sinulle kasvattavaa aikaa ja ihan kuin opettanut sinulle paljon.Kärsivällisyyttä ainakin. Tiedät varmasti senkin, että vaikka antaisit tämän asian muhia hetken hiljakseen.. ei mies sieltä sisältäsi poistu kuitenkaan ja kun jokin vain teidän välillänne on niin voimakasta. En uskalla sanoa mitä ennen lomaasi tapahtuu tai sen aikana, mutta mies on siellä mukana sisälläsi. Jotenkin nousee teidän kohtaaminen yllättävässä paikassa.
| |
| |
29.06.12, 20:06
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | minä vain Lainaus:
kivaa tunnelmaa sinulle iloista mieltä,naurua,tummako mies tässä sinulle jotain kertomassa tai sinun lähelläsi jollekkinoletko kenties salaisuuden kuulija tai jokin uskoutuu sinulle.lähde liikkeelle kesä on lyhyt.muitakin tässä joiden kanssa tulee juttua.
minäkin lähdössä jotenkin täpinöissäni jostain kumman syystä,,,
| |
| |
29.06.12, 20:09
|
#8 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja -ellu- Saan sinulle tumman ja pitkän miehen. Miehellä on vahva ja tumma luonne. Ja kiharat hiukset. Pitkä, jolla on todella hyvä ryhti. Pukeutuu rennosti. Kiinnittää sinuun huomion. Vähän syrjemmältä alkuun katselee, sitten tulee juttusillesi. On itse varma mies.
Minulle katsotko rakkautta? | Oooh ;) Kuulostaa ihan minunlaiselta mieheltä.Kiitos. Minulla menee ilta kytätä nurkkapöytiin ;)
Saisinko sinulta tarkennusta tuohon kysymykseen? Oletko parisuhteessa? Tähän nousi erilaisia kuvia ja en uskalla lähteä niitä arvailemaan.
| |
| |
29.06.12, 20:13
|
#9 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja minä vain Oooh ;) Kuulostaa ihan minunlaiselta mieheltä.Kiitos. Minulla menee ilta kytätä nurkkapöytiin ;)
Saisinko sinulta tarkennusta tuohon kysymykseen? Oletko parisuhteessa? Tähän nousi erilaisia kuvia ja en uskalla lähteä niitä arvailemaan. |
Olen parisuhteessa mutta se on kuollut. Jotakin uutta toivon elämääni vielä saavan rakkauden saralla.
| |
| |
29.06.12, 20:48
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kiitosta kiitos, katsotaas mitä tästä tulee vielä.
Sinulle kyllä sitä sutinaa löytyy tai löytyis jos nyt vielä huolit ;)
| |
| |
29.06.12, 21:57
|
#11 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja -ellu- Saan sinulle tumman ja pitkän miehen. Miehellä on vahva ja tumma luonne. Ja kiharat hiukset. Pitkä, jolla on todella hyvä ryhti. Pukeutuu rennosti. Kiinnittää sinuun huomion. Vähän syrjemmältä alkuun katselee, sitten tulee juttusillesi. On itse varma mies.
Minulle katsotko rakkautta? | Tähän nousee ensimmäisenä kolme ihmistä. Juhlimisen tuntua on ilmassa tai sellaista nautintoa tässä.
Sinä kohtaat tässä tunteiden viemistä ja jotain sellaista,mitä et olisi kuvitellut. Seikkailua ja yllättäen rinnallesi nouseva tapahtuma.Et vain voi vastuuta tätä,vaikka se sinusta kuitenkin pahalta tuntuu ja samalla antaa niin voimakkaita tunteita kehossasi. Nautintoa sinulle. Teet ratkaisun ihmissuhteisiin lähiaikoina.Mutta sitä ennen koet tämän jännittävän tunteen ja joka ohjaa sinua tässä tilanteessa.
| |
| |
29.06.12, 22:01
|
#12 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja toinen fiihteelle kivaa tunnelmaa sinulle iloista mieltä,naurua,tummako mies tässä sinulle jotain kertomassa tai sinun lähelläsi jollekkinoletko kenties salaisuuden kuulija tai jokin uskoutuu sinulle.lähde liikkeelle kesä on lyhyt.muitakin tässä joiden kanssa tulee juttua.
minäkin lähdössä jotenkin täpinöissäni jostain kumman syystä,,, |
Kiitos.
Ensimmäisenä tässä nousee jokin ristiriita.Joko käyt jonkun vakavamman keskustelun tai sitten tämä tulee sisältäsi. Tämä selätetään nopeasti.Nopeasti syntyykin tämä tunne ja samassa hetkessä haihtuva.
Tähän nousee vieläkin pettymystä ja ihan kuin olisit loukkaantunut jostain. En tiedä tai saa mistä johtuu, mutta pettymystä ilmassa.
| |
| |
29.06.12, 22:02
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) |
Tämä minä vain lähtee odottelemaan ystävää ja kiitän vaihtajia :)
| |
| |
30.06.12, 03:53
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) | minä vain Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja minä vain Kiitos.
Ensimmäisenä tässä nousee jokin ristiriita.Joko käyt jonkun vakavamman keskustelun tai sitten tämä tulee sisältäsi. Tämä selätetään nopeasti.Nopeasti syntyykin tämä tunne ja samassa hetkessä haihtuva.
Tähän nousee vieläkin pettymystä ja ihan kuin olisit loukkaantunut jostain. En tiedä tai saa mistä johtuu, mutta pettymystä ilmassa. |
kiitos.
nyt luin vastauksesi.ei tullut mitään pettymystä mutta ei mitään tapahtunutkaan ei odotuksia nykyisin aika rallia tuolla "kapakoissa" etsitään sitä oikeaa? minulla joskus oikea ollut ja plussaa jos joskus vielä joku tulee ja jos ei niin ei sekään suuri onnenettomuus ole enää :-)) hyvää yötä mään nukkumaann.
| |
| |
30.06.12, 11:34
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ilta meni mukavasti. Hauskaa oli ja meno oli vauhdikasta.
Tapasin yhden miehen ja vaihdettiin yhteystietoja jne. Omat ajatukset eivät vain tunnut kääntyvän menneestä ja tunnen syyllisyyttä jo tälläisestä tapaamisesta.
| |
| | | | |