| |  | |
16.07.12, 09:56
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Ihan kaikille..
Huoh...olen huomannut että täällä on jopa 60+ mummeleita kyselemässä rakkauden perään...itse olen aloittanut täällä 33-vuotiaana ja nyt olen 39...ei paljoa mieltä ylennä jos täällä roikutaan vielä 20v kyselemässä...
| |
| | |
16.07.12, 10:42
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja losers club Huoh...olen huomannut että täällä on jopa 60+ mummeleita kyselemässä rakkauden perään...itse olen aloittanut täällä 33-vuotiaana ja nyt olen 39...ei paljoa mieltä ylennä jos täällä roikutaan vielä 20v kyselemässä... | No mitäpä pitäs tehdä, jos kerran tiedostat pulmasi? :)
Toisaalta elämänkoulu näyttää sinulla olevan vielä pahasti kesken, jos kyselet mitä 60+ mummelit täällä tekee.
| |
| | |
16.07.12, 10:51
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mitäpä voisin enää tehdä? On ollut muutama mies, joiden puolesta oisin tehnyt vaikka mitä ja teinkin ja paskat sai sitten kiitokseksi. En osaa enää edes unelmoida, että saisin joskus vielä oikean rakkauden, lapsia tai oikean suhteen. Enkä minäkään enää ketään tahansa huoli.
| |
| | |
16.07.12, 12:12
|
#4 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja losers club Mitäpä voisin enää tehdä? | jos ei täällä olo miellytä niin voit pysyä pois. Siihen ei muiden ikä kuulu ollenkaan.
| |
| | |
16.07.12, 12:52
|
#5 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja losers club Mitäpä voisin enää tehdä? On ollut muutama mies, joiden puolesta oisin tehnyt vaikka mitä ja teinkin ja paskat sai sitten kiitokseksi. En osaa enää edes unelmoida, että saisin joskus vielä oikean rakkauden, lapsia tai oikean suhteen. Enkä minäkään enää ketään tahansa huoli. |
Niin...nyt puhut kahdesta eri asiasta. Mtä täällä roikkuminen ja oikean,sopivan, hyvän miehen etsiminen liittyy toisiinsa? Pane tietokone kiinni ja lähde ulos. Enkä tarkoita kapakoita. Ei näkijä sinulle sitä onnea tuo. Tänne on helppo jäädä koukkuun iästä riippumatta, mutta ajattelen näin, että tämäkin vaihe on joillekin tarpeen. Ollut minullekin.
| |
| | |
16.07.12, 13:46
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) |
Olen nytkin ulkona, käyn baareissa aina kun voin, olen julkisella paikalla töissä, minulla on puhelinnumero ja netistäkin minut löytää. En minä lähde ketään väkisillä etsimään, kylläpä se olis tullut jos on tullakseen näilläkin keinoin, koska ei ole mitään esteitä.
| |
| | |
16.07.12, 17:02
|
#7 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja losers club Olen nytkin ulkona, käyn baareissa aina kun voin, olen julkisella paikalla töissä, minulla on puhelinnumero ja netistäkin minut löytää. En minä lähde ketään väkisillä etsimään, kylläpä se olis tullut jos on tullakseen näilläkin keinoin, koska ei ole mitään esteitä. | "Tässä on hyvä sydän, joka ei ole löytänyt puolisoa, sillä hän haluaa perimmiltään olla yksin, eikä yksinolo ole hänelle ongelma. "
Mutta hän haluaa puolisoa rinnalleen?
Saan: Hän ei ole seurustelevaa tyyppiä. Hän viihtyy yksikseen. Tämä viesti voi olla helpostus hänelle.
| |
| | |
16.07.12, 18:03
|
#8 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Saan "Tässä on hyvä sydän, joka ei ole löytänyt puolisoa, sillä hän haluaa perimmiltään olla yksin, eikä yksinolo ole hänelle ongelma. "
Mutta hän haluaa puolisoa rinnalleen?
Saan: Hän ei ole seurustelevaa tyyppiä. Hän viihtyy yksikseen. Tämä viesti voi olla helpostus hänelle. |
sinä Se saat aina kaikkea omituista...Haluan kyllä jonkun, mutta en ketä tahansa, vaan sellaisen, joka tuntuu hyvältä, oikealta ja ennenkaikkea sellaisen, jonka kanssa kemiat pelaa. Vaan näitä en ole koskaan saanut, muutama sellainen on ollut elämässäni.
| |
| | |
16.07.12, 18:06
|
#9 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja losers club sinä Se saat aina kaikkea omituista...Haluan kyllä jonkun, mutta en ketä tahansa, vaan sellaisen, joka tuntuu hyvältä, oikealta ja ennenkaikkea sellaisen, jonka kanssa kemiat pelaa. Vaan näitä en ole koskaan saanut, muutama sellainen on ollut elämässäni. | Ketä kiinnostaa mitä saat ja missä? Miksi kirjoitat tänne vielä?
| |
| | |
16.07.12, 18:37
|
#10 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja losers club sinä Se saat aina kaikkea omituista...Haluan kyllä jonkun, mutta en ketä tahansa, vaan sellaisen, joka tuntuu hyvältä, oikealta ja ennenkaikkea sellaisen, jonka kanssa kemiat pelaa. Vaan näitä en ole koskaan saanut, muutama sellainen on ollut elämässäni. |
Varmaa saa haluta kaikenlaista. Sulla on sellasii "elämän miehiä" ollut, mutta miksi et oo napannu kiinni? Ootko jotenki estyny?
| |
| | |
16.07.12, 18:48
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) |
Tässä on nyt ihan nätti ja sosiaalinen ihminen, sosiaalisessa työssä :D. Ei ole oikeasti isoa murhetta, mutta asiat nyt vaan jurppii. En oo mikään näkijä, mutta sut mää näen :D!
| |
| | | | |