Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Kanava
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
16.08.12, 07:49   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 07/2012
Hyviä kokemuksia-Enkelihoitajaa Hki/espoo?

Onko Teillä ideoita hyvästä enkelihoitajasta/energiahoitajasta tässä hki-espoo akselilla? JA näin työttömänä edullisuus erittäin toivottavaa.. Yhteystietoja voisi laittaa vaikka ihan inboxiin ja kuulisin mielellään omista koemuksisatnne, siitä mitä hoito sisältää yms,kun ihan uusi aihe minulle :)
  Vastaa viestiin
16.08.12, 08:17   #2 (linkki)
Laitettu
(Vierailija)

viestiä yksityisesti.
  Vastaa viestiin
17.08.12, 22:46   #3 (linkki)
älä hukkaa
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Suruinen80 Näytä viesti
Onko Teillä ideoita hyvästä enkelihoitajasta/energiahoitajasta tässä hki-espoo akselilla? JA näin työttömänä edullisuus erittäin toivottavaa.. Yhteystietoja voisi laittaa vaikka ihan inboxiin ja kuulisin mielellään omista koemuksisatnne, siitä mitä hoito sisältää yms,kun ihan uusi aihe minulle :)

rahojasi näihin enkelihoitoihin.
  Vastaa viestiin
18.08.12, 14:46   #4 (linkki)

Käyttäjän Early Bird avatari

Rekisteröitynyt: 03/2010
Lainaus:
Ei pelkästään enkelihoitaja vaan äärettömän hyvä kauko ja käsillä parantaja Kirsi Laine Turussa, edillinen, sydämellinen osaava. Suosittelen SUURESTI !
  Vastaa viestiin
18.08.12, 14:46   #5 (linkki)

Käyttäjän Early Bird avatari

Rekisteröitynyt: 03/2010
Lainaus:
Ei pelkästään enkelihoitaja vaan äärettömän hyvä kauko ja käsillä parantaja Kirsi Laine Turussa, edillinen, sydämellinen osaava. Suosittelen SUURESTI !
  Vastaa viestiin
01.11.12, 22:06   #6 (linkki)
anemone
(Vierailija)

Hyviä kokemuksia

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Early Bird Näytä viesti

Minullakin on hyviä kokemuksia Kirsistä, suosittelen! Maailmassa siis ON MYÖS hyväsydämisiä ihmisiä, jotka aidosti haluavat auttaa.
  Vastaa viestiin
02.11.12, 16:03   #7 (linkki)
Marsipaani
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja anemone Näytä viesti
Minullakin on hyviä kokemuksia Kirsistä, suosittelen! Maailmassa siis ON MYÖS hyväsydämisiä ihmisiä, jotka aidosti haluavat auttaa.
Kurkkaa sivuja Karneolikuu, siellä yhteystietoja.
  Vastaa viestiin
02.11.12, 20:43   #8 (linkki)
Minulla ..
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Early Bird Näytä viesti
Minulla taasen on huonoja kokemuksia Kirsistä . Ei saanut mitään myönteistä aikaan .
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku