Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Liikunta ja terveys > Kuntoklubilaiset
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
11.07.12, 14:01   #1 (linkki)
HPEA
(Vierailija)

Vastaa liikuntakyselyyn

Hei,

Kirjoitan lopputyötäni urheilusta ja elintavoista. Olisi mahtavaa, jos pystyisitte vastaamaan kyselyyni (englanniksi) ja auttamaan minua tutkimuksessani. Se kestää maksimissaan 7 minuuttia, josta 3 on urheilu videon katselua :).

–

Kiitos paljon jo etukäteen kaikille vaivautuneille!
  Vastaa viestiin
12.07.12, 11:28   #2 (linkki)
.............
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HPEA Näytä viesti
Hei,

Kirjoitan lopputyötäni urheilusta ja elintavoista. Olisi mahtavaa, jos pystyisitte vastaamaan kyselyyni (englanniksi) ja auttamaan minua tutkimuksessani. Se kestää maksimissaan 7 minuuttia, josta 3 on urheilu videon katselua :).

–

Toivottavasti saat vastauksia tarpeeksi, jaksavatkohan ihmiset vastailla englanniksi... Itse en jaksa katsella urheiluvideoita.

Muistathan lopputyössäsi tarkistaa yhdyssanat. Ei: 'urheilu video' vaan: 'urheiluvideo'. (Tulee oppineempi vaikutelma, jos yhdyssanat ovat oikein)
  Vastaa viestiin
12.07.12, 21:51   #3 (linkki)
++++++++++
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HPEA Näytä viesti
Hei,

–

Tutkimusetikettiin (ja hyviin tapoihin) kuuluu myös esitellä, mikä ja kenen tutkimus on kyseessä. Mikä oppilaitos? Tutkimuksen tekijän nimi? Jne...

Vastaamatta jäi.
  Vastaa viestiin
13.07.12, 00:29   #4 (linkki)
näytti
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ++++++++++ Näytä viesti
Tutkimusetikettiin (ja hyviin tapoihin) kuuluu myös esitellä, mikä ja kenen tutkimus on kyseessä. Mikä oppilaitos? Tutkimuksen tekijän nimi? Jne...

Vastaamatta jäi.
lukevan tuolla kun avaa linkin. Siis kaikki nuo kaivatut tiedot.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku