|
11.08.12, 13:35
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | vaihtoja nopeasti
missä näkisitte pienessä asunnossani avaimet, hukassa ovat ja avaimenperää ei näissä ole. olen saanut aiemminkin avun täältä, joten nyt otetaan vastauksia vastaan :)
mitä teille katson?? :)
| |
| |
11.08.12, 13:50
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Sinulle ludaduda Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ludaduda missä näkisitte pienessä asunnossani avaimet, hukassa ovat ja avaimenperää ei näissä ole. olen saanut aiemminkin avun täältä, joten nyt otetaan vastauksia vastaan :)
mitä teille katson?? :) |
Housuntaskuihin tässä nainen "tunkee" käsiään. Näyttävät tiukoilta farkuilta. Katso siis housujen taskut ja taskut yleensä.
Minulle jos katsot miten taloudellinen tilanteeni etenee tämän vuuoden aikana. Ja mistä suunnista rahoja tulee?
| |
| |
11.08.12, 13:51
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | sulle
[Saan vain sanan eteinen tähän.
Katso myös kassit...olet jo kai katsonut.
Poikani kännykkä on loppi ja on kavereiden janssa eilisellä reissulla. Mitä sinä näet tähän? Tuleeko ennen iltaa?
Kiitos, yh huhuaa.
OTE=ludaduda;11280641]missä näkisitte pienessä asunnossani avaimet, hukassa ovat ja avaimenperää ei näissä ole. olen saanut aiemminkin avun täältä, joten nyt otetaan vastauksia vastaan :)
mitä teille katson?? :)[/QUOTE]
| |
| |
11.08.12, 14:30
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ludaduda missä näkisitte pienessä asunnossani avaimet, hukassa ovat ja avaimenperää ei näissä ole. olen saanut aiemminkin avun täältä, joten nyt otetaan vastauksia vastaan :)
mitä teille katson?? :) | lattiaa näytetään, ovatko pudonneet tai luiskahtaneet jonnekin? voi olla myös muu tasainen alusta, esim. pyykkikorin pohja.
annathan palautetta sitten kun löydät, olisi mukava kuulla miten totuus vastasi nähtyä vai vastasiko yhtään ;)
| |
| |
11.08.12, 15:07
|
#5 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Akaasia Housuntaskuihin tässä nainen "tunkee" käsiään. Näyttävät tiukoilta farkuilta. Katso siis housujen taskut ja taskut yleensä.
Minulle jos katsot miten taloudellinen tilanteeni etenee tämän vuuoden aikana. Ja mistä suunnista rahoja tulee? | Hei! vastailen teille kyllä tänään, alan nyt siivoilemaan ja etsimään näistä kyseisistä paikoista avaintani! :) Kiitos teille!
| |
| |
11.08.12, 15:58
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | jo...
Sain luonnossa vastauksen kysymykseeni, joten uudistan kysymyksen:
MITÄ NÄKYY SEURAEÄMÄÄNI SYKSYN AIKANA?
Kiitos. Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mht [Saan vain sanan eteinen tähän.
Poikani kännykkä on loppi ja on kavereiden janssa eilisellä reissulla. Mitä sinä näet tähän? Tuleeko ennen iltaa?
Kiitos, yh huhuaa.
OTE=ludaduda;11280641]missä näkisitte pienessä asunnossani avaimet, hukassa ovat ja avaimenperää ei näissä ole. olen saanut aiemminkin avun täältä, joten nyt otetaan vastauksia vastaan :)
mitä teille katson?? :) | [/QUOTE]
| |
| |
11.08.12, 21:57
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | ludadudalle
Pikkuhuijaus...
Kiitos.
[/QUOTE][/QUOTE]
| |
| |
11.08.12, 23:35
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | ...........
Lähetetty energiahan tulee aina itselleen takaisin.... Näin toimii maailmankaikkeus.
| |
| |
12.08.12, 12:23
|
#9 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Akaasia Housuntaskuihin tässä nainen "tunkee" käsiään. Näyttävät tiukoilta farkuilta. Katso siis housujen taskut ja taskut yleensä.
Minulle jos katsot miten taloudellinen tilanteeni etenee tämän vuuoden aikana. Ja mistä suunnista rahoja tulee? |
avain löytyi eteisestä lehtikasan alta :D
taloudellinen tilanne tulee parantumaan loppusyksystä. siihen asti on sinniteltävä ja jotain apujakin tähän näytetään vanhemmilta henkilöiltä, mutta takaisin maksun saat tehtyä syksyn lopulla.. ja rahat tulevat jonkun työasian kautta.
| |
| |
12.08.12, 12:24
|
#10 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja mht [Saan vain sanan eteinen tähän.
Kiitos, yh huhuaa.
mitä teille katson?? :) | [/QUOTE]
kiitos sinulle, avaimet löytyivät eteisestä kylläkin! : )anteeksi en ehtinyt eilen tulla vastaamaan, voisitko laittaa uuden katsottavan kysymyksen mihin laitan vastauksen tänään? tuo tuskin on enään ajankohtainen.
| |
| |
12.08.12, 12:25
|
#11 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja testaan lattiaa näytetään, ovatko pudonneet tai luiskahtaneet jonnekin? voi olla myös muu tasainen alusta, esim. pyykkikorin pohja.
annathan palautetta sitten kun löydät, olisi mukava kuulla miten totuus vastasi nähtyä vai vastasiko yhtään ;) |
lattiallapa hyvinkin eteisessä olivat :D
| |
| |
12.08.12, 12:26
|
#12 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja mth Sain luonnossa vastauksen kysymykseeni, joten uudistan kysymyksen:
Kiitos. | [/QUOTE]
seuraelämään näytetään jonkinlaisia vastoinkäymisiä tumman persoonan kanssa, joko on nyt tai on ollut. sitten irtautumista henkisesti ja myöhemmälle ristiverikkö, joka on jo tuttu ennestään.. mutta ette lähemmin tunne toisianne.
| |
| |
12.08.12, 21:24
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) | kiittelee näin...
Kiitos, ja hyvä, että löysit avaimet!!!!
| |
| |
12.08.12, 21:26
|
#14 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja ludaduda lattiallapa hyvinkin eteisessä olivat :D | hyvä kun löytyivät ja kiitos palautteesta, enpä tiennytkään omaavani tällaisia lahjoja :D
| |
| | | | |