Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
21.08.12, 14:43   #1 (linkki)
Vierailijamies 59v
(Vierailija)

Näkisikö joku elämän potkimalle

Voisiko joku ystävällisesti katsoa, mitä olen tehnyt väärin kun saan elämältä vain lokaa niskaani ja miten siitä pääsee eroon. Onko mitään positiivista näkyvissä?
  Vastaa viestiin
21.08.12, 15:17   #2 (linkki)
Jokaisella
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vierailijamies 59v Näytä viesti
Voisiko joku ystävällisesti katsoa, mitä olen tehnyt väärin kun saan elämältä vain lokaa niskaani ja miten siitä pääsee eroon. Onko mitään positiivista näkyvissä?
Suurella osalla ihmisiskunnan jäsenistä on tämän kaltainen fiilis:Mitä olen tehnyt väärin kun saan elämältä vain lokaa niskaani ja miten siitä pääsee eroon. Onko mitään positiivista näkyvissä?

Mitä oikeasti kysy?

Mies/vaimo on jättänyt, lapset vittuilevat, olen eronnut, enkä ole löytänyt uutta puolisoa?

Mikä on ongelmasi?
  Vastaa viestiin
21.08.12, 16:26   #3 (linkki)
viisastelija
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jokaisella Näytä viesti
Suurella osalla ihmisiskunnan jäsenistä on tämän kaltainen fiilis:Mitä olen tehnyt väärin kun saan elämältä vain lokaa niskaani ja miten siitä pääsee eroon. Onko mitään positiivista näkyvissä?

Mitä oikeasti kysy?

Mies/vaimo on jättänyt, lapset vittuilevat, olen eronnut, enkä ole löytänyt uutta puolisoa?

Mikä on ongelmasi?

poistu palstalta, sinulla ei ole kenellekkään mitään annettavaa täällä. Nokkelaako haluat esittää? Tai olla? Ei onnistu selvästikään...

Aika liudan jo ongelmia esitit, joten eiköhän mikä niistä tahansa saa ihmiset kyselemään.
  Vastaa viestiin
21.08.12, 19:33   #4 (linkki)
Miukkis
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vierailijamies 59v Näytä viesti
Kyllä on positiivista näkyvissä, mikäli alat uskoa siihen! Voit saada onnea juuri niin paljon kuin jaksat uskoa ansaitsevasi. Luomme elämämme omilla ajatuksillamme. Voitko uskoa siihen? Mikäli odotat hyvää, saat hyvää. Mikäli ajattelet ja teet hyvää, saat hyvää. Mikäli ajattelet onnettomia ajatuksia, saat onnettomuuksia. Tämä ei ole missään nimessä syytös sinua kohtaan, vaan mahdollisuus muutokseen ja totuus siitä, että itse luomme elämämme omilla ajatuksillamme, tunteillamme, energiallamme. Toiveet käyvät toteen. Positiiviset odotukset täyttyvät, kunhan jaksat pitää kiitollisuutta yllä. Tunnusta arvosi. Tunnusta voimasi. USKO, niin saat kaiken.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku