Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
22.08.12, 14:22   #1 (linkki)
Selina
(Vierailija)

Mandalatarot tai joku muu näkijä

En koskaan ehdi noihin teidän ketjuihin... Aina piirun verran myöhässä. Olisiko joku ystävällinen ja katsoisi hieman minun parisuhderintamaa? Olen ollut pitkään sinkkuna ja nauttinut siitä. Nyt tuntuu, että en edes näe ketään joka voisi kiinnostaa, vaikka olen yrittänyt. Tuntuu, kun kaikki sopivat miehet olisivat kadonneet johonkin maan päältä.
Onko minulle näkyvissä joskus toimivaa parisuhdetta? Onko mahdotonta toivoa, että saisin joskus kokea sen nuoruudesta tutun rakastumisen tunteen? Sen tunteen, jonka olen jo lähes unohtanut...
  Vastaa viestiin
22.08.12, 16:41   #2 (linkki)
Selina
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Selina Näytä viesti
En koskaan ehdi noihin teidän ketjuihin... Aina piirun verran myöhässä. Olisiko joku ystävällinen ja katsoisi hieman minun parisuhderintamaa? Olen ollut pitkään sinkkuna ja nauttinut siitä. Nyt tuntuu, että en edes näe ketään joka voisi kiinnostaa, vaikka olen yrittänyt. Tuntuu, kun kaikki sopivat miehet olisivat kadonneet johonkin maan päältä.
Onko minulle näkyvissä joskus toimivaa parisuhdetta? Onko mahdotonta toivoa, että saisin joskus kokea sen nuoruudesta tutun rakastumisen tunteen? Sen tunteen, jonka olen jo lähes unohtanut...

Nostan tätä
  Vastaa viestiin
22.08.12, 18:58   #3 (linkki)
harjoituskortteja
(Vierailija)

Näyttää, että elämäsi on kaavoihin kangistunutta tällä hetkellä. Siitä puuttuu yllätyksellisyys ja tila tulla kenenkään elämääsi. Ihan kuin et kaipaisikaan tai yrittäisit selittää itsellesi, ettet tarvitse ketään, vaikka tarvitset. Karua maata näyttää olevan rakkauselämäsi maa. Jonkinlainen rentous ja suunnittelemattomuus tai kontrollin jättäminen vähemmälle olisi nyt paikallaan.

Omista korteista ilmestyy tumma mies. Näyttäisi, että on sivistynyt ja mukava.
  Vastaa viestiin
22.08.12, 21:07   #4 (linkki)
Selina
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja harjoituskortteja Näytä viesti
Näyttää, että elämäsi on kaavoihin kangistunutta tällä hetkellä. Siitä puuttuu yllätyksellisyys ja tila tulla kenenkään elämääsi. Ihan kuin et kaipaisikaan tai yrittäisit selittää itsellesi, ettet tarvitse ketään, vaikka tarvitset. Karua maata näyttää olevan rakkauselämäsi maa. Jonkinlainen rentous ja suunnittelemattomuus tai kontrollin jättäminen vähemmälle olisi nyt paikallaan.

Omista korteista ilmestyy tumma mies. Näyttäisi, että on sivistynyt ja mukava.

Kiitos vaivannäöstäsi! Näin se on, kuten kuvailit :) Täytyy ottaa vinkistä opiksi!
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku