Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset > Vaihdot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
Päiväys 03.07.12, 14:30   #1 (linkki)
hilja
(Vierailija)

n.3 vaihtoa. Talouteen ja terveyteen

Vaihdan tarotein ja kuvin.

Minua terveys huolettaa. Taloudellisesti tiukkaa ja näkyykö tähän parannusta?
  Vastaa viestiin
Päiväys 03.07.12, 15:00   #2 (linkki)
Hellemekko
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hilja Näytä viesti

Hei,
Terveydessä nousee vatsanalue ja ruuansulatukseen tai ravintoaineiden imeytymiseen liittyvä ongelma, mikä heijastuu aivan muunlaisena vaivana. Särkyinä ilmeisesti.
Talous ei parane kertarymäyksellä mutta tarkanmarkan taloudella selviät. Työstä saat enemmän rahaa tulevassa.

Katsotko minulle rakkauteen. Toisella paikkakunnalla asuva tumma mies on mielessä, mutta mitä hänelle minä merkitsen? Toisessa maassa asuva suomalainen mies jotenkin sykähdytti minua...kannattaisiko minun ottaa häneen yhteyttä vaivihkaa työkuvioissa?
Kiitos.
  Vastaa viestiin
Päiväys 03.07.12, 15:21   #3 (linkki)
hilja
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hellemekko Näytä viesti
Hei,
Terveydessä nousee vatsanalue ja ruuansulatukseen tai ravintoaineiden imeytymiseen liittyvä ongelma, mikä heijastuu aivan muunlaisena vaivana. Särkyinä ilmeisesti.
Talous ei parane kertarymäyksellä mutta tarkanmarkan taloudella selviät. Työstä saat enemmän rahaa tulevassa.

Katsotko minulle rakkauteen. Toisella paikkakunnalla asuva tumma mies on mielessä, mutta mitä hänelle minä merkitsen? Toisessa maassa asuva suomalainen mies jotenkin sykähdytti minua...kannattaisiko minun ottaa häneen yhteyttä vaivihkaa työkuvioissa?
Kiitos.

Kiitän.

Tähän tummaan mieheen nousee kuva perheestä. Onko hänellä lapsia tai jotenkin perhe on hänelle hyvin tärkeä elämässä.
Hänellä on sinusta lämpimät ajatukset. Näkee sinut kauniina ja lämpimänä ihmisenä.Hän tulee kertomaan ajatuksensa sinulle ja odottaa sinulta syvempää suhdetta tulevassa.
Toiseen mieheen nousee sinusta kuva, että olet epävarma ja kahden vaihtoehdon välissä. Et osaa tehdä selkeää päätöstä miten toimia ja odotat jotain merkkiä ennen sitä. Tämä tuntuu vetävän sinua puoleensa, mutta sitten toinen osa sinusta vastustaa yhteydenottoa ja tämä on toisaalta hyvä, koska lopulta saat selkeyden tähän kuvioon. Tämä tumma mies nousee vierellesi voimakkaammin ja tämä toinen jää taka-alalle.
  Vastaa viestiin
Päiväys 03.07.12, 15:22   #4 (linkki)
taivas tämä
(Vierailija)

Lainaus:

Heijastesärkyä kehossa, stressaat raha-asioilla, jotka lisäävät fyysisiä oireitasi. Näen sinut lääkärissä, jotain uusia ohjeita saat ja/tai kokeita on tehtävä. talouteen syksyllä parannusta, kuten terveyteenkin. Koeta rentoutua ja levähtää. Tunnen että kehosi käy ylikierroksilla.
Minulla rahan kanssa tiukkaa, mutta tieto jo siitä, että parannusta on tulossa miten näet kohdallani tulevan kuukauden? Mitä minulle annetaan talouteen ja rakkauteen?
  Vastaa viestiin
Päiväys 03.07.12, 17:04   #5 (linkki)
hilja
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja taivas tämä Näytä viesti
Heijastesärkyä kehossa, stressaat raha-asioilla, jotka lisäävät fyysisiä oireitasi. Näen sinut lääkärissä, jotain uusia ohjeita saat ja/tai kokeita on tehtävä. talouteen syksyllä parannusta, kuten terveyteenkin. Koeta rentoutua ja levähtää. Tunnen että kehosi käy ylikierroksilla.
Minulla rahan kanssa tiukkaa, mutta tieto jo siitä, että parannusta on tulossa miten näet kohdallani tulevan kuukauden? Mitä minulle annetaan talouteen ja rakkauteen?

kiitän.

Tässä kuussa sinulla epävarmuutta talouden suhteen ja mietit tarkasti mikä kannattaa ja mikä ei kannata. Tilapäinen siis tämä tilanteesi ja mitään erikoista ei kuitenkaan nouse tähän tilanteeseen.Selviät siis kyllä.
Rakkauteen nousee jokin haasteen kohtaaminen ja joka on sinulle kuin leikkiä. Reakoit nopeasti mihin tahasa haasteeseen ja olet nopea liikkeissäsi. Teet jotain ratkaisuja rakkauden suhteen.
Jostain syystä näen sinut vankalla pohjalla. Tiedät mitä haluat ja tämä kantaa sinua pitkälle tulevaisuuteen.
Tähän nousee mies, ihankuin miettisit häntä ja siitä nousee tietoa: On luotettava,tulinen ja tietää mitä tahtoo. Saattaa olla hiukan mustasukkainen ja taipuvainen alistamiseen. Mutta loppujen lopuksi hänestä nousee positiivinen kuva, vaikka onkin ailahtelevainen luonteeltaan.
  Vastaa viestiin
Päiväys 03.07.12, 17:18   #6 (linkki)
taivas tämä
(Vierailija)

Lainaus:
kiitän.

Tässä kuussa sinulla epävarmuutta talouden suhteen ja mietit tarkasti mikä kannattaa ja mikä ei kannata. Tilapäinen siis tämä tilanteesi ja mitään erikoista ei kuitenkaan nouse tähän tilanteeseen.Selviät siis kyllä.
Rakkauteen nousee jokin haasteen kohtaaminen ja joka on sinulle kuin leikkiä. Reakoit nopeasti mihin tahasa haasteeseen ja olet nopea liikkeissäsi. Teet jotain ratkaisuja rakkauden suhteen.
Jostain syystä näen sinut vankalla pohjalla. Tiedät mitä haluat ja tämä kantaa sinua pitkälle tulevaisuuteen.
Tähän nousee mies, ihankuin miettisit häntä ja siitä nousee tietoa: On luotettava,tulinen ja tietää mitä tahtoo. Saattaa olla hiukan mustasukkainen ja taipuvainen alistamiseen. Mutta loppujen lopuksi hänestä nousee positiivinen kuva, vaikka onkin ailahtelevainen luonteeltaan.
Kiitos. Minulla ei ole mietteissäni miestä, ei ketään. Josko sitten tulevassa?!
  Vastaa viestiin
Päiväys 03.07.12, 18:28   #7 (linkki)
OnneliAnneli
(Vierailija)

Lainaus:

Tähän vielä yksi vaihto.

Taloudellinen tiukkuus vaikuttaa myös terveyteesi ja toisinpäin asiat kulkevat käsikädessä ja kesässäsi vaikeuttaen nauttimasta täysin sydämin. Joudut olemaan paikoillasi ja tuo liikkumattomuus ahdistaa sinua lisää. Näen sinut symbolisesti nousevan vuoteestasi ja se tarkoittaa terveydentilanteesi parantumista kun loppukesälle mennään. Kolikoita myös ja se tarkoittaa pientä rahamäärää, mutta selvästi sitä että selviät kesän yli paremmin kuin uskotkaan. Näen tässä kaksi ihmistä, mies ja nainen ovat jo vähän iäkkäämpi pariskunta tai muita läheisiäsi. Saat apua heiltä. Hyvää loppukesää joka tapauksessa ja voimia sinulle!

Loma parhaillaan, mieli iloinen ja työn murheet ja huolet kaukana tästä hetkestä. Tuleeko lomallani tapahtumaan mitään sellaista merkittävää asiaa tai tapahtumia, joita voin muistella ilolla sitten kun puurraan taas työssä. Olen lyhythiuksinen nainen, pieni ja pippurinen.
  Vastaa viestiin
Päiväys 03.07.12, 20:00   #8 (linkki)
maaria
(Vierailija)

Lainaus:

Ensinnäkin saan tähän kovaa stressiä. Ruokavalion tarkistus ja liikunta auttavat osaltaan. Raha-asiatko sitten huolettavat niin kovin, että reagoit kehollasi. Kehottaisin kuitenkin tarkistuttamaan veriarvot, jotta saat mielenrauhan. Työn kautta myös stressi vähenee. Jokin ihmissuhde tuo myös iloa elämääsi.

Tumma, vanhempi ystävättäreni. Luottamus häneen hieman hakoteilla. Toteutuuko oikeus, tuleeko asiat mitä hän on tehnyt (minulle) ilmi?
  Vastaa viestiin