Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Viestin pyytäjätär Hei sinä kultainen! Olet minua joskus viesteillä avittanut etiäpäin ja nyt olisi minulla elämässäni taasen sellainen tilanne, johon viestiä sinulta pyytäisin. |
Sinulle viestitetään seuraavaa: "Sinä ansaitset parasta! Tavoittele tähtiä unelmillasi ja toiveillasi, äläkä anna periksi." Tähän asti olet elämässäsi tyytynyt vähempään kuin mitä olet halunnut, mutta siihen on tultava muutos! Olen täällä nostaakseni vaatimustasoasi ja osoittaakseni, ettei elämäsi tarvitse olla hankalaa. Ei ole itsekästä toivoa parempaa elämää. Mitä enemmän pystyt itse ottamaan vastaan sitä enemmän pystyt antamaan myös muille. Kun otat vastaan apumme, saat kaiken tarvitsemasi elämäntehtävääsi varten. Innoitat myös muita näyttäessäsi, että henkistä tietä kulkiessasi saat kaiken tuen, mitä tarvitset. Jumala ja enkelit haluavat sinun nauttivan olemassaolostasi. Onnellisuudessa on pyhyyttä, ja se on tärkeä osa elämän tarkoitusta. Me tuomme mielellämme elämääsi iloa ja rauhaa. Tiedät itse, mikä tekee sinut onnelliseksi sinun tarvitsee vain pyytää sitä meiltä. Olemme huomanneet, ettet pyydä apua mielelläsi. Tunnet ehkä, että et ansaitse hyviä asioita tai jos otat apumme vastaan, se on pois joltain toiselta. Muista kuitenkin että Jumala tuntee vain runsauden ja ainoastaan ihmiset uskovat puutteeseen. Tämä kortti on muistutus siitä, että Jumala ja enkelit voivat puuttua tapahtumiin vain jos pyydät heidän apuaan. Astara
…muistathan kiittää enkeleitä!
ja kaunista kesää...sateista huolimatta!