| |  | |
07.08.12, 14:46
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Messut
Onko teillä tapana käydä messuilla? Asuntomessut, erilaiset vapaa-ajan messut, antiikki, taide ja keräilymessut, puutarhamessut, sisustus- tai muotimessut, rakentajanmessut, erämessut, venemessut, matkailumessut, käsityömessut ... onhan niitä joka lähtöön. Mikä saa teidät lähtemään messuille?
| |
| | |
07.08.12, 16:11
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
Antiikkimessut saavat minut liikkeelle....
| |
| | |
07.08.12, 16:54
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) |
Käsi- ja taideteollisuusmessuilla näytteilleasettajana, asuntomessuilla työni kautta, maatalousmessuilla, sihteereille, assistenteille ja muille toimistoalan ammattilaisille tarkoitetuilla messuilla työn kautta, venemessuilla, rakentajamessuilla, kuva&kamera messuilla sekä turkis-, hiusmuoti ja muoti messuilla töissä. Syyskuussa olen lähdössä antiikki taide ja keräilymessuille.
| |
| | |
08.08.12, 13:20
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kirjamessuilla olen joskus käynyt, kun olen saanut vapaalipun.
Messut ovat minusta maksullista mainontaa, on jotenkin nurinkurista, että minun pitää maksaa siitä, että joku esittelee minulle tuotteitaan.
| |
| | |
08.08.12, 19:26
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Habitare, matkamessut, muotimesdut, kirjamessut ja viinimessut. Aina, jos ei muita kiireitä.
| |
| | |
08.08.12, 21:00
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kirjamessuilla käyn joka vuosi, se palauttaa uskoni siihen, että vielä on lukevia ihmisiä. Tykkään myös käydä antikvariaattien standeilla, vaikka ne peijoonit nostavatkin kirjojen hintoja messujen ajaksi. No standin hinta ei liene aivan halpa.
Matkamessuilla käyn vanhasta tottumuksesta, mikä on ihan turhaa, koska varaan kaikki matkat netistä ja myös kaikki tieto löytyy netistä.
Johonkin asunto- tai antiikkimessuille minua ei saisi pienestä hinnastakaan.
Aiemmin kävin työni puolesta hyvin monilla messuilla ja tykkäsin siitä, kun ihmisiä tuli ja meni.
| |
| | |
08.08.12, 22:00
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | mikä kiinnostaa Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Luen ja kirjoitan Kirjamessuilla käyn joka vuosi, se palauttaa uskoni siihen, että vielä on lukevia ihmisiä. Tykkään myös käydä antikvariaattien standeilla, vaikka ne peijoonit nostavatkin kirjojen hintoja messujen ajaksi. No standin hinta ei liene aivan halpa.
Matkamessuilla käyn vanhasta tottumuksesta, mikä on ihan turhaa, koska varaan kaikki matkat netistä ja myös kaikki tieto löytyy netistä.
Johonkin asunto- tai antiikkimessuille minua ei saisi pienestä hinnastakaan.
Aiemmin kävin työni puolesta hyvin monilla messuilla ja tykkäsin siitä, kun ihmisiä tuli ja meni. |
- käyn messuilla, monenlaisillakin, mutta kirjamessuille minua ei saa, ei kiinnosta tipan vertaa. Matkamessut, samoin kuin asunto- ja kauneus ja terveysmessut ovat hyvinkin kiinnostavia.
| |
| | | | |