Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset > Vaihdot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
Päiväys 15.07.12, 20:47   #1 (linkki)
Elämänpuu
(Vierailija)

Vaihdot rakkauteen ja energiaan

Haluaisin tosiaan vaihtaroida näihin kahteen asiaan. Katso energioitani, mitä saat niihin sekä rakkauteen. Olen sinkku, vihreäsilmäinen, urheilullinen nainen.

Vastineeksi katson sinulle.
  Vastaa viestiin
Päiväys 15.07.12, 20:53   #2 (linkki)
tuulikki65
(Vierailija)

vaihturi

Katson intuitiolla ja oman kysymyksen laitan myös ennen katsantoa...

Olen lomalla, hieman väsynyt ajoittain yksinhuoltajuuteen ja asuntoomme...

Mitä näetasunto ja miesasioihin.olen vapaa mutta en liiku paljonkaanesim. Ravintoloissa. Nyt kyllä eilen tuli uusi miestuttsvuuv... Mitä hänestä? On ristiverikkö, urheilullinen.

QUOTE=Elämänpuu;11260083]Haluaisin tosiaan vaihtaroida näihin kahteen asiaan. Katso energioitani, mitä saat niihin sekä rakkauteen. Olen sinkku, vihreäsilmäinen, urheilullinen nainen.

Vastineeksi katson sinulle.[/QUOTE]
  Vastaa viestiin
Päiväys 15.07.12, 21:00   #3 (linkki)
tuulikki65
(Vierailija)

näun sulle

energioihin tulee nyt uutta versovaa,vihreän ja keltaisen sekä oranssin ja hieman siniharmaan sekoitusta.menet koko ajan hyvällä vauhdilla eteenpäin,et jumitu juuri ollenkaan. Osaat suunnitella elänääsi taitavasti,katsoa kokonaisuuksia. Ja liikunta antaa energiaa lusää,myös suhteellisuudentajua tavallaan. Stksyllö on jokin uusi projekti elämässäsi, joko henkilö-taityösektorilla.

Miesasioissa näen useita kiinnostuneita. Yksi nousee yli muidenja ajankohta on joskys joulun ja kevään välillä.miesasioissa ob laskuaxja nousua, käänteitä jonkin verran. Lopussa
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänpuu Näytä viesti
Haluaisin tosiaan vaihtaroida näihin kahteen asiaan. Katso energioitani, mitä saat niihin sekä rakkauteen. Olen sinkku, vihreäsilmäinen, urheilullinen nainen.

Oikea mies erottuu siis tuttavuuksien joukosta.
  Vastaa viestiin
Päiväys 15.07.12, 21:09   #4 (linkki)
Elämänpuu
(Vierailija)

vaihto

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tuulikki65 Näytä viesti
Katson intuitiolla ja oman kysymyksen laitan myös ennen katsantoa...

Olen lomalla, hieman väsynyt ajoittain yksinhuoltajuuteen ja asuntoomme...

Mitä näetasunto ja miesasioihin.olen vapaa mutta en liiku paljonkaanesim. Ravintoloissa. Nyt kyllä eilen tuli uusi miestuttsvuuv... Mitä hänestä? On ristiverikkö, urheilullinen.

QUOTE=Elämänpuu;11260083]Haluaisin tosiaan vaihtaroida näihin kahteen asiaan. Katso energioitani, mitä saat niihin sekä rakkauteen. Olen sinkku, vihreäsilmäinen, urheilullinen nainen.

[/QUOTE]

En näe että tämä mies jäisi elämääsi, jonka juuri tapasit, hän ei näy sinun tulevissa energioissa mitenkään. Väsymyksesi välittyy sellaisena päällisenä tunteena, tarkoitan sitä että tarvitset nyt vain tasapainotusta, luontoa, omaa aikaa ja rauhoittumista ja pystyt keskittymään paremmin, olet kovin rönsyilevä nyt ja keskittyminen häiriintynyt. Ravintoaineiden saantia kannattaa myös varmistaa.

Asuntoasioihin en näe mitään nopeaa muutosta, sellainen tulee jos haluat, hitaasti. ennen joulua jokin muutos mahdollinen. Miesasioiin näen toistaiseksi vain ystävyyttä, energiaasi vievät monet asiat sydämen asioilta.
  Vastaa viestiin
Päiväys 15.07.12, 21:14   #5 (linkki)
tuulikki65
(Vierailija)

kiitos

Itse asiassa eräs näkijä on nähnyt minulle aivanerioloisen miehen...hän ei antanut numeroa eli minun on vaikea soittaakaan...muut asiat todella on nyt pinnalla,pukkaa kuormittumistakin...ravintoasioissa on jotakin häiriötä ja sitä tutkitaan
Näit aika hyvin...kiitos.

En näe että tämä mies jäisi elämääsi, jonka juuri tapasit, hän ei näy sinun tulevissa energioissa mitenkään. Väsymyksesi välittyy sellaisena päällisenä tunteena, tarkoitan sitä että tarvitset nyt vain tasapainotusta, luontoa, omaa aikaa ja rauhoittumista ja pystyt keskittymään paremmin, olet kovin rönsyilevä nyt ja keskittyminen häiriintynyt. Ravintoaineiden saantia kannattaa myös varmistaa.

Asuntoasioihin en näe mitään nopeaa muutosta, sellainen tulee jos haluat, hitaasti. ennen joulua jokin muutos mahdollinen. Miesasioiin näen toistaiseksi vain ystävyyttä, energiaasi vievät monet asiat sydämen asioilta.[/QUOTE]
  Vastaa viestiin
Päiväys 15.07.12, 21:43   #6 (linkki)
Blue eyes.
(Vierailija)

Lainaus:

Vaikutat hyvin energiseltä naiselta. Sinusta huokuu vihreää väriä, joka kertoo kasvusta sekä uuden luomisesta. Herkkyyttä, vahvaa intuitiota kuvataan myös sen omalla värityksellä, mutta hieman sisäänpäinkääntyneisyyttäkin sinusta aistin. Tämä vaikuttaa kurkkuchakraasi, joka on hieman tukkeinen sinulla. Viihdyt paljon ns. omissa maailmoissasi. Aistin myös hopeaa väriä sinusta, minkä tulkinta on minulle kohdallasi hankalaa. Joillakin raskaana olevilla on hopeaa aurassaan. Se on korkean henkisyyden väri myös. Olet hyvin vastaanottavainen uudelle elämässäsi vanhan jäädessä menneisyyteen. Rakkaudessa tuntuu olevan jotain keskeneräistä.

Minullekin voisi katsoa rakkautta ja energioita. Olen ristiverinen, sinisillä silmillä varustettu, hoikka nainen.
  Vastaa viestiin
Päiväys 15.07.12, 21:45   #7 (linkki)
Miriaz*
(Vierailija)

Lainaus:

Energioissasi nousee leikkisyyttä ja uusien tuulien puhallusta. Haluat kokeilla jotain uutta, joskus tämä tuntuu sinusta kiemurtavalta ja koska et tiedä mihin suuntaa lähtisit. Mutta energiasi rullaa edes takaisin vinhasti ja tunnustelua on ilmassa. Alat herättelee itsessäsi uusia puolia, kokeilun halua ja ennakkoluuloton meno alkaa tuntua kehossasi.
Tämä on jokin kasvun ja uuden löytämistä. Koska kokeilet paljon pieniä asioita ja jos ne tuottavat hyvää oloa, niin jatkat sitä. Ja sitten taas toisinpäin. Jätät kaiken kylmästi taakse, jos se ei tunnu hyvältä.
Tähän nousee voimakkaasti muutoksen halu. Oletko aloittanut jotain uutta tai alatko uusimaan itseäsi, mutta tälläinen energia vellyy ympärilläsi.

Rakkaudessa saan sinulle tunteen, että elämä kantaa sinua ja ohjaa sinua oikeaan suuntaan. Alat huomaa kehosi antavia viestejä ja ne ohjaa sinua elämässi nyt. Oletkuin kohtalonpyörän käsissä. Kaikki mitä eteesi tulee, on tarkoitettu ja ne kuuluvat sinun elämäsi polulle. Rakkautta sinulle tulee energioihin kyllä ja varmasti ei kauaa mene tähän, koska niin lähellä kehoasi tämä virtaa.

Minulla ketju alempana.
  Vastaa viestiin
Päiväys 15.07.12, 22:43   #8 (linkki)
ELämänpuu
(Vierailija)

vaihdot

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Blue eyes. Näytä viesti
Vaikutat hyvin energiseltä naiselta. Sinusta huokuu vihreää väriä, joka kertoo kasvusta sekä uuden luomisesta. Herkkyyttä, vahvaa intuitiota kuvataan myös sen omalla värityksellä, mutta hieman sisäänpäinkääntyneisyyttäkin sinusta aistin. Tämä vaikuttaa kurkkuchakraasi, joka on hieman tukkeinen sinulla. Viihdyt paljon ns. omissa maailmoissasi. Aistin myös hopeaa väriä sinusta, minkä tulkinta on minulle kohdallasi hankalaa. Joillakin raskaana olevilla on hopeaa aurassaan. Se on korkean henkisyyden väri myös. Olet hyvin vastaanottavainen uudelle elämässäsi vanhan jäädessä menneisyyteen. Rakkaudessa tuntuu olevan jotain keskeneräistä.

Minullekin voisi katsoa rakkautta ja energioita. Olen ristiverinen, sinisillä silmillä varustettu, hoikka nainen.

Kiitos mielenkiintoisesta katsannosta. Ainoastaan viimeisestä lauseesta en saa mitenkään kiinni :). Aistin sinussa paljon kaipuuta. Kaipaus silmissäsi katsot usein jonnekkin, kun luulet ettei kukaan näe. En osaa sanoa mikä on se mitä kaipaat, mutta sinä tiedät sen. Saan sinusta pehmeitä tummanpuhuvia energioita. TUmmanpuhuvilla en tarkoita negatiivista vaikka puhdistettavia asioita onkin. Sinua kiehtoo sellainen mystiikka ja yö, romanttinen sielu olet. Siksi ehkä vaikeutta löytää miestä joka olisi sinun makuusi koska et tyydy kompromisseihin. Erityisen sielun tapaat jo aika piankin, puolen-vuoden sisään sanoisin.
  Vastaa viestiin
Päiväys 16.07.12, 11:48   #9 (linkki)
Elämämpuu
(Vierailija)

vaihtoja

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ELämänpuu Näytä viesti
Kiitos mielenkiintoisesta katsannosta. Ainoastaan viimeisestä lauseesta en saa mitenkään kiinni :). Aistin sinussa paljon kaipuuta. Kaipaus silmissäsi katsot usein jonnekkin, kun luulet ettei kukaan näe. En osaa sanoa mikä on se mitä kaipaat, mutta sinä tiedät sen. Saan sinusta pehmeitä tummanpuhuvia energioita. TUmmanpuhuvilla en tarkoita negatiivista vaikka puhdistettavia asioita onkin. Sinua kiehtoo sellainen mystiikka ja yö, romanttinen sielu olet. Siksi ehkä vaikeutta löytää miestä joka olisi sinun makuusi koska et tyydy kompromisseihin. Erityisen sielun tapaat jo aika piankin, puolen-vuoden sisään sanoisin.

Vaihdan vielä jos on halukkaita!
  Vastaa viestiin
Päiväys 16.07.12, 15:55   #10 (linkki)
Blue eyes.
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ELämänpuu Näytä viesti

Kiitän :)
  Vastaa viestiin