Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Ihmissuhteet > Uusia ystäviä?
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
16.07.12, 22:37   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 07/2012
Ystäviä Oulusta?

Omaa laumaa etsimässä... :)

On tullut muutamaan kertaan ystäväni kanssa juteltua, että mistä löytää omanlaisia ihmisiä? Kun käy tosi harvoin baareissa tai ei ole himoshoppaaja tai on vähän ujohko, niin on vaikea löytää uusia ystäviä tai löytää ihmisiä, jotka ovat samalla aaltopituudella kuin itse.

Olen 33 vuotias nainen ja tykkään kokeilla uusia harrastuksia, vaikken ole mikään himoliikkuja tai urheilullinen tyyppi. Ihan vain mielenkiinnon vuoksi jotain asiaa kohtaan ja myös voittaakseni omaa ujouttani. :) Olisi mukavaa, jos löytäisin sellaisia ystäviä, joiden kanssa voisi käydä kävelyllä, jutella, pyöräillä, nauttia luonnosta, käydä kenties melomassa, joogaamassa, heittämässä frisbeetä, elokuvissa, syömässä, kuuntelemassa livemusiikkia torilla jäätelön kera jne. Tykkään eläimistä ja pari koiraakin minulla on ollut, mutta tällä hetkellä ei ole kukaan viemässä lenkille. :) En ole kovin kiinnostunut shoppailusta, auringonotosta, bilettämisestä, tupakoinnista, vaan nautin enempi luonnosta, eläimistä, elokuvista, askartelusta. Tykkään ilmoista, kun ei ole kauhean kuuma vaan sopivan lämmin, nautin siis viileämmistä kesäilmoista, vaikka uimiseen lämmin sää taitaa olla parempi. :) Erityisesti sydäntä lähellä ovat Islannin upeat maisemat, Norjan vuoristot ja yleensä kaikki hienot maisemat. TV:stä tulee seurattua mm. Greyn anatomia, Chuck, Unelmien poikamies, Criminal minds, Täydelliset naiset, Kadonneen jäljillä, Mentalist, Vedetään hatusta... Frendit ja Hyvät ja huonot uutiset naurattaa. :)

Laita mailia, jos tunnistit kenties itseäsi ja tahtoisit ystävän, jonka kanssa voisi jutella ja liikkua: jellonabox@yahoo.com
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku