Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Muotifriikit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
20.08.12, 15:12   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 01/2012
Sijainti: Helsinki
Iphone 4s

Onko Iphone 4s hyvä puhelin? Itse olen miettinyt ostamista. Kaipaisin tietoa!
  Vastaa viestiin
20.08.12, 18:23   #2 (linkki)
Appletar
(Vierailija)

Minulla on sellainen, koska pidän muutenkin Applen tuotteista eli kotoa löytyy tämä MacBook Pro, isoruutuinen iMac, uusin iPad2 ja kolme erilaista iPodia :-D Näitä voi helposti synkata keskenään kun laitteet samaa merkkiä. Kaikki ovat mielestäni helppoja käyttää, hyvin loogisia vieläpä.
  Vastaa viestiin
31.08.12, 13:54   #3 (linkki)
voosh
(Vierailija)

Mistä löytyisi tyylikkäitä ip4 suojuksia? Laadukas esim limenvihreä nahkakotelo olisi haussa.
  Vastaa viestiin
08.09.12, 18:34   #4 (linkki)

Rekisteröitynyt: 05/2012
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja voosh Näytä viesti
Mistä löytyisi tyylikkäitä ip4 suojuksia? Laadukas esim limenvihreä nahkakotelo olisi haussa.

Minä tilasin omani Stylestore.fi verkkokaupasta. Myyvät todella kauniita kännykkäkoteloita ja muitakin nahkatuotteita. Limenvihreää ei ollut, mutta muita kyllä.

Olen käyttänyt omaani nyt 3 kk ja olen ollut todella tyytyväinen. Koteloon mahtuu baarikeikalla myös pari korttia ja seteleitä, joten se on monikäyttöinen ja ennen kaikkea kaunis.
  Vastaa viestiin
08.09.12, 21:27   #5 (linkki)
Swarovskinalle
(Vierailija)

Miten olisi tällainen swarowskikristalleilla kuorrutettu nalle-iPhone?
Maksaa varmaan maltaita! Tehty joillekin rikkaiden pennuille, eli mini-parishiltoneille varmaan?

Vastaa viestiin
09.09.12, 20:19   #6 (linkki)
voosh
(Vierailija)

^no huh. Pradan nettikaupasta löytyisi sopiva suojus, tosin hinta aika suolainen..
  Vastaa viestiin
09.09.12, 21:06   #7 (linkki)
Hanna
(Vierailija)

Lastu on uutta oululaista osaamista, puukuoret iPhoneen. Lastucase - Lastu - Real Wooden iPhone Skin - samalla voit kirjoituttaa puhelimeesi mitä haluat. : )
  Vastaa viestiin
09.09.12, 22:34   #8 (linkki)
Tää
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VVVEE Näytä viesti
Onko Iphone 4s hyvä puhelin? Itse olen miettinyt ostamista. Kaipaisin tietoa!
Tää on kai mainos ja loput tässä ketjussa olevat kirjoitukset?
  Vastaa viestiin
09.09.12, 22:39   #9 (linkki)
Tyytyväinen käyttäjä
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tää Näytä viesti
Tää on kai mainos ja loput tässä ketjussa olevat kirjoitukset?

Tuskinpa on, sen verran hyvä, monipuolinen ja laadukas kalikka kuitenkin kyseessä.

Ei tulisi mieleenkään enää ostaa nokialaista, jotka sekoaa, sammuilee, äänet katoaa, muistit menee ja kaikkea muuta mahdollista niin että hermot on meinannut palaa. Sitten ostin Samsungin joka oli myös hyvä, mutta iPhone on ollut paras, omani on puoli vuotta vanha. Siihen saa vaikka mitä applikaatioitakin.
  Vastaa viestiin
10.09.12, 17:18   #10 (linkki)
fäshiöön
(Vierailija)

mitä hyviä muoti/tyyli appseja olette ladanneet iphoneen? Itselläni käytössä on style.comin ja ralph laurenin sovellukset.

Useimilla designereilla on makeita ip suojuksia mutta Suomessa ne on aika huonosti saatavilla.
  Vastaa viestiin

12.09.12, 08:35   #11 (linkki)
Hanna
(Vierailija)

Laadukas nahkakotelo löytyy Mulberryltä. Hankin juuri itselleni. Postikuluineen hinta on 99 euroa, mikä kai ei ole paha hinta, kun tuote kestää, kestää ja kestää hyvänä. Värejä klassisten lisäksi esim. liila.

Mulberry - Luxury English Fashion
  Vastaa viestiin
12.09.12, 22:49   #12 (linkki)

Rekisteröitynyt: 05/2012
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hanna Näytä viesti
Laadukas nahkakotelo löytyy Mulberryltä. Hankin juuri itselleni. Postikuluineen hinta on 99 euroa, mikä kai ei ole paha hinta, kun tuote kestää, kestää ja kestää hyvänä. Värejä klassisten lisäksi esim. liila.

Mulberry - Luxury English Fashion

Nämä ovat kyllä myös kauniita ja yksinkertaisia.
:)
  Vastaa viestiin
20.09.12, 17:04   #13 (linkki)
aiphöön
(Vierailija)

luxus suojuksia joka lähtöön:

Luxury iPhone Cases - Jimmy Choo ? Trent in Champagne - Slideshow from PCMag.com

mut kun puhelin vaihtuu niin jää tuo suojuskin vanhaksi?
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku