|
02.08.12, 20:46
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | 2 vaihtoa
Vaihdan 2 pitkästä aikaa. Katsotko rakkaustoiveisiin sinkkuna elävälle ja olevalle. Vaaleanpuoleinen, n. 30 v nainen oon. Laittaisitko myös taustoitusta kysymyksellesi.
| |
| |
02.08.12, 20:48
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Anya. Vaihdan 2 pitkästä aikaa. Katsotko rakkaustoiveisiin sinkkuna elävälle ja olevalle. Vaaleanpuoleinen, n. 30 v nainen oon. Laittaisitko myös taustoitusta kysymyksellesi. |
rupean katsomaan.
| |
| |
02.08.12, 20:55
|
#3 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Anya. Vaihdan 2 pitkästä aikaa. Katsotko rakkaustoiveisiin sinkkuna elävälle ja olevalle. Vaaleanpuoleinen, n. 30 v nainen oon. Laittaisitko myös taustoitusta kysymyksellesi. |
Vaaleanruskea hiuksisen miehen saan, pitkä mies, about 185-195, n. 40-45 v. Ikää vaikeampi arvioisa. Onkohan oma yritys, lattiaa näytetään ja pakettiautoa. Eli olisko parkettien laittaja tms? Välillä vähän jääräpää :) talvea olis kun suhdetta tehdään :)
Minulla ketju, kurkkaatkos sinne :)
| |
| |
02.08.12, 20:57
|
#4 (linkki)
Edessäsi odottaa kaunis jalokivi, se säihkyy ja sädehtii kilvan kanssasi. Aivan upea diilis tässä on, kaksi ihmistä resonoi samalla taajuudella saaden toisensa loistamaan ja säteilemään. Mies on älykäs, sivistynyt sielultaan ja komeanakin tässä näytetään hänet. Henkinen ihminen, vaikka ei sitä itse tiedosta. Ajoitusta varmasti haluaisit tietää... ei ennen joulua vielä ole elämässäsi mutta kesällä rakkaus roihuaa.
Minäkin sinkkuilen, eronnut olen. Kaksi miestä, toinen älykkö ja rationaalinen, toinen taiteellinen, uusi tuttu. Olisiko kummastakaan minulle mieheksi, elämänkumppaniksi? Kaipaan aikatavalla ihmissuhdetta.
| |
| |
02.08.12, 21:51
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kiitokset teille, vastaan tunnin sisään.
| |
| |
02.08.12, 22:10
|
#6 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja simply feelings Edessäsi odottaa kaunis jalokivi, se säihkyy ja sädehtii kilvan kanssasi. Aivan upea diilis tässä on, kaksi ihmistä resonoi samalla taajuudella saaden toisensa loistamaan ja säteilemään. Mies on älykäs, sivistynyt sielultaan ja komeanakin tässä näytetään hänet. Henkinen ihminen, vaikka ei sitä itse tiedosta. Ajoitusta varmasti haluaisit tietää... ei ennen joulua vielä ole elämässäsi mutta kesällä rakkaus roihuaa.
Minäkin sinkkuilen, eronnut olen. Kaksi miestä, toinen älykkö ja rationaalinen, toinen taiteellinen, uusi tuttu. Olisiko kummastakaan minulle mieheksi, elämänkumppaniksi? Kaipaan aikatavalla ihmissuhdetta. |
Hei ja kiitos vast.
Lähimmäksi sinua nousee seuraavan tyylinen mies (en os. sanoa, onko jompikumpi kertomistasi): Vaalea, hiuksissa taitaa olla kihartavaa. Pitkä, rotevahko ja rennon oloinen. Ottaa asiat ns. lunkisti, ns. vapaa sielu, mutta tuntee silti vastuunsa ja osaa kiinnittyä sopivaan ihmiseen ja parisuhteeseen. Tässä näkyy isohko "lasinen" rakennus, joka saattaa viitata tapaamispaikkaan. Aikaa ei tule esiin, mutta en tähän kovin kauaa sanoisi menevän, max. 9 kk. Tämä tulee siis intuitiolla.
| |
| |
02.08.12, 22:20
|
#7 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Anya. Hei ja kiitos vast.
Lähimmäksi sinua nousee seuraavan tyylinen mies (en os. sanoa, onko jompikumpi kertomistasi): Vaalea, hiuksissa taitaa olla kihartavaa. Pitkä, rotevahko ja rennon oloinen. Ottaa asiat ns. lunkisti, ns. vapaa sielu, mutta tuntee silti vastuunsa ja osaa kiinnittyä sopivaan ihmiseen ja parisuhteeseen. Tässä näkyy isohko "lasinen" rakennus, joka saattaa viitata tapaamispaikkaan. Aikaa ei tule esiin, mutta en tähän kovin kauaa sanoisi menevän, max. 9 kk. Tämä tulee siis intuitiolla. |
kiitos. Ei kumpikaan miehistä ole kuvailemasi kaltainen....
| |
| | | | |