Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
02.08.12, 22:31   #1 (linkki)
tietämätön
(Vierailija)

Kysymys

minua kun täällä on moni näkijäksi "haukkunut" niin mikä on minun "välineeni" näkemiseen? En osaa vielä "nähdä" enkä tiedä miten, haluaisin kyllä jo sirtyä asiassa eteenpäin..osaako joku neuvoa?
  Vastaa viestiin
03.08.12, 01:48   #2 (linkki)
rainbowdrop
(Vierailija)

Ensinnä näytetään terävää miekkaa huiskimassa, tulkitsen sen varoitukseksi sanojen kanssa. Näkeminen on lahja, mutta sen mukana tulee myös vastuu. Jokaiselle ei voi sanoa kaikkea ihan miten vaan.

Kortit. Niillä pääset alkuun, ei ole mun asiani millaiset kortit valitset kuulemma, luota intuitioosi. Myöhemmin sulle aukeaa muitakin konsteja, mutta ne ei vielä ole ajankohtaisia vaan aloittele niillä korteilla :)
  Vastaa viestiin
03.08.12, 07:36   #3 (linkki)
tietämätön
(Vierailija)

kiitos

hassu juttu,itse tykkäisin korteista,mutta minulle on sanottu etten "saisi" niittää käyttää,joten en sitten tiedä miten "kanavoisin":/
  Vastaa viestiin
03.08.12, 09:57   #4 (linkki)
rainbowdrop
(Vierailija)

En tiedä kuka on sanonut ja miksi, mutta mä en ymmärrä mitä haittaa niistä voi olla. Lisäksi luota hyvä ihminen omaan intuitioosi. Näkeminen kun perustuu enempivähempi intuitiolle, koen että siihen luottaminen on vähän niinkuin kaiken a ja o näkemiseen liittyvissä jutuissa. jos oma intuitiosi kehottaa käyttämään kortteja, niin... ;)
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku