Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Liikunta ja terveys > Klinikalla
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
30.06.12, 19:41   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2012
Korvassa soi, tinnitus?

Kaksi päivää sitten nukkumaan mennessä huomasin että vasemmassa korvassa soi kimeästi, joskin melko vaimeasti. Muutama viikko sitten mulla oli sama korva aika kipeä, parantui kumminkin nopeasti. Nyt kuitenkin ihan ilman syytä puhkesi tuo "tinnitus". Millekään koville äänille en ole altistunut, enkä muutakaan keksi miksi tuo olisi tullut. Kipukin oli viikkojen takaista. Onhan tämä ohimenevää, onhan?
  Vastaa viestiin
01.07.12, 09:44   #2 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2012
Sen verran lisäilen, että takana monta sataa kilometriä autossa lähipäivinä, olen kuullut että kipeä niska voi sen myös aiheuttaa. Eilen niskahieronnan jälkeen tinnitus siirtyi vasemmasta korvasta oikeaan.
  Vastaa viestiin
01.07.12, 11:12   #3 (linkki)
fxgch
(Vierailija)

Tinnitukselle voi tosiaan olla monia syitä, joten vielä ei ehkä kannata huolestua.

sinuna ottaisin yhteyttä hierojaan ja kysyisin mitä kannattaisi tehdä - varsinkin kun tinnutisu lakkasi toisest korvasta hieronnan jälkeen (ehkäpä toinen hierontakerta saa loputkin jännitteet häviämään)

-Minulla oli jatkuvaa huminaa toisessa korvassa ja korvalääkärikin tutki - ei mitään syytä. koska se ei ollut häiritsevää, asia jätettiin toistaiseksi siihen. Jossain vaiheessa hammaslääkäri pongasi liian rasittuneen purentaelimistön kun kävin valittamassa hänelle, että aina vaan hampaat tutnuvat puutuneilta ja passitti fysioterapiaan. Sielle matkalle sitten humina jäi, kun korjattiin kaikki pikkuviat kehosta.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku