Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PV <3 Tässä ei todellakaan pitänyt käydä näin. olen ihastunut ja näin pian. En ymmärrä itseäni ja miksi näin tapahtui. Toki olen elänyt rakkaudettomassa suhteessa hyvin kauan ja nyt kun se on lopussa. Huh. Olenko vain niin rakkauden tarpeessa vai onko tässä jotain pohjaa? Tämä vaaleahko mies tässä, hiukka vanhempi.
Sulle katson viimeistään aamulla. Riippuen tieten kuinka nopiaan tulee vaihtoja. |
Uusi alku ja uusi elämä odottaa sinua. Ihmiset, asiat ja tapahtumat on tuoneet muutoksen tähän sinun hetkeesi. Tämä tarkoittaa sitä, että tiedät sisäisestikin muutoksen tulleen ja selvää on se, että mennyt jää taakse. On uusi ihana polku edessäsi. Tähän nousee mies ja nainen. Lapsikin tässä näkyy.En saa tietoo onko sinun vai miehen(vaiko tuleva). Mutta tähän kuvaan nousee siis myös lapsi.
Tähän nousee hymyä paljon. Uusi asuinsijakin on kuvassasi tai sinulla suunnitteilla. Olet valmis täysin tähän pyörrytykseen. Tunnet pitkästä aikaa olevasi elossa.
Joitain menneitä asioita käsittelet ja ne jätät taaksesi. Tämä vie ehkä hiukan voimia sinulta, mutta onneksi on tämä polku antamassa sinulle sitä tarmoa ja energiaa =) Oikein ihanat tunnelmat nousee.
Mitä tähän oikeastaan sanoa? Ilo, täyttymys ja rakkaussuhde. Se sinulle annetaan sateenkaaren kerä. Tähän tulee kaikki ihanuudet: nauru,leikkisyys,huumori ja sinun keveä energia. Hyvää suhdetta sinulle tässä näytetään ja annetaan.
Nauti perhosista, niitä saat lisää ja lisää tästä miehestä :)
Katsotko minun ketjuani alempana?