|
02.08.12, 21:58
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | vaihdan kunnes ilmoitan
Vaalea nainen vihreillä silmillä täällä kyselee yleiskatsantoa. Elämässä tuulinen kohta. Mitä sinulle siis yleisesti annettaan, kotiin, rakkauteen, työhön, vai nouseeko johonkin muuhun jotain?
Sulle?
| |
| |
02.08.12, 22:31
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Anna Karenina Vaalea nainen vihreillä silmillä täällä kyselee yleiskatsantoa. Elämässä tuulinen kohta. Mitä sinulle siis yleisesti annettaan, kotiin, rakkauteen, työhön, vai nouseeko johonkin muuhun jotain?
Sulle? | Olet tilanteessa, jossa haluaisit jättää kaiken taaksesi, muuttaa joko Etelänavalle tai Australiaan. Mutta nähtävästi joudut nyt kuitenkin käymään tämänkin elämän vaiheen läpi. Tässä on vielä kaikenmoista selviteltävää. Muutoksia tulee; asunto vaihtuu, työ vaihtuu, rakkaudessakin käyt jonkinmoista taistelua, et ihan varma ole mitä haluat. Ajoissa olen huono, joten näihin muutoksiin menee noin 2 vuotta eli ei ne kovin nopsasti käy. Omassa sisimmässäkin käyt tutkiskelua, mitä haluan, minne menen. Mennytkin tulee esiin jollain tavoin. Mutta aika pian löydät sen oman tiesi ja saat sisimmästäsi tiedon, miten toimia, mitä valintoja pitää tehdä jne. Keväällä on jo hyvin selkeät suunnitelmat mitä aiot tehdä ja miten. Sinusta kehkeytyy vielä sitkeä sissi, jota ei pysäytä mikään.
Olen muutosten keskellä ja tuntuu vähän pelottavalta; lapset jo repivät itseään irti kodistaan, vanhemmat sairastelevat,rahaakaan ei ole liiemmälti, oma terveys ei ole paras mahdollinen, uusi työ odottaa. Ja yksin tietysti joudun nämä asiat kohtaamaan, nimittäin rakkautta ei ole ollut vuosiin. Olen aika paljon antanut muille saamatta itse mitään. Miten näet tulevan syksyn, kuinka jaksa? Onko rakkautta? Mistä kerään voimia? Tai jos sinulle erityisesti nousee jotain niin kerro. Kiitän.
| |
| |
02.08.12, 22:44
|
#3 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja mata hari Olet tilanteessa, jossa haluaisit jättää kaiken taaksesi, muuttaa joko Etelänavalle tai Australiaan. Mutta nähtävästi joudut nyt kuitenkin käymään tämänkin elämän vaiheen läpi. Tässä on vielä kaikenmoista selviteltävää. Muutoksia tulee; asunto vaihtuu, työ vaihtuu, rakkaudessakin käyt jonkinmoista taistelua, et ihan varma ole mitä haluat. Ajoissa olen huono, joten näihin muutoksiin menee noin 2 vuotta eli ei ne kovin nopsasti käy. Omassa sisimmässäkin käyt tutkiskelua, mitä haluan, minne menen. Mennytkin tulee esiin jollain tavoin. Mutta aika pian löydät sen oman tiesi ja saat sisimmästäsi tiedon, miten toimia, mitä valintoja pitää tehdä jne. Keväällä on jo hyvin selkeät suunnitelmat mitä aiot tehdä ja miten. Sinusta kehkeytyy vielä sitkeä sissi, jota ei pysäytä mikään.
Olen muutosten keskellä ja tuntuu vähän pelottavalta; lapset jo repivät itseään irti kodistaan, vanhemmat sairastelevat,rahaakaan ei ole liiemmälti, oma terveys ei ole paras mahdollinen, uusi työ odottaa. Ja yksin tietysti joudun nämä asiat kohtaamaan, nimittäin rakkautta ei ole ollut vuosiin. Olen aika paljon antanut muille saamatta itse mitään. Miten näet tulevan syksyn, kuinka jaksa? Onko rakkautta? Mistä kerään voimia? Tai jos sinulle erityisesti nousee jotain niin kerro. Kiitän. |
Kiitos todella osuvasta vaihdosta!
Sinulla ja perheelläsi on omat suojelijat ympärillä. Auttavat ja järjestävät, helpottavat tietäsi. Pieniä iloja, joista ammennat voimia. Jonkun rauhoittumiskeinon myös löydät, olisiko kirjoittaminen kun sitä näen sinun tässä tekevän. Lasten lähteminen raastaa ja vie energiaa, järjestelyä. Mutta lapset pärjäävät ja itsenäistyvät, lähtö antaa sinulle mahdollisuuden omiin asioihin ja "itsekkyyteen". Jokin ajattelun ja henkistymisen kausi alkaa siitä. Käyt paljon ajatuksia läpi. Uusi harrastuskin astuu sitä kautta elämääsi. Nimenomaan sen kautta elämääsi astuu mieskin. Olet n. Vuoden päivät elänyt omaa elämää kun löytyy yllättäen ihana mies, joka tuo elämääsi sitä iloa mitä olet naisena kauan kaivannut :)
| |
| |
02.08.12, 22:54
|
#4 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Anna Karenina Vaalea nainen vihreillä silmillä täällä kyselee yleiskatsantoa. Elämässä tuulinen kohta. Mitä sinulle siis yleisesti annettaan, kotiin, rakkauteen, työhön, vai nouseeko johonkin muuhun jotain?
Sulle? | Tuulista tuntuu tosiaan. Työ nousee jotenkin ensin, muutoksia luvassa. Muuttuu jollakin tavoin vastuullisemmaksi ja tärkeämpään rooliin elämässäsi. Menneisyydessä jotakin selvitettävää, olisiko tämä jokin vanha suhde, jota pitää vielä puida? Jatkossa elämässäsi on paljon rakkautta. Tämän tuen avulla pystyt toteuttamaan myös unelmiasi.
Minulle saatko jotakin näkymää tähän. Äitini kuoli hiljattain ja nyt en pääse oikein eteenpäin muun elämäni kanssa, pelkään että masennun tästä. Emme olleet tekemisissä pitkään aikaan ja syyllisyys kalvaa. Saatko näkymää, miten ja tai minkä avulla selviän ja tuleeko jotakin tunnetta tuosta, miksi hän ei halunnut minuun pitää yhteyttä?
Kiitos!
| |
| |
02.08.12, 23:15
|
#5 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Janina-- Tuulista tuntuu tosiaan. Työ nousee jotenkin ensin, muutoksia luvassa. Muuttuu jollakin tavoin vastuullisemmaksi ja tärkeämpään rooliin elämässäsi. Menneisyydessä jotakin selvitettävää, olisiko tämä jokin vanha suhde, jota pitää vielä puida? Jatkossa elämässäsi on paljon rakkautta. Tämän tuen avulla pystyt toteuttamaan myös unelmiasi.
Minulle saatko jotakin näkymää tähän. Äitini kuoli hiljattain ja nyt en pääse oikein eteenpäin muun elämäni kanssa, pelkään että masennun tästä. Emme olleet tekemisissä pitkään aikaan ja syyllisyys kalvaa. Saatko näkymää, miten ja tai minkä avulla selviän ja tuleeko jotakin tunnetta tuosta, miksi hän ei halunnut minuun pitää yhteyttä?
Kiitos! |
Kiitos! Voisko menneen suhde liittyä vaaleahkoon hoikkaan mieheen? Muutokset kuulostavat hyvältä, niitä tarvitsen.
Älä kanna syyllisyyttä, et ole tehnyt mitään väärää. Kaikki, mitä välillänne on ollut ja sanat jotka ovat jääneet sanomatta ovat tulleet ymmärretyiksi. Äitisi olisi halunnut sinulle soittaa,mutta kuin ei olisi halunnut häiritä tai pelkäsi jotain tyrmäystä. Mielestäni ei ole vielä siirtynyt eteenpäin, kuin rauhaton sielu olisi ja haluaa ensin varmistaa jotakin. Itseäni helpotti oman isäni kuoleman jälkeen hänen kuvalleen puhuminen. Otin valokuvan ja puhuin ääneen sille ja kerroin, miltä minusta tuntuu ja asiat joista olen pahoillani. Meillä oli aika tuulinen suhde. Se helpotti minua. Kokeileppa jos auttaisi sinuakin.
Kun oivallat, että kaikki on annettu anteeksi ja kuolema on puhdistanut välinne ymmärryksen kautta, on taas helpompi mennä eteenpäin.
| |
| |
02.08.12, 23:21
|
#6 (linkki)
Sulle? | Lähetän ensimmäisenä sinulle energialähetyksen, otathan sen vastaan?
Energiakenttäsi on hieman hajanainen nyt johtuen elämän sekavasta tilanteesta.
Lähelläsi on nainen, joka haluaa sinua auttaa, ota vastaan hänen avuntarjous. Tällä ihmisellä on paljon elämänviisautta ja hän tukee sinua kovasti.
Mene metsään, luontoon, sieltä saat voimaa itsellesi. Halaile puita! Puut ja niiden energia antaa sinulle voimia. Metsässä ja luonnosta saat voimaa tulevaan syksyyn.
Raha-asoissa sinua kehoitetaan säästäväisyytee nyt tulevan varalle.
Vaalea mies tässä näkyy. Hieman ujo, mutta ihana tyyppi. Älä hänestä luovu. Tämä mies nykyisyydessä on jäämässä taaksepäin pikkuhiljaa. Et hänestä haluaisi luopua, mutta parempi, että jätät hänet elämästäsi kokonaan.
Joku lapsi on myös lähipiirissä ja häntä näytetään ilonaiheena elämässä. Ei välttämättä sinun oma lapsi. Tällä lapsellä on paljon elämänviisautta.
Mitä syksy tuo työn suhteen minulle?
| |
| |
03.08.12, 00:30
|
#7 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Anna Karenina Kiitos! Voisko menneen suhde liittyä vaaleahkoon hoikkaan mieheen? Muutokset kuulostavat hyvältä, niitä tarvitsen.
Älä kanna syyllisyyttä, et ole tehnyt mitään väärää. Kaikki, mitä välillänne on ollut ja sanat jotka ovat jääneet sanomatta ovat tulleet ymmärretyiksi. Äitisi olisi halunnut sinulle soittaa,mutta kuin ei olisi halunnut häiritä tai pelkäsi jotain tyrmäystä. Mielestäni ei ole vielä siirtynyt eteenpäin, kuin rauhaton sielu olisi ja haluaa ensin varmistaa jotakin. Itseäni helpotti oman isäni kuoleman jälkeen hänen kuvalleen puhuminen. Otin valokuvan ja puhuin ääneen sille ja kerroin, miltä minusta tuntuu ja asiat joista olen pahoillani. Meillä oli aika tuulinen suhde. Se helpotti minua. Kokeileppa jos auttaisi sinuakin.
Kun oivallat, että kaikki on annettu anteeksi ja kuolema on puhdistanut välinne ymmärryksen kautta, on taas helpompi mennä eteenpäin. |
Kiitos sinulle. Kyllä tuo vaaleahko mies vaikuttaa juuri siltä suhteelta, josta kysymys!
Saatko tuntumaa, että mitähän äitini haluaa vielä varmistaa? Voinko siinä jotenkin auttaa? Rauhaton sielu hän on varmasti, elämä ei ole hänelle ollut helppoa oikein missään vaiheessa.
| |
| |
03.08.12, 01:09
|
#8 (linkki)
Sulle? |
Ilmeisesti vaihdat vielä, kun et ole muuta ilmoitellut :)
Kotiin tulossa muutosta, yleensä sanotaan että uusi ovi aukeaa, nyt näytettiin vanhaa aukeavaa ovea. En tiedä mitä tarkoitti, mutta tämän myötä vaaleat ja "helpot" energiat tummenemassa nyt joksikin aikaa, muutosvaihe taitaa olla melko raskas.
Selkeä tunne raskaana olemisesta tuli, voi tietty tarkoittaa muutakin uutta alkua, mutta intuitio väittää että vauva olisi tuloillaan. Ajankohtaa en osaa sanoa mutta en usko että vuosien päähän kuitenkaan vaan kuukausien ennemmin. Tunteiden voimakasta räiskyntää ja aallokkoa, mutta se menee onneksi ohi :) Saatat miettiä perusteellisesti, haluatko lapsen ja tähän suuntaan tulee tukea.
Sinulle halutaan näyttää alkavaa auringonnousua, viestinä muistutus siitä että pimeintä on aina juuri ennen kuin aurinko nousee. Keep on girl :) Kun aurinko pääsee nousemaan, paistaa se sinne sun elämääsi oikein kauniisti ja lämpöisesti.
Josko mulle perhetilanteeseen katsoisit ihan mitä annetaan? Erityisesti yleistilannetta ja mahdollisia muutoksia vaikutuksineen :)
| |
| |
03.08.12, 10:51
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kiitos yöllä tulleista viesteistä. Jatketaan taas illalla.
| |
| |
03.08.12, 11:29
|
#10 (linkki)
Sulle? | Tässä on hämmennystä, pelkoa petoksesta, naisen ja miehen habitus, sinulle rakas mies ja tummempi ristiverinen nainen. Kuitenkin tämä on lyhyt episodi ja petoksen uhka jää taa.
Onko tämä vahva nainen jonka esimerkkiä ajattelet noudattaa äitisi vai mummosi, vahvoja päätöksiä rakkaudessa.
Ajatuksissasi nyt pahaamieltä, mustasukkaisuuttakun ihan masennustakin vilautellaan. Pidä pintasi.
Toivot muutosta ja jos sitä ei tule eroakin. Tärkeistä asioista haluaisit puhua selkeästi.
Ristiriita tilanne jää taakse.
Tässä on saavuttamista ihan kuin joku tutkinto, onnistumista työssä, mukavaa ystävä seuraa.
Paljon vanhaa jää taa ja paljon uutta tulee tilalle, yhteisöllisyyttä ja mies joka antaa elämääsi iloja.
Oikea suunta myös miehellä. Sopimuksia ja suunnitelmia, uutta todella alkaa ja kotona kaikki hyvin.
Tuulet tyyntyvät ja aurinko paistaa. Kumppanuus kukoistaa.
Olen kanssa tuulien riepoteltavana mutta tumma ja ruskeasilmäinen.
| |
| |
03.08.12, 22:24
|
#11 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Maaruskainen Lähetän ensimmäisenä sinulle energialähetyksen, otathan sen vastaan?
Energiakenttäsi on hieman hajanainen nyt johtuen elämän sekavasta tilanteesta.
Lähelläsi on nainen, joka haluaa sinua auttaa, ota vastaan hänen avuntarjous. Tällä ihmisellä on paljon elämänviisautta ja hän tukee sinua kovasti.
Mene metsään, luontoon, sieltä saat voimaa itsellesi. Halaile puita! Puut ja niiden energia antaa sinulle voimia. Metsässä ja luonnosta saat voimaa tulevaan syksyyn.
Raha-asoissa sinua kehoitetaan säästäväisyytee nyt tulevan varalle.
Vaalea mies tässä näkyy. Hieman ujo, mutta ihana tyyppi. Älä hänestä luovu. Tämä mies nykyisyydessä on jäämässä taaksepäin pikkuhiljaa. Et hänestä haluaisi luopua, mutta parempi, että jätät hänet elämästäsi kokonaan.
Joku lapsi on myös lähipiirissä ja häntä näytetään ilonaiheena elämässä. Ei välttämättä sinun oma lapsi. Tällä lapsellä on paljon elämänviisautta.
Mitä syksy tuo työn suhteen minulle? |
Kiitos! Tuo lapsi on varmasti sisareni kohta syntyvä lapsi. Vaaleaa ujoa miestä en ainakaan vielä tunnista. Kiitokset myös energialähetyksestä.
Sinulle syksyyn nousee kiirettä, toimintaa ja energioiden liikkumista. Allekirjoittamassa papereita sinut näen, tarkkaan niitä tutkaillen. Ruskea hiuksinen mieskin tähän nousee, hän purkaa jotakin sydämeltään. En saa kiinni mitä teet työksesi,mutta näyt tässä siististi pukeutuneena. Myöhemmin syksyllä kehoitetaan seuraamaan omaa sydäntä ennemmin kuin menemään kuten muut uskovat parhaaksi. Tavallaan tilanne, jossa olosuhteet puoltaisivat tiettyä päätöstä vaikka sydän sanoo muuta. Tässä olisi tärkeää seurata omaa tietä, ei muiden.
| |
| |
03.08.12, 22:33
|
#12 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Janina-- Kiitos sinulle. Kyllä tuo vaaleahko mies vaikuttaa juuri siltä suhteelta, josta kysymys!
Saatko tuntumaa, että mitähän äitini haluaa vielä varmistaa? Voinko siinä jotenkin auttaa? Rauhaton sielu hän on varmasti, elämä ei ole hänelle ollut helppoa oikein missään vaiheessa. |
Minusta hän potee syyllisyyttä ja katuu menneessä tehneitä päätöksiään ja ei jotenkin pääse puusta pitkälle. Hän kokee elämänsä ns. Huonona ja vaikka ei enää voi asioihin vaikuttaa, ei ole valmis menemään eteenpäin. Erityisesti suuret toiveet sinun suhteesi, ettet tee samoja virheitä vaan että kuljet eteenpäin ja pärjäät. Tähän tulee itsekunnioitus esiin, onko näin että antoi toisten jotenkin polkea häntä? Ei halua samaa sinulle vaan haluaa,että pidät leuan ylhäällä.
| |
| |
04.08.12, 00:02
|
#13 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Anna Karenina Minusta hän potee syyllisyyttä ja katuu menneessä tehneitä päätöksiään ja ei jotenkin pääse puusta pitkälle. Hän kokee elämänsä ns. Huonona ja vaikka ei enää voi asioihin vaikuttaa, ei ole valmis menemään eteenpäin. Erityisesti suuret toiveet sinun suhteesi, ettet tee samoja virheitä vaan että kuljet eteenpäin ja pärjäät. Tähän tulee itsekunnioitus esiin, onko näin että antoi toisten jotenkin polkea häntä? Ei halua samaa sinulle vaan haluaa,että pidät leuan ylhäällä. |
Ok, uskon tähän, että syyllisyys vaivaa ja kaduttaa joidenkin päätösten suhteen. Itseänikin vaivaa erityisesti se, ettemme tavanneet/soitelleet ja uskon, että näin on myös hänen mielestään. Hänen elämänsä oli vaikeaa, mutta ei hän sitä itse aiheuttanut, vaikka tietyllä ehdottomuudellaan toki saattoi välillä lisätä vaikeuksiaan. Jos minun pärjäämisestäni on kiinni hänen eteenpäin menonsa, niin tarkoitus on kyllä tosiaan pärjätä, kuten tähänkin asti on varsin hyvin pärjätty. Pystypäin kuljetaan, kunhan tästä omasta surusta ja syyllisyyden tunnosta pääsen. Joskus aikanaan häntä varmaan myös jonkin verran poljettiin, mutta kyllä hänkin varsin vahva oli.
Kiitos sinulle ja hyvää yötä!
| |
| |
04.08.12, 11:50
|
#14 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja rainbowdrop Ilmeisesti vaihdat vielä, kun et ole muuta ilmoitellut :)
Kotiin tulossa muutosta, yleensä sanotaan että uusi ovi aukeaa, nyt näytettiin vanhaa aukeavaa ovea. En tiedä mitä tarkoitti, mutta tämän myötä vaaleat ja "helpot" energiat tummenemassa nyt joksikin aikaa, muutosvaihe taitaa olla melko raskas.
Selkeä tunne raskaana olemisesta tuli, voi tietty tarkoittaa muutakin uutta alkua, mutta intuitio väittää että vauva olisi tuloillaan. Ajankohtaa en osaa sanoa mutta en usko että vuosien päähän kuitenkaan vaan kuukausien ennemmin. Tunteiden voimakasta räiskyntää ja aallokkoa, mutta se menee onneksi ohi :) Saatat miettiä perusteellisesti, haluatko lapsen ja tähän suuntaan tulee tukea.
Sinulle halutaan näyttää alkavaa auringonnousua, viestinä muistutus siitä että pimeintä on aina juuri ennen kuin aurinko nousee. Keep on girl :) Kun aurinko pääsee nousemaan, paistaa se sinne sun elämääsi oikein kauniisti ja lämpöisesti.
Josko mulle perhetilanteeseen katsoisit ihan mitä annetaan? Erityisesti yleistilannetta ja mahdollisia muutoksia vaikutuksineen :) |
Kiitos! Voiko olla mennyttä, jota näit? Katsos kun olen käynyt jo niin syvällä kuin ihminen voi käydä. Tämän lisäksi keväällä tein raskauden keskeytyksen.
Minulle nousee mietteet kotia kohden, joku ongelma. Mietitte onko kannattavaa asua ja korjauttaa vai muuttaa? Voisiko olla hometta tms. Mies vaikuttaa väsyneeltä, kiukustuneelta asiaan ja suhtautuu asiaan enemmän tunteella, sinä ajattelet enemmän ratkaisuja. Talvelle tulee mahdolliseksi matka. Joatakin syystä äitisikin nousee tähän, joku riita. Ei hätää, selvitetyksi se saadaan. Tälläistä nousi, tarkennetaan jos tarvetta.
| |
| |
04.08.12, 12:45
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) | Minkä tason näkijä olet Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Anna Karenina Kiitos! Voiko olla mennyttä, jota näit? Katsos kun olen käynyt jo niin syvällä kuin ihminen voi käydä. Tämän lisäksi keväällä tein raskauden keskeytyksen.
Minulle nousee mietteet kotia kohden, joku ongelma. Mietitte onko kannattavaa asua ja korjauttaa vai muuttaa? Voisiko olla hometta tms. Mies vaikuttaa väsyneeltä, kiukustuneelta asiaan ja suhtautuu asiaan enemmän tunteella, sinä ajattelet enemmän ratkaisuja. Talvelle tulee mahdolliseksi matka. Joatakin syystä äitisikin nousee tähän, joku riita. Ei hätää, selvitetyksi se saadaan. Tälläistä nousi, tarkennetaan jos tarvetta. | Anna Karenina?
| |
| |
04.08.12, 13:10
|
#16 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Minkä Anna Karenina? |
Mistähän moinen kysymys? Luotan lahjaani.
| |
| |
04.08.12, 13:38
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) | Anna Karenina <3
Kokeilin mitä korteilla saisin sinulle, ja ne kertovat että sinulla olisi mahdollisuus toteuttaa jokin pitkään hellimäsi toive, mutta et oikein uskalla tehdä ratkaisevaa päätöstä. Asiassa on puolensa ja puolensa, toisaalta olisi hyvä näin ja toisaalta noin... Nousit kovin herkkänä ja myötätuntoisena ihmisenä tähän, joten voi olla, että jokin menneen murhekin painaa mielessäsi vielä, tai sitten murehdit miten päätös vaikuttaisi toisiin ihmisiin. Olisi hyvä jos et pyrkisikään tekemään päätöstä tässä ja nyt väkisin, vaan antaisit asian kypsyä mielessäsi, jos se siis on tilanteessasi mahdollista. Tässä suositellaan myös realiteettien tarkistamista, sopimusten lukemista ajatuksella ja sensellaista, en nyt tarkoita että olisit sikaa säkissä ostamassa mutta kannattaisi kuitenkin varmistaa, että pohja jolle olet astumassa, on pitävä... Uusi alku on kyllä tulossa ja ihan lupaavalta se vaikuttaa, mutta korttien perusteella kokisin ettei sen aika ole ihan nyt. Liittyykö tähän muuten joku nainen?
Tämmöistä sinulle. Kotiin ja työhön kortit mielestäni liittyivät, rakkauden aika ei taida olla vielä tai ei ainakaan ennenkuin tämä iso asia on pulkassa. Anna Karenina on muuten yksi lempikirjoistani... todellinen klassikko jonka jaksaa lukea useammankin kerran, ja aina se avautuu eri tavalla. Koti, työ ja rakkaus se minuakin mietityttävät aina vain. Tummahiuksinen ja harmaasilmäinen olen, ja haasteellinen aika on edessä tai ainakin siltä nyt tuntuu. Voimia pitäisi löytää jostakin...
| |
| |
04.08.12, 14:06
|
#18 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Anna Karenina Mistähän moinen kysymys? Luotan lahjaani. | Luotat lahjaasi, mutta se ei näy vastauksissasi. Siksi kysyn.
| |
| |
04.08.12, 14:36
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) |
No voi hmpf mun kanssani, taidan olla hiukan ruosteessa. :D Vanha ovi taisikin tarkoittaa vanhaa asiaa. Josko sallit vilkaista vähän jatkoja, jos malttaisin tällä kertaa muutakin kuin taustat ja koitan karistella suurimman ruosteet ennen kuin jatkan ;)
Tuulisuus jäänee väliaikaiseksi ja tuulista huolimatta se aurinko alkaa jo paistaa elämässäsi ihan toisella lailla kuin aikaisemmin. Luonnossa liikkuminen on hyväksi sinulle, sitä varmaan teetkin? Vahvat juuret syytä kasvattaa, muistutus vahvan maadoituksen tärkeydestä jotta tuulet ei pääse sinuun niin vaikuttamaan. Kauniista kukasta saattaa joku terälehti irrota kun varsi hetkellisesti taipuu, mutta mitenkään perustavanlaatuisesti tämä ei vaikuta. Lyhyitä puuskia tulee muutama, neljä taisi olla yhteensä ja näiden välillä vähän yllättyneen pöllähtänyt tunnelma, mutta pystyyn nouset taipumisesta huolimatta entistä vahvempana. Hieman siis vuoristorataa tiedossa, mutta erittäin paljon kevyemmissä tunnelmissa kuin tuo aiempi, siis mennyt aika. Tämä siis ihan yleisesti elämässä.
Töihin liittyen olet nyt jotenkin väsynyt ja ikään kuin puutuneessa mielentilassa (olisiko puuskien väli nyt?). Joku ovi, joka on ollut mielessäsi mutta kaukana tulee selkeästi paljon lähemmäksi, mutta älä hätiköi sen kanssa. Jos pidät liikaa kiirettä, poltat näppisi pahemman kerran mutta maltilla ja varovaisella tunnustelulla tiedät kyllä koska toimia. Anna noiden tuulenpuuskien ensin mennä :) Ehdit samalla tehdä jotain juttuja ikään kuin pois alta ja toisaalta tehdä "kotiläksyt" huolella tuota uutta juttua varten, kun odottelet että aika on oikea. Tulee tilaa uudelle jutulle kun vanhat on pois alta. Tähän liittyen näytettiin mukavaa ja ylellistä tuolia, ikään kuin valtaistuinta ja sinua varten se on, siis kun se, mikä tulee mahdolliseksi, toteutuu. Suunnitteletko yrittäjäksi ryhtymistä, että olisit sitten oman elämäsi ja työsi herra? Joka tapauksessa tämä juttu toteutuessaan vaikuttaisi koko elämääsi eikä siihen kovin paljon muuta uutta mahdu. Jos hektinen voi olla tasapainossa :D niin sellaista jaksoa eläämäsi olisi tuloillaan töiden suhteen tämän asian tiimoilta.
Tarkennusta mielellään kuulisin tuohon, homeeseen en usko näissä olosuhteissa. Voisiko kyseessä olla miehen poika, joka on alkanut puhua enemmän ja ajoittain melkoisen määrätietoisesti että haluaisi asua meillä? Tähän asiaan mieheni saattaisi suhtautua tunteella (huoltajuusoikeudenkäynnit ym olleet aika kylmää kyytiä ja tuoreessa muistissa vaikka niistä jo onkin aikaa). Äiti ja riita voisi liittyä tuohon poikaan, joko minun tai hänen äitinsä kanssa. Matkustelu ei oikein kuulu harrastuksiin, miten se näytettiin voisiko olla jotain muuta merkitystä tai jos todella on matka, niin mihin mahtaa liittyä? Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Anna Karenina Kiitos! Voiko olla mennyttä, jota näit? Katsos kun olen käynyt jo niin syvällä kuin ihminen voi käydä. Tämän lisäksi keväällä tein raskauden keskeytyksen.
Minulle nousee mietteet kotia kohden, joku ongelma. Mietitte onko kannattavaa asua ja korjauttaa vai muuttaa? Voisiko olla hometta tms. Mies vaikuttaa väsyneeltä, kiukustuneelta asiaan ja suhtautuu asiaan enemmän tunteella, sinä ajattelet enemmän ratkaisuja. Talvelle tulee mahdolliseksi matka. Joatakin syystä äitisikin nousee tähän, joku riita. Ei hätää, selvitetyksi se saadaan. Tälläistä nousi, tarkennetaan jos tarvetta. | | |
| |
05.08.12, 10:57
|
#20 (linkki)
Sulle? | Harakka täällä huttua keittää ja kyselee että vieläkö ennätät minulle katsoa
| |
| |
07.08.12, 21:04
|
#21 (linkki)
Sulle? |
ups : )
| |
| | | | |