Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset > Vaihdot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
Päiväys 16.08.12, 19:30   #1 (linkki)
Minne
(Vierailija)

vaihtoa hetkeen...

...hei...

Ihan muutama asia pyörii mielessäni...

Olen uudessä työssä. Työpaikalla eräs mies kiinnittää huomion minuun- onko syytä "huoleen"...

Onko ruskeaverikkönainen siellä hieman kyräilevää sorttia...?

Mitä muuten syksyyn näkyy?

Kiitos oikein paljon jo etukäteen. Kerro hieman omasta ulkonäöstäsi- saan kiinni paremmin.
Minä olen vaaleahko keskipituinen sinisilmäinen ja normaalipainoinen...
  Vastaa viestiin
Päiväys 16.08.12, 19:51   #2 (linkki)
johanna surullinen
(Vierailija)

vaihan

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Minne Näytä viesti
...hei...

Ihan muutama asia pyörii mielessäni...

Olen uudessä työssä. Työpaikalla eräs mies kiinnittää huomion minuun- onko syytä "huoleen"...

Onko ruskeaverikkönainen siellä hieman kyräilevää sorttia...?

Mitä muuten syksyyn näkyy?

Kiitos oikein paljon jo etukäteen. Kerro hieman omasta ulkonäöstäsi- saan kiinni paremmin.
Minä olen vaaleahko keskipituinen sinisilmäinen ja normaalipainoinen...

Tää mies on jotenkin kiinnostunut kun sinua katselee mutta kumminkaan en näe että siihen olisi syytä olla huolissaan. Mutta tämä nainen on kyllä hieman kyräilevää sorttia.. Syksyyn olisi tulossa ihmissuhdetta

Mies suuttui minulle yhdestä asiasta eikä ole koko päivänä minulle puhunut. Alkaa ahdistaa miten onko koko ilta mykkäkoulua?
  Vastaa viestiin
Päiväys 16.08.12, 19:54   #3 (linkki)
johanna surullinen
(Vierailija)

vaihan

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja johanna surullinen Näytä viesti
Tää mies on jotenkin kiinnostunut kun sinua katselee mutta kumminkaan en näe että siihen olisi syytä olla huolissaan. Mutta tämä nainen on kyllä hieman kyräilevää sorttia.. Syksyyn olisi tulossa ihmissuhdetta

Mies suuttui minulle yhdestä asiasta eikä ole koko päivänä minulle puhunut. Alkaa ahdistaa miten onko koko ilta mykkäkoulua?

Ai niin minulla on luonnon punaiset hiukset ja 35v
  Vastaa viestiin
Päiväys 16.08.12, 19:58   #4 (linkki)
Minne
(Vierailija)

sinulle:

On ilta mykkäkoulua, ellet itse ole oikein hellämielinen ja jousta tällä kertaa...melkein maarittele...

Mutta huomenna on jo hieman parempi. Saan tähän , että rauhallinen puhe auttaisi ja kertoisi omista tunteistasi, muttet kiukkuisena, vaan levollisena. Sitten aamulla on tunnelma hieman toinen...

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja johanna surullinen Näytä viesti

Vastaa viestiin