Mistä pikaruokapaikasta parhaat hampurilaisateriat?
Oletko huomannut eroja pikaruokapaikkojen välillä? Mistä löytyvät parhaanmakuiset hampurilaisateriat?
Oma ykköseni on Klaukkalan X-Meal Nurmijärvellä. Siellä on jotenkin siistimpi ja puhtaampi maku. Liekö ainoa paikka, missä keittiö on oikeasti puhdas?
Kakkosena Scan Burger Lahdessa (Kärkkäinen).
Kauhavalla ja Seinäjoella on Samburger-niminen grilli"ketju", jonka hampurilaisia ei voita mikään. Panen tuon ketjun lainausmerkkeihin, sillä kahta toimipaikkaa ei varsinaisesti voi ketjuksi kutsua. Yleensäkin mielestäni parhaat hampurilaiset saa varsinaisiin ketjuihin kuulumattomista paikoista.
Puhun nyt vain hampurilaisista, sillä en osta koskaan aterioita, sillä en pidä ranskalaisista enkä limusta.
Carolls-ketjun clubburger oli aikanaan suosikkini ketjuravintoloiden hampurilaisista.
Vegemestan hampurilaiset ja erityisesti Martikaisen Maukas, jonka ainekset ovat kaura- tai ruis-sämpylä, kasvispihvi (hamppu, palsternakka, sipuli, kaura), chili, valkosipuli, maustekurkku, tomaatti, salaatti, talon yrttilevite.
Scan-burgerin, Mäkkärin ja Hesen kierrän kaukaa. Joskus herkuttelen Rolls:n aterialla. Runsaat kullakeltaiset ranskalaiset ja hyvät hampparit. Namskis.
Oletko huomannut eroja pikaruokapaikkojen välillä? Mistä löytyvät parhaanmakuiset hampurilaisateriat?
Oma ykköseni on Klaukkalan X-Meal Nurmijärvellä. Siellä on jotenkin siistimpi ja puhtaampi maku. Liekö ainoa paikka, missä keittiö on oikeasti puhdas?
Kakkosena Scan Burger Lahdessa (Kärkkäinen).
Rolls,hese,mc donalds,carrols. Jos parhain pitäs sanoa ni varmaanki hesestä. Rollsin ranskalaiset oli kyl ihan parhaat ekal kerral ku kävin,hyvin maustettu. Toisella kertaa ku kävin eri paikassa ni oli mauttomat. Nyt oon ollu tykästyny pidemmän aikaa mc donalsin el maco hampurilaiseen. Niit oon käyny syömäs välillä,joten ateriat on jääny välii.
Rolls,hese,mc donalds,carrols. Jos parhain pitäs sanoa ni varmaanki hesestä. Rollsin ranskalaiset oli kyl ihan parhaat ekal kerral ku kävin,hyvin maustettu. Toisella kertaa ku kävin eri paikassa ni oli mauttomat. Nyt oon ollu tykästyny pidemmän aikaa mc donalsin el maco hampurilaiseen. Niit oon käyny syömäs välillä,joten ateriat on jääny välii.
El Maco Chicken on minusta aivan mahtava, paras hampurilainen jonka olen syönyt. Siinä makuyhdistelmässä toimii ihan kaikki!