|
09.07.12, 18:41
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | vaihtoa
Mitä on tulossa eteen suhteessani mieheen, joka on minulle paljon? Itsellä olo, että jotain erikoista tai tavalisuudesta poikkeavaa on kohta ehdessä? Kerro, mitä saat tähän suhteeseen näkymään.
Vastaavan laajuista vähän taustoitettua kysymystä katselen takaisin. Ketju voimassa huomiseen.
| |
| |
09.07.12, 19:00
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kissan tassu Mitä on tulossa eteen suhteessani mieheen, joka on minulle paljon? Itsellä olo, että jotain erikoista tai tavalisuudesta poikkeavaa on kohta ehdessä? Kerro, mitä saat tähän suhteeseen näkymään.
Vastaavan laajuista vähän taustoitettua kysymystä katselen takaisin. Ketju voimassa huomiseen. | Alkuun saan niin, että älä lannistu vastoinkäymisistä. Jos olet itse sata mukana,niin siitä seuraa palkkio ennemmin tai myöhemmin. Vastoinkäymiset edeltää aina isoja siirtoja. Sinulla on itselläsi vahva tunne asiasta,kuuntele sitä. Epätoivoisenkin tilaisuuden keskeltä nousee uudet mahdollisuudet. Älä epäröi.
Olen ajatellut työpaikanvaihdosta. Tällä hetkellä palkka ei riitä muuhun kun perustarpeisiin. Onnistunko vai olenko jumissa nykyiseen?
| |
| |
09.07.12, 19:14
|
#3 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Unissakävelijä Alkuun saan niin, että älä lannistu vastoinkäymisistä. Jos olet itse sata mukana,niin siitä seuraa palkkio ennemmin tai myöhemmin. Vastoinkäymiset edeltää aina isoja siirtoja. Sinulla on itselläsi vahva tunne asiasta,kuuntele sitä. Epätoivoisenkin tilaisuuden keskeltä nousee uudet mahdollisuudet. Älä epäröi.
Olen ajatellut työpaikanvaihdosta. Tällä hetkellä palkka ei riitä muuhun kun perustarpeisiin. Onnistunko vai olenko jumissa nykyiseen? | Saan, että syksyllä vaihtuu työ ja palkka nousee vähän, 400 - 500 e/kk. Se on jonkinlainen alku muutokselle. Lopulta olet työssä, jonka keskiansio on n. 700 e/kk nykyistä parempi.
| |
| |
09.07.12, 19:26
|
#4 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja kissan tassu Mitä on tulossa eteen suhteessani mieheen, joka on minulle paljon? Itsellä olo, että jotain erikoista tai tavalisuudesta poikkeavaa on kohta ehdessä? Kerro, mitä saat tähän suhteeseen näkymään.
Vastaavan laajuista vähän taustoitettua kysymystä katselen takaisin. Ketju voimassa huomiseen. |
Kyllä teillä on yhteistä luvassa, koette monenlaisia tunteita ja kokemuksia yhdessä ennen kuin elämä ns tasaantuu. Parisen vuottakin monenlaista, myrskyäkin, mutta se on tarkoitettu läpikäytäväksi. Hitsaannutte yhteen näidennkokemusten kautta. Voimia jabkärsivällisyyttä, teitä odottaa kuitenkin suuri yhteinen rakkaus, pitäkää se mielessä!
Mies otti pitkästä aikaa yhteyttä, kyseli kuulumisia reilun vkonntauon jälkeen. Onko tämä vain ns kohteliaisuuskysely vai olisiko taustalla toivetta....jostakin... Tapaamisesta?
Täksi vaihdosta.
| |
| |
09.07.12, 19:30
|
#5 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Ad Asta Kyllä teillä on yhteistä luvassa, koette monenlaisia tunteita ja kokemuksia yhdessä ennen kuin elämä ns tasaantuu. Parisen vuottakin monenlaista, myrskyäkin, mutta se on tarkoitettu läpikäytäväksi. Hitsaannutte yhteen näidennkokemusten kautta. Voimia jabkärsivällisyyttä, teitä odottaa kuitenkin suuri yhteinen rakkaus, pitäkää se mielessä!
Mies otti pitkästä aikaa yhteyttä, kyseli kuulumisia reilun vkonntauon jälkeen. Onko tämä vain ns kohteliaisuuskysely vai olisiko taustalla toivetta....jostakin... Tapaamisesta?
Täksi vaihdosta. | Tässä on tahkottu jo muutama vuosi, sais alkaa jo seestyä jos niin määrä on...
Sinä pyörit miehen kentissä vielä tovin. Ei ole juttunnunne päättynyt ei! Tapaamisia tulee, ensimmäinen viikon tai parin sisään. Miehen toiveet on olemassa, ei osaa aina päättää mitä tahtoo. Soutaa ja huopaa jatkossa myös.
| |
| |
09.07.12, 20:50
|
#6 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja kissan tassu Tässä on tahkottu jo muutama vuosi, sais alkaa jo seestyä jos niin määrä on...
Sinä pyörit miehen kentissä vielä tovin. Ei ole juttunnunne päättynyt ei! Tapaamisia tulee, ensimmäinen viikon tai parin sisään. Miehen toiveet on olemassa, ei osaa aina päättää mitä tahtoo. Soutaa ja huopaa jatkossa myös. |
Kiitos. Mutta päättyy siis kuitenkin tämä...?
Katsotko sulle jotain?
| |
| |
09.07.12, 21:18
|
#7 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Ad Asta Kiitos. Mutta päättyy siis kuitenkin tämä...?
Katsotko sulle jotain? | Kyllä tämä pättyy jossakin vaiheessa.
Mitä mun mies tuntee tällä kertaa mua kohtaan, koska tavataan ja millaisissa merkeissä?
| |
| |
09.07.12, 21:27
|
#8 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja kissan tassu Kyllä tämä pättyy jossakin vaiheessa.
Mitä mun mies tuntee tällä kertaa mua kohtaan, koska tavataan ja millaisissa merkeissä? |
Voi itku...luulin jo kohdanneeni HÄNET, hän osuinja upposi sydämeeni... Milloin loppu tulee tähän tarinaan?
Tapaaminen on vähän ristiriitaisissa merkeissä, muutamia päiviä menee tapaamiseen. Ristiriita johtuu väärinkäsityksestä joka miehellä on jostain sanomisestasi...tai oikeastaan jostain minkä oletin jättänyt sanomatta. Kehotetaan avoimuuteen ja siihen että et hermostuisi, kuuntele ensin vaikka miehen onnjotenkin vaikea kakaista ulos sitä mikä häntä vaivaa. Sitten tapaamisennenergiat muuttuvat läheisiksi.
Kysy vielä tarkennusta jos haluat!
| |
| |
09.07.12, 21:32
|
#9 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Ad Astra Voi itku...luulin jo kohdanneeni HÄNET, hän osuinja upposi sydämeeni... Milloin loppu tulee tähän tarinaan?
Tapaaminen on vähän ristiriitaisissa merkeissä, muutamia päiviä menee tapaamiseen. Ristiriita johtuu väärinkäsityksestä joka miehellä on jostain sanomisestasi...tai oikeastaan jostain minkä oletin jättänyt sanomatta. Kehotetaan avoimuuteen ja siihen että et hermostuisi, kuuntele ensin vaikka miehen onnjotenkin vaikea kakaista ulos sitä mikä häntä vaivaa. Sitten tapaamisennenergiat muuttuvat läheisiksi.
Kysy vielä tarkennusta jos haluat! | Vaikea sanoa tarkasti, yli vuoden on läsnä elämässäsi.
| |
| |
09.07.12, 21:53
|
#10 (linkki)
Vastaavan laajuista vähän taustoitettua kysymystä katselen takaisin. Ketju voimassa huomiseen. | Sanoisin, että sinulla on voimaa kestää se mitä tuleman pitää.Näyttää niin kuin sinulla olisi tie suorana edessäsi. Sinä voit itse valita mitä haluat elämääsi. Oletko kuunnellut tunteitasi ja intuitiotasi? Siellä sinulle vastaus siihen, mitä haluat elämääsi. Jotenkin tuntuu niin kuin tämä mies rakentaisi muuria teidän ympärillenne. Haluatko jäädä muurin sisään? Sinun tulee käyttää omaa voimaasi.
Mies on hyvin tarkkaavainen sinun suhteesi. Tuntuu kuin hän vähän vartioisi sinua. Minulle nousee tunne, että tässä miehessä voisi olla narsistin oireita. Sellaiset ihmiset ovat alkuun todella ihania, kunnes karu totuus paljastuu. Jouduin itse kauan sitten tällaisen miehen uhriksi.
Miltä vastaukseni kuulostaa?
Yksin olen jo ollut vuosia. Onko ihanaa miestä tulossa vielä joskus elämääni?
Taloudellinen tilanne myös mietityttää ja surettaa. Onko parannusta tilanteeseen tulossa?
| |
| |
09.07.12, 22:18
|
#11 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Auringossa Sanoisin, että sinulla on voimaa kestää se mitä tuleman pitää.Näyttää niin kuin sinulla olisi tie suorana edessäsi. Sinä voit itse valita mitä haluat elämääsi. Oletko kuunnellut tunteitasi ja intuitiotasi? Siellä sinulle vastaus siihen, mitä haluat elämääsi. Jotenkin tuntuu niin kuin tämä mies rakentaisi muuria teidän ympärillenne. Haluatko jäädä muurin sisään? Sinun tulee käyttää omaa voimaasi.
Mies on hyvin tarkkaavainen sinun suhteesi. Tuntuu kuin hän vähän vartioisi sinua. Minulle nousee tunne, että tässä miehessä voisi olla narsistin oireita. Sellaiset ihmiset ovat alkuun todella ihania, kunnes karu totuus paljastuu. Jouduin itse kauan sitten tällaisen miehen uhriksi.
Taloudellinen tilanne myös mietityttää ja surettaa. Onko parannusta tilanteeseen tulossa? |
Tunteita kuulemalla olen tähän tilanteeseen tullut. Narsistimaisia piirteitä on, mutta ei hän narsisti ole. Muurin rakentamisvertausta en ymmärrä.
Urheileva hoikkalanteinen ja leveäharteinen mies. Vaalean ristiverinen, n 180 cm ja hyvin siniset silmät ja hyvin tarkka katseinen mies. Mies kuntoilee juoksemalla ainakin, tai juoku on oheisreeniä toiselle lajille. Ero takana josta yksi lapsi. Kuulostaisiko kelpaavan sinulle? Ei ihan heti, alle kahteen vuoteen kuitenkin jää tuleminen.
| |
| |
09.07.12, 22:19
|
#12 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Auringossa Sanoisin, että sinulla on voimaa kestää se mitä tuleman pitää.Näyttää niin kuin sinulla olisi tie suorana edessäsi. Sinä voit itse valita mitä haluat elämääsi. Oletko kuunnellut tunteitasi ja intuitiotasi? Siellä sinulle vastaus siihen, mitä haluat elämääsi. Jotenkin tuntuu niin kuin tämä mies rakentaisi muuria teidän ympärillenne. Haluatko jäädä muurin sisään? Sinun tulee käyttää omaa voimaasi.
Taloudellinen tilanne myös mietityttää ja surettaa. Onko parannusta tilanteeseen tulossa? | Taloustilanteeseen en osaa katsoa.
| |
| | | | |