| |  | | |
15.07.12, 13:41
|
#51 (linkki)
| | (Vierailija) | Enkeleistä ja höyhenistä..
Hei taas!:)
Luin noita edellisiä tässä läpi ja kerroit unsessa nähneesi enkelisi..Lieneekö minullakin sama kokemus sitten,vuosia sitten kun piiitkä mies seisoi edessäni ja tunsin ylimaallista rakkauden tunnetta, rakastin hänta syvästi..ei koskaan sellaista tässä elämässä.:)
Toisen kerran sama tunne miestä kohtaan oli unessa jokin aika sitten.Tavallinen mies,mutta se suuri rakkauden tunne oli mahtava kokemus! Olen kiitollinen,että edes unessa sain kokea.:)
Ja höyhenistä sen verran,että olen valkoiset,kevyet höyhenet kokenut enkeleiden viesteiksi,mutta miten tulkkaan nämä viime aikojen mustat sulat joita olen nähnyt? sain kyllä tiedon vanhan ystävän poismenosta ennenkuin niitä alkoi ilmestymään tielleni..Liekö viestejä häneltä sitten?
| |
| | |
15.07.12, 14:16
|
#52 (linkki)
| | (Vierailija) |
Voisitko Justiina minullekin katsoa mitä tässä elämässä on vastassa,onko rakkautta ja parisuhdetta näkyvissä tässä kesällä?Kiitos sinulle etukäteen <3
| |
| | |
15.07.12, 15:18
|
#53 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mitä tänne päin tulleepi näkyjä, eikös tässä elämässä olis vielä joku mullekkin?
Raha-asiat painaa mieltä, eläke pyörii pienillä lukemilla tilin suuntaan, paraneeko numerot saldossa,joskus..?
| |
| | |
15.07.12, 18:18
|
#54 (linkki)
| | (Vierailija) | on se niin,,, Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Naisen tyllerö Hei taas!:)
Luin noita edellisiä tässä läpi ja kerroit unsessa nähneesi enkelisi..Lieneekö minullakin sama kokemus sitten,vuosia sitten kun piiitkä mies seisoi edessäni ja tunsin ylimaallista rakkauden tunnetta, rakastin hänta syvästi..ei koskaan sellaista tässä elämässä.:)
Toisen kerran sama tunne miestä kohtaan oli unessa jokin aika sitten.Tavallinen mies,mutta se suuri rakkauden tunne oli mahtava kokemus! Olen kiitollinen,että edes unessa sain kokea.:)
Ja höyhenistä sen verran,että olen valkoiset,kevyet höyhenet kokenut enkeleiden viesteiksi,mutta miten tulkkaan nämä viime aikojen mustat sulat joita olen nähnyt? sain kyllä tiedon vanhan ystävän poismenosta ennenkuin niitä alkoi ilmestymään tielleni..Liekö viestejä häneltä sitten? | Kuulehan rakas immeinen, myö ollaan äeti muan kasvattia kaekki, ja minä en yhtään pelleiile, voe ettäoon nähny hyvät ja pahat, jotta pirut ossoo tullaa unniin ja muista hyväksyt hänet????? niin hyvä tulloo, näkkyy tuo elämås jatkuvan sammoo tahtia, et sairastu. Juu enkeli kyllä olj kuviossa, siitä on tarinoo, mutta jiäköön tähän. muista nyt tämä, sulle tietää hyvvää oman itsen rauhoitusn näen tulloopi. Rehellinenen kaekkien pittää olla , Jeesus auttaa siinnä.
| |
| | |
15.07.12, 19:14
|
#55 (linkki)
| | (Vierailija) | Vuan jUMALAN ARMOSTA Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja SavolainenN Mitä tänne päin tulleepi näkyjä, eikös tässä elämässä olis vielä joku mullekkin?
Raha-asiat painaa mieltä, eläke pyörii pienillä lukemilla tilin suuntaan, paraneeko numerot saldossa,joskus..? |
nUIÄN TÄSSÄ TUULEN VUAN MIKÄ
tuo lieepi? Sinulle tulloo tuo maesema jossa on vettä ja myöhemmin ja rahasta ei oo pulloo.
| |
| | |
15.07.12, 19:25
|
#56 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Justiinna vastoo olE SIUNATTUJ , NÄIN SANOTAAN. |
Voi jos Justiina voisit minulle tätä vähän avata, mitä siis tällä tarkoitit? Taitaa olla tällä vähän pitkät piuhat ;)
| |
| | |
15.07.12, 19:26
|
#57 (linkki)
| | (Vierailija) |
Sie tiesit jotta siun ukkos ol kalassa. Minen tiijä missee on, kun ee oo ukkoo. Tiijätkö sinä missä minulle passeli ukko on ja millon se tulloo näille tanterille? Mie oun jo tämmönen vanaha ämmänrutja, vaen vielä se miullai oesi tämmöset mielessä.
| |
| | |
15.07.12, 20:04
|
#58 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mitä vaalealle naiselle näkyy tuntuu rakkauteen? Yksin olen lasten kanssa.
| |
| | |
15.07.12, 20:43
|
#59 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Justiinna Kuulehan rakas immeinen, myö ollaan äeti muan kasvattia kaekki, ja minä en yhtään pelleiile, voe ettäoon nähny hyvät ja pahat, jotta pirut ossoo tullaa unniin ja muista hyväksyt hänet????? niin hyvä tulloo, näkkyy tuo elämås jatkuvan sammoo tahtia, et sairastu. Juu enkeli kyllä olj kuviossa, siitä on tarinoo, mutta jiäköön tähän. muista nyt tämä, sulle tietää hyvvää oman itsen rauhoitusn näen tulloopi. Rehellinenen kaekkien pittää olla , Jeesus auttaa siinnä. |
"sulle tietää hyvvää oman itsen rauhoitusn näen tulloopi. Rehellinenen kaekkien pittää olla , Jeesus auttaa siinnä. "
kiitos tästä, vaikka joudun kyllä kysymään tämän tarkoitusta?:) Meinaatko,että joudun edelleen jatklamaan yksin eloa?(Kysyin tuolla aiemmin eilisestä miehestä,joka vaikutti niin mukavalta) Ja rehellinen kyllä olen,joskus liiankin..:/
| |
| | |
16.07.12, 16:29
|
#60 (linkki)
| | (Vierailija) |
[QUOTE=Justiinna vastoo;11259741]Kuuleppa oottava äeti, Jumala miäree mikä tulloo mutta mahan asennosta niät, jos laps ei oo takaperin niin poeka on kun kalakukko suoraan etteen päen ja tyttö leviää sivusuuntaan, näen on ollu iät ja kaeket ja se pittää paekkansa, eikö sinulla oo isovahenpia jotka assiit tietää rakas laps, tämä onnii ihana ja viisas kun suap hyvät vahemmat, tässä tulloo vielä, elekee missään tappauksessa erotko, vaekka tulloo vastoenkäämistä, se on vaen oppi teillen, ja minä sanon että kirkas on tähti joka teitä ohjoo.. miettikää sitttäe.. Minulle tulloo poeka.[/Q
kiitos, poikaa itekin veikkaan :)
| |
| | |
16.07.12, 19:08
|
#61 (linkki)
| | (Vierailija) | Justiinna hei
Kaikki mahdollisuudet jotka täyttäisivät sydämen ovat menneet?
Kukaan ei kolkuta, ketään en odota, on vain tyhjä tila sisällä, sinä, sydämen kohdalla.
Mutta joskus, iltaisin, mietin miltä tuntuisi kun joku ottaisi kainaloon..oikeasti.
Haavekko vain vai totutuva tosi?
Talouskin huolettaa - valoa tuleeko kotiin - ehkä uuteen, piankin?
| |
| | |
16.07.12, 19:58
|
#62 (linkki)
| | (Vierailija) |
mieulle jos kahot tähän elämäntilanteeseen,just eronnut juoposta äijästä ja uutta kotia laitan tyttäreni kanssa,pääsenkös tuosta juoposta eroon????
| |
| | | | |