| |  | |
01.07.12, 01:06
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Kuvankatsojalle...
Hei, osaisitko auttaa minua ja katsoa, mitä näkyisi rakkauselämääni? On vähän problemaattinen tilanne. Tuntuisi, että olen ehkä tekemisissä sielunkumppanini kanssa...?
| |
| | |
01.07.12, 01:22
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Näyt puun mukaan Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Satiini Hei, osaisitko auttaa minua ja katsoa, mitä näkyisi rakkauselämääni? On vähän problemaattinen tilanne. Tuntuisi, että olen ehkä tekemisissä sielunkumppanini kanssa...? |
Kokeilenpa ennustaa ihan puun mukaan. Vastaukset voivat olla hieman kryptisiä.
On mennyt aikaa, yksi henkilö on jäänyt taakse ja vahvempi tunne tullut tilalle. Uusi ja vahva on kuin merialus, vakaa reitillään, päämäärissään. On tullut perille määränpäähän, rantaan. Keveää tunnelmaa, iloa, flirttiä, kynttilöitä ja ravintola. Miten tahansa kierrätte, päädytte samaan paikkaan, samaan pisteeseen. Makaatte yhdessä. Hän miettii lähteäkö pois vai jäädä. Raskaus, hedelmällisyys. Tunnette voimakkaasti, mutta sitä ei kestä iäti. Lyhyt ja vahva tunne.
Tällaisista kuvista minun pitäisi muodostaa selväjärkinen kokonaisuus, toivottavasti sait johonkin vastauksen, mikäli kaikki jäi auki, voin yrittää selventää:)
| |
| | |
01.07.12, 02:03
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuvankatsoja Kokeilenpa ennustaa ihan puun mukaan. Vastaukset voivat olla hieman kryptisiä.
On mennyt aikaa, yksi henkilö on jäänyt taakse ja vahvempi tunne tullut tilalle. Uusi ja vahva on kuin merialus, vakaa reitillään, päämäärissään. On tullut perille määränpäähän, rantaan. Keveää tunnelmaa, iloa, flirttiä, kynttilöitä ja ravintola. Miten tahansa kierrätte, päädytte samaan paikkaan, samaan pisteeseen. Makaatte yhdessä. Hän miettii lähteäkö pois vai jäädä. Raskaus, hedelmällisyys. Tunnette voimakkaasti, mutta sitä ei kestä iäti. Lyhyt ja vahva tunne.
Tällaisista kuvista minun pitäisi muodostaa selväjärkinen kokonaisuus, toivottavasti sait johonkin vastauksen, mikäli kaikki jäi auki, voin yrittää selventää:) |
Kiitos :-) onko tällä miehellä kiharahkot hiukset? Siinä tapauksessa voin kuvitella, että ennakoisi tulevaa...luonne kuvastaa hyvin ja tunteet välillämme, vielä paljastamattomat...mikähän tuo piste olisi ja olenko minä siellä rannalla...toinen on, vielä nykyinen, mutta tunteissa jo taka-alalla...raskaus, tämän näyn miehen kanssako?
| |
| | |
01.07.12, 02:17
|
#4 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Satiini Kiitos :-) onko tällä miehellä kiharahkot hiukset? Siinä tapauksessa voin kuvitella, että ennakoisi tulevaa...luonne kuvastaa hyvin ja tunteet välillämme, vielä paljastamattomat...mikähän tuo piste olisi ja olenko minä siellä rannalla...toinen on, vielä nykyinen, mutta tunteissa jo taka-alalla...raskaus, tämän näyn miehen kanssako? |
Kuten sanoin, puun sekavia näkyjä on vaikea tulkita. Mutta tässä oli se selkeää että taakse on jätetty, tai jäämässä vanhaa ja uutta voimakasta tunnetta tulossa tilalle. Veikkaisin että miehellä on jotakin tekemistä ilmailun, tuulen tai meren kanssa. Missä tahansa kuljettekin, huomaatte tulevanne samaan kohtaan, esim arjessa päädytte samaan lopputulokseen jne. Näyttää että tunnemyllerrys voi tappaa suhteen, sen takia on hyvä pitää etäisyyttä välillä, tuota tarkoittanee tuo vahva& lyhyt tunne. Raskaus voi olla symboli tai tosi. Luotte uutta, synnytätte. Jompikumpi toteutuu.
| |
| | |
01.07.12, 11:27
|
#5 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Kuvankatsoja Kuten sanoin, puun sekavia näkyjä on vaikea tulkita. Mutta tässä oli se selkeää että taakse on jätetty, tai jäämässä vanhaa ja uutta voimakasta tunnetta tulossa tilalle. Veikkaisin että miehellä on jotakin tekemistä ilmailun, tuulen tai meren kanssa. Missä tahansa kuljettekin, huomaatte tulevanne samaan kohtaan, esim arjessa päädytte samaan lopputulokseen jne. Näyttää että tunnemyllerrys voi tappaa suhteen, sen takia on hyvä pitää etäisyyttä välillä, tuota tarkoittanee tuo vahva& lyhyt tunne. Raskaus voi olla symboli tai tosi. Luotte uutta, synnytätte. Jompikumpi toteutuu. |
Kiitos vielä kovasti! Saa nähdä, miten asiat menevät. Voin antaa palautteen sitten tulevaisuudessa. Mietityttää vain, minkä näköinen mies oli ulkoisesti, jos tämä siinä näkyi. Mies joka voisi olla kyseessä ei kylläkään ole noilta aloilta, mutta matkustelee muuten, ei kylläkään laivalla :-)
| |
| | | | |