|
13.07.12, 17:31
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | vaihdan
nyt toivoisin jeesiä näkijöiltä, katson sinulle takaisin haluamaasi aiheeseen. Annatko vähän taustoja.
Puhuin puhelimessa ihastukseni kanssa . Miten hän otti keskustelun? Ymmärsikö ärtymykseni lopussa oikein? Se johtui siitä, että koin olevani hänen prioriteettilistassaan lähes viimeisellä sijalla. Ottaako pian yhteyttä? ehdottaako tapaamista?
olen lähdössä huomenna ns ulos, tapaanko ketään mielenkiitoista, jolle voisin olla prioriteettilistan kärjessä?
mitä sinulle katson?
t. varma
| |
| |
13.07.12, 17:46
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vaihtaja varma nyt toivoisin jeesiä näkijöiltä, katson sinulle takaisin haluamaasi aiheeseen. Annatko vähän taustoja.
Puhuin puhelimessa ihastukseni kanssa . Miten hän otti keskustelun? Ymmärsikö ärtymykseni lopussa oikein? Se johtui siitä, että koin olevani hänen prioriteettilistassaan lähes viimeisellä sijalla. Ottaako pian yhteyttä? ehdottaako tapaamista?
olen lähdössä huomenna ns ulos, tapaanko ketään mielenkiitoista, jolle voisin olla prioriteettilistan kärjessä?
mitä sinulle katson?
t. varma | Luin viestisi, joten minulta jää vastaus antamatta.
Muut?
| |
| |
13.07.12, 17:48
|
#3 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Luin Luin viestisi, joten minulta jää vastaus antamatta.
Muut? |
kiitos kommentistasi. mikä viestissäni oli sellaista että näin kommentoit?
t.varma
| |
| |
13.07.12, 19:13
|
#4 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja varma vaihtaja kiitos kommentistasi. mikä viestissäni oli sellaista että näin kommentoit?
t.varma |
Kaikki viestissäsi on sellaista, johon ei halua antaa vastausta. Etkö tosiaan tajua...?
Jos on näkijä, niin tämän tyyppiseen kysymykseen ei yksinkertaisesti vastaa.
Viestisi on: "Puhuin puhelimessa ihastukseni kanssa . Miten hän otti keskustelun? Ymmärsikö ärtymykseni lopussa oikein? Se johtui siitä, että koin olevani hänen prioriteettilistassaan lähes viimeisellä sijalla. Ottaako pian yhteyttä? ehdottaako tapaamista? olen lähdössä huomenna ns ulos, tapaanko ketään mielenkiitoista, jolle voisin olla prioriteettilistan kärjessä?"
Kysy henkilöilotä, jotka pläräävät kortteja, tarotteja ja tulkitsevat ihmisenä kortteja mielin määrin, tai niiltä, jotka sepustavat täällä omasta päästään kaikenlaista.
Jos joku näkee todella, hän ei vastaa välittämääsi viestiin!
Toisaalta minulle tulee hyvi fiilis Sinusta, joten hyviä jatkoja Sinulle.
Ehkä joku "Harjoittelen korteilla" tyyppinen vastaaja vastaa sinulle. Itse en vaivaudu.
| |
| |
13.07.12, 19:24
|
#5 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja vaihtaja varma nyt toivoisin jeesiä näkijöiltä, katson sinulle takaisin haluamaasi aiheeseen. Annatko vähän taustoja.
mitä sinulle katson?
t. varma | Älä välitä besserwissereistä. Omaa turhautumistaan purkavat.
Sinun kysymyksestä sanon, että puhelimessa ollut mies ei ymmärtänyt ärätymystäni. Ajatuksen juoksu on hänellä miehelle tyypillisät putkiaivoisuutta. Sinä odotat häneltä enemmän, kuin hänellä on annettavaa. Ei ole samalla vakavuudella tässä mukana, siitä johtuu tunteesi jonotusnumerolla olemista. Huominen ei muuta tilannettasi. Sinun suunnitelmia varjostaa jokin. Niiden peruuntumisen tai muutoksen uhka on näkyvillä, joku sairastuu tai joutuu perumaan. Lopulta pääset illanviettoosi, mutta tunnelma jää latteaksi kokonaisuutena. Vaalean miehen näin kenttiisi pyrkivän puolen vuoden sisään. Sen miehen ajatteleminen ottaa vatsan pohjaan, joten tulossa on tuntuva ihminen.
Mulla on tuolla oma ketju, jos voit siihen katsoa? Tai jos haluat kevyemmin ottaa (siellä aihe on aika raskas) niin katsele mulle yleisiä asioita, työ ja asuminen tai ihmissuhteet. Kaipaisin hyviä uutisia välillä.
| |
| |
13.07.12, 21:34
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | vastasit
ketjuuni, ja toivottavasti saan espanjan paikan :)
Pahoittelen minäkin näitä bessereitä, joilla vähän paha olo itsensä kanssa :(
nykyinen ihastus ei oikein anna vastakaikua samalla tasolla kuin toivoisit, hän ei ole niin innoissaan suhdetta rakentamassa, hänellä taustalla jokin suhde josta jäänyt hampaankoloon negatiivisia asioita, mutta pitää sinusta ja ajattelee kivana tyyppinä, mutta ei oikein suhteeksi tämä kehity. Epäsäännöllistä yhteydenpitoa tarjoaa ja kaveruutta, mutta sinun kohdallesi palava rakkaus kehittyy muualla, ja tämä kaveri kulkee siihen asti mukanasi. Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tulikeiju Älä välitä besserwissereistä. Omaa turhautumistaan purkavat.
Sinun kysymyksestä sanon, että puhelimessa ollut mies ei ymmärtänyt ärätymystäni. Ajatuksen juoksu on hänellä miehelle tyypillisät putkiaivoisuutta. Sinä odotat häneltä enemmän, kuin hänellä on annettavaa. Ei ole samalla vakavuudella tässä mukana, siitä johtuu tunteesi jonotusnumerolla olemista. Huominen ei muuta tilannettasi. Sinun suunnitelmia varjostaa jokin. Niiden peruuntumisen tai muutoksen uhka on näkyvillä, joku sairastuu tai joutuu perumaan. Lopulta pääset illanviettoosi, mutta tunnelma jää latteaksi kokonaisuutena. Vaalean miehen näin kenttiisi pyrkivän puolen vuoden sisään. Sen miehen ajatteleminen ottaa vatsan pohjaan, joten tulossa on tuntuva ihminen.
Mulla on tuolla oma ketju, jos voit siihen katsoa? Tai jos haluat kevyemmin ottaa (siellä aihe on aika raskas) niin katsele mulle yleisiä asioita, työ ja asuminen tai ihmissuhteet. Kaipaisin hyviä uutisia välillä. | | |
| |
13.07.12, 21:48
|
#7 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Kiitos kun ketjuuni, ja toivottavasti saan espanjan paikan :)
nykyinen ihastus ei oikein anna vastakaikua samalla tasolla kuin toivoisit, hän ei ole niin innoissaan suhdetta rakentamassa, hänellä taustalla jokin suhde josta jäänyt hampaankoloon negatiivisia asioita, mutta pitää sinusta ja ajattelee kivana tyyppinä, mutta ei oikein suhteeksi tämä kehity. Epäsäännöllistä yhteydenpitoa tarjoaa ja kaveruutta, mutta sinun kohdallesi palava rakkaus kehittyy muualla, ja tämä kaveri kulkee siihen asti mukanasi. |
En ole vastannut espanjan ketjuusi Tiina V. Vastasit jo kerran ketjuuni. Kumpi näistä vastauksista pätee, ne eroaa toisistaan jonkin verran?
| |
| |
13.07.12, 22:12
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | vaihtaja varma Lainaus:
mitä sinulle katson?
t. varma | ihastuksesi on hiukan kyllästynyt johonkin saraa elämässään nyt et saa sieltä tarpeeksi vastakaikua tai otetta häneen.yhteydenottoa voit saada hiukan odottaa,joitain menossa siellä nyt.
vaalea mies tulee kohdallesi,piirittää siunua illan aikana.jotain jää puuttumaan illassasi.
kiva ilta kuitenkin ainutlaatuinen.
sinkku kesälomaa viettäen ei mitään turhia paineita mutta mitä kivaa näkisit tapahtuvan vielä lomalla saanko itseni viihteelle tai muuta kivaa seuraa tms.matkaa?
| |
| |
13.07.12, 22:25
|
#9 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja tuntumat ihastuksesi on hiukan kyllästynyt johonkin saraa elämässään nyt et saa sieltä tarpeeksi vastakaikua tai otetta häneen.yhteydenottoa voit saada hiukan odottaa,joitain menossa siellä nyt.
vaalea mies tulee kohdallesi,piirittää siunua illan aikana.jotain jää puuttumaan illassasi.
kiva ilta kuitenkin ainutlaatuinen.
sinkku kesälomaa viettäen ei mitään turhia paineita mutta mitä kivaa näkisit tapahtuvan vielä lomalla saanko itseni viihteelle tai muuta kivaa seuraa tms.matkaa? | kiitos.
elokuu on sinulle muutoksen ALUN aika. saat silloin itsesi ns viihteelle ja kas kas... uuden alun, uusien energioiden aika on käsillä. salamannopea tapaaminen siitä lähtee muutoksen virrat elämässäsi. elämäsi surun sävyt jäävät taakse.
| |
| |
14.07.12, 11:25
|
#10 (linkki)
mitä sinulle katson?
t. varma | vaihdan edellen.
| |
| |
14.07.12, 11:36
|
#11 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Kiitos kun ketjuuni, ja toivottavasti saan espanjan paikan :)
nykyinen ihastus ei oikein anna vastakaikua samalla tasolla kuin toivoisit, hän ei ole niin innoissaan suhdetta rakentamassa, hänellä taustalla jokin suhde josta jäänyt hampaankoloon negatiivisia asioita, mutta pitää sinusta ja ajattelee kivana tyyppinä, mutta ei oikein suhteeksi tämä kehity. Epäsäännöllistä yhteydenpitoa tarjoaa ja kaveruutta, mutta sinun kohdallesi palava rakkaus kehittyy muualla, ja tämä kaveri kulkee siihen asti mukanasi. |
Kenelle tämä vastaus on tarkoitettu?
| |
| |
14.07.12, 12:44
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) |
Tosiaan varma vaihtaja.....ei vastaa edes asiallisiin kysymyksiin.
| |
| |
14.07.12, 12:48
|
#13 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja kysytty on Kenelle tämä vastaus on tarkoitettu? |
tämä vastaus lienee osoitettu alkuperäiselle kysyjälle. en ole itse tätä vastausta kirjoittanut, joten oletan sen olevan minulle.
| |
| |
14.07.12, 12:50
|
#14 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja varma vaihtaja tämä vastaus lienee osoitettu alkuperäiselle kysyjälle. en ole itse tätä vastausta kirjoittanut, joten oletan sen olevan minulle. |
Kuka on alkuperäinen kysyjä? Sinun ketjuhan tämä on, etkö sinä sillon oo ap.?
| |
| |
14.07.12, 13:22
|
#15 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja ...................... Kuka on alkuperäinen kysyjä? Sinun ketjuhan tämä on, etkö sinä sillon oo ap.? |
jep jep... käytin ehkä epätäsmällistä kirjallista ilmaisutapaa, mutta ehkäpämasia selvisi kuitenkin.
| |
| | | | |