Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset > Vaihdot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
Päiväys 14.08.12, 22:23   #26 (linkki)
vakkari vaihtaa
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ihan joku vaan Näytä viesti
Huomasitkohan vastaustani, vai oliko siinä mitään uutta sisältöä.

Näin tämän, en ole ehtinyt vielä syventyä katsomaan, tarviin siihen kiireettömän hetken. Huomenna palaan sinulle.
  Vastaa viestiin
Päiväys 15.08.12, 08:13   #27 (linkki)
vakkari vaihtaa
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ihan joku vaan Näytä viesti
En ole lukenut muitten vastauksia joten en tiedä onko kaikki jo sanottu, mutta tällaista sain. Jos et koe omaksesi, ei tarvitse minulle katsella.

Oletkohan niin herkkä henkilö että uppoudut tähän mielikuvaan menneestä suhteestanne niin täysillä ettet pääse irti. Jatkoa ei suhteelle luvata, vaikeuksia ainakin ja tähän kietoutuu myös paljon pelkoja (todellisia ja myös irrationaalisia). Koko juttu on jotenkin unenomainen ja kummallinen.

Mies ei sinulle osaa tuoda itseään julki, ei ehkä saa itsestään irti tekoja vaikka osin ajatustasolla pystyy niitä hyvinkin hahmottamaan. Hän ei halua kantaa vastuuta eikä tee päätöksiä, ja kun kokee että häneltä tätä odotetaan, ahdistuu.

Onhan sinulla vähän tuomiopäivän olotila, mutta uudistuminen tapahtuu vanha käsittelemällä. Aikansa elänyt on saatettava loppuun ja jos on käsittelemättömiä asioita tämän miehen kanssa, niin puhua ne pois. Pohdit paljon menneitä vaikka voisit antaa ollakin ja jättää arvoonsa, mutta et jätä. Saat suhteenne kyllä päätökseen ja vapaudut sen taakasta, mutta sisäisesti haluat kuitenkin kuluttaa siihen paljon energiaasi. Ainakin lopussa asiat ovat selviä!

Jos katsot minullepäin niin työelämään, olen aikeissa hakeutua muualle, kokonaan pois talosta jossa olen muutamia työtehtäviä jo kahlannut läpi. Meno ei muutu joten koen että lähtö ona inut keino. Todennäköisesti jos lähtöni toteutuu, sitä ei oteta hyvällä töissä eikä kotonakaan, voi olla että vaihdan näennäisesti huonompaan, mutta itse toki toivon parempaa ainakin henkisesti. Miten tämä näyttäytyy sinulle?Vai käykö niin että olen jumissa tuolla nykyisessä, työttömäksikään en voi alkaa.
Olet tehnyt sisällä päätökset ja etsit sille vahvistusta ulkoapäin. Tarvitsetko siihen lopultakaan toisten hyväksyntää, on aiheellista miettiä. Ulkopuoliset näkevät asiat aina eri vinkkelistä eikä niitä ole nytkään syytä kuunnella liikaa. Vähän varovaisesti vielä pyörit sijoillasi, mutta liike uuteen on jo alkanut ja se vie eteenpäin. Talo vaihtuu ja alku uudessa tulee olemaan alussa pettymys. Sitkeällä uskolla siihen mitä olet oivaltanut raivaat tien ennen kaikkea omissa tunteissasi toivottuun suuntaan.Se paikka johon tämän nykyisen jälkeen päädyt ei tule olemaan pysyvä, siellä ei ole asiat niin kuin odotit. Jatkat seuraavaan paikkaan ja siellä päädyt lopulta saappaisiin jotka on aluksi liian suuret, mutta loppujen lopuksi tulet olemaan työhösi tyytyväinen. Tämä kaikki tapahtuu kahden kolmen vuoden kuluessa.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku