Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Liikunta ja terveys > Kilot kuriin
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
11.09.12, 16:17   #1 (linkki)
kyselen!
(Vierailija)

Norm. painoisen sellu vähemmäksi/laihdutus?

Jos normaalipainoisella naisella on jo muutamia vuosia ollut sellua perseessä ja reisissä silleen että se häiritsee oikeasti, auttaako painon pudotus?

Tiedän että voipi hyvin olla geneettistä eikä tuota kokonaan saane poiskaan, liikun nimittäin päivittäin paljon (tosin salilla en käy, mutta kaikkea muuta liikuntaa harrastan) ja mittani ovat 177cm/65kg (normaali). Syön terveellisesti, juon paljon vettä, en polta tai kännää.

En vain näe muutakaan konstia, ja kun olen kumminkin aika nuori, alle kolmekymppinen, tuo voimakkaasti näkyvä sellu häiritsee. Yleinen ja turhamainen probleema. :D
  Vastaa viestiin
12.09.12, 12:11   #2 (linkki)
sellupylly
(Vierailija)

Saattaa vaikuttaa hiukan, mutta en usko että kannattaa sitä varten alkaa laihduttaa. Itse olen laihtunut normaalipainoisesta alipainoiseksi, ja selluliitti vähentyi hieman, mutta on sitä vieläkin. Eli laihdutus ei ole ratkaisu.
  Vastaa viestiin
23.09.12, 22:24   #3 (linkki)
Anni
(Vierailija)

Salille

Mulla sellu väheni nopeasti kun otin stepperin saliohjelmaani. Tein sillä 15 min tiukan treenin (pakarat tulessa) 3 krt viikossa. Muun treenin lisäksi tietenkin. Yllätyin itsekin peilikuvastani ;) Ylipainoa mulla ei ole.
  Vastaa viestiin
26.09.12, 11:27   #4 (linkki)
sesam, ei kirj.
(Vierailija)

Lihaksia kehittämällä löysyys katoaa, jos ylipäätään on kadotakseen. Lisälaihdutus on kokoisellesi huono idea ja todennäköisesti vain pahentaisi ongelmaa.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku